|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| VENEZUELA AMAZONE prijs |
|
|
hallo, volgens de richtprijzen op vele sites zou een jonge venezuela amazone niet duurder moeten zijn als 200 euro per stuk. de richtprijzen vertellen 208 euro : 2 = 104 euro per jonge vogel! maar ik heb ze nog nooit zo goedkoop gezien! kan iemand vertellen waar je deze vogels kunt aanschaffen van zon prijs (100-250 euro)
In de buurt van overijssel misschien?
Alvast bedankt |
Maandag 30 Januari 2006 12:05 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
ik weet dat ze hier in Tsjechië heel goedkoop te krijgen zijn. Ik kan wel eens kijken. Wij komen volgende week naar NL en zouden eventueel voor je mee kunnen nemen. Hoeveel wil je er voor betalen? Hoe oud mag hij zijn |
Maandag 30 Januari 2006 12:40 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
we hebben hier gekeken maar de prijzen zijn toch rond de 450 euro, dus... Hier hebben ze de cites nodig. Ik weet niet hoe dat in NL is |
Maandag 30 Januari 2006 12:57 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
sorry mijn man heeft me de verkeerde info door gegeven. de prijs voor een venezuela mamazone is idd rond de 150 euro. Mocht je interesse hebben, dan kunnen we eens zien of er een oplossing voor je is om er hier te bestellen of zo. Zoals ik al zei, komen wij volgende week naar NL dus... |
Maandag 30 Januari 2006 5:07 pm |
|
|
Gipsy
Beginnende vlieger
150 euro in niet veel geld hoor!!Mijn moeder heeft sinds vorige maand ook een venuzuela amazone en zij heeft er 400 euro voor betaald(bij een kweker dan nog ) |
Maandag 30 Januari 2006 5:11 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
dat is een groot verschil ja. Ik heb gemerkt dat de prijzen hier heel wat lager liggen dan in andere landen |
Maandag 30 Januari 2006 5:24 pm |
|
|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| bedankt! |
|
|
heej ! heel erg bedankt dat je helpt in tjechie daar! 150 euro! das niet gek! over 3 weken gaan wij zelf ook naar tjechie...misschien zou je wat informatie kunnen geven over de plaats en zaak waar je de informatie vandaan hebt?
Toch heel erg bedankt hoor!
Groetjes Mats  |
Maandag 30 Januari 2006 5:25 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
wij hebben het van www.ifauna.cz. het is een tsjechische site. we willen je daar best bij helpen. wanneer komen jullie precies en waar gaan jullie heen. wij komen op 18 feb weer terug naar tsjechie. als jullie bij ons in de buurt zijn kunnen we mss afspreken. wij kunnen dan kijken voor jullie op internet en dan samen naar een kweker gaan. wat vindt je daar van? |
Maandag 30 Januari 2006 7:17 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| tjechie |
|
|
hee, ja dat zou best handig zijn, ik snap namelijk helemaal niks van die site haha
Zelf ben ik 16 jaar dus ik ben een beetje afhankelijk van mijn ouders kwa reizen in tjechie zelf.
Al een aantal jaren wil ik dolgraag een jonge papegaai om tam te maken!
Maarjah ze zijn allemaal zo duur in nederland!
Zelf werk ik bij een papegaaienkwekerij lorre&co (kooien schoon maken, papegaaien vermaken etc.) erg leuk dus!
Ik was eigenlijk opzoek naar een zwartkopcaique, maar ik kan geen tjechies dus geen idee hoe duur ze zijn (hier in nederland 250 tot 450 euro)
Maarja venezuela's zijn ook helemaal tegek! ik vraag me af of papegaaien kopen daar zo gemakkelijk gaat i.v.m de vogelgriep. 18 februarie komen wij ook naar tjechie, ik heb er wel eens dierenwinkels gezien..maar nooit naar binnen geweest! wij zitten ergens bij frachlabi of daar in de buurt, misschien doen ze aan afleveren? anders zou ik er nu al een kunnen bestellen? ik zit in een huisje van mn tante dus zou kunnen! kun je me misschien nog wat info geven over die site? hoe&wat? erg bedankt voor jullie steun groetjes |
Maandag 30 Januari 2006 8:17 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
Info kunnen we je geven. Denk even na wat je nu werkelijk wilt. Hier zijn de oranjevleugel amazones nog goedkoper dan de venezuela. Dus denk even na, dan kunnen wij voor je kijken en als je het echt wilt dan kunnen we er een voor je bestellen. Wij komen uit de buurt van Praag. Mss dat je ouders een dagje naar Praag kunnen komen, dan kunnen we de vogel halen of gelijk voor je meenemen of zo. Kijk maar even en bespreek het met je ouders ok? |
Dinsdag 31 Januari 2006 8:51 am |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| bedankt |
|
|
ja dat zal ik zeker doen! vreemd dat de oranjevleugel nog goedkoper is als 150 euro! ik zal het overleggen! en ik zal snel weer een berichtje plaatsen op dit forum, nogmaals bedankt voor jullie hulp
(het gaat om een jonge vogel, bijna of net zelfstandig)
Groetjes Mats  |
Dinsdag 31 Januari 2006 3:10 pm |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
ok we horen het wel dan |
Dinsdag 31 Januari 2006 5:04 pm |
|
|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| toch bedankt |
|
|
..Wat eigenlijk een verrasing had moeten zijn, mn ouders hadden al een grote alexander besteld bij een kweker in mijn dorp..een baby die ik eind februarie op kan komen halen
Ik ben er heel erg blij mee, daarnaast waren ze niet van plan door Tjechie te reizen voor een papegaai..ze wilde liever de hele week skien!
nogmaal bedankt dat je wilde helpen! veel plezier daar in Tjechie
Groetjes Mats!!  |
Woensdag 1 Februari 2006 10:38 am |
|
|
Gipsy
Beginnende vlieger
Wat een leuke verassing van je ouders!!!  |
Woensdag 1 Februari 2006 4:41 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Haha wat een super ouders!
Een alexander is echt super leuk en zeeeeerrrr mooi! En ze kunnen vaak ook goed leren praten  |
Woensdag 1 Februari 2006 10:59 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:21 am
|
|
|
|
|