gisteravond nadat we de 2 schatjes weer in de kooien hadden gezet waren we ff weg gegaan toen ik terug kwam scrok ik me rot de kooi van gompie zat helemaal onder het bloed in zn fruit bakje lag een plasje bloed en op zn plankje zat ook flink wat nou vermoed ik dat ie klem heeft gezeten tussen het rvsbakje en het houdertje heb het houdertje er uit gehaald het bloeden was al weer gestopt maar schrok me rot zeg zet de bakjes maar op de grond om verdere ongeluken te verkomen snap nu nog niet hoe die het voor elkaar heeft gekregen bij zn teentjme zit een sneetje nu moet er niet aan denken dat ie zn teentje hierdoor kwijt zou raken
heb zn kooi na gekeken maar voel geen scherpe randjes
en er zit wel wat speling tussen het houdertje en het bakjme vooral als ie er aan gaat trekken en dat doen ze allebei een beetje optillen zeg maar dus ze moeten maar op de grond eten is wat veiliger
de bakjes die er bij horen wel ja maar ik had er 1 van rvs extra bij hangen voor hun fruit die kan je in elke dierenwinkel halen dat zijn van die houdertjes die je er in hangt en daar het bakje in daar zat het bloed ook in hoop dat je weet wat ik bedoel