vruchtbare tijden?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

vruchtbare tijden?  Reageer met quote  

onze amazones zijn nu ook helemaal in love met elkaar. is het de tijd, is het de temperatuur_ ik weet het niet. oliver is nu broedrijp geworden en maakt het hof aan jacob., jacob draait helemaal door als ik haar rug aai en jacob M is helemaal gek op oliver en huilt aan een stuk bij hem. vraagt om aandacht en meer Very Happy oliver en zijn harem zal ik het maar noemen dan. eens zien of er later ook echt wat gaat gebeuren en we kleine junioortjes gaan krijgen Very Happy
de kaketoes zijn ook druk bezig met elkaar. het paren wil nog niet helemaal lukken, maar oefenen doen ze de hele dag door dus... wie weet komt ook daar wel wat uit.
Bericht Maandag 4 Januari 2010 8:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is volgens mij ook echt de tijd weer.
Herman heb ik een knuffeltje uit de kooi gehaald omdat hij daar op begon te rijden en ook Jacco en aurora zijn weer zwaar in love. De 1 blaft en de ander doet niets anders als snavel tikken Mr. Green
Bij de pyrrhura's alweer drie eieren liggen.
Dus ja...de tijd is er.

Zou gaaf zijn mocht het met de kaketoes dit jaar gaan lukken. En wie weet ook nog met de amazones. Hoe oud zijn die nu?
Bericht Maandag 4 Januari 2010 1:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

uhm, jacob M is midden 40, jacob is nu een jaar of 7 en oliver is 5 denk ik dus het kan wel
Bericht Maandag 4 Januari 2010 1:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat lijkt mij ook. Jacob M wist ik achteraf ook wel dat ie al zo'n mooie leeftijd heeft.

Echt spannend dus Ja zou echt super zijn
Bericht Maandag 4 Januari 2010 1:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik verwacht niet teveel. voor allen zou het de eerste keer zijn en ze wonen ook nog allemaal samen in een grote kooi, dus dat zou dan echt een hele rariteit zijn als ik 2 koppels heb die broeden. de wonderen zijn de wereld nog nit uit zal ik maar zeggen. komt het, fijn, zo niet, ook fijn.
Bericht Maandag 4 Januari 2010 1:47 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat leuk te horen dat jullie allemaal zo'n verliefde gaaitjes hebben zeg. Veertje

Esjo, gefeliciteerd trouwens met de 3 eitjes Yeah!
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 9:27 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow love is in the air! Wat leuk om deze verhalen te lezen zeg. Smile
Esjo: Blaffen?! Paranoide Laughing (Gefeliciteerd met de eitjes!!)
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 11:07 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wanneer Jacko gaat tikken met de snavel en met zijn kop heen en weer gaat, een voer ophaalt maakt Aurora een soort van blaf geluid Very Happy
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 2:28 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahhaa, wel lollig Veertje
Bericht Donderdag 7 Januari 2010 11:42 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:43 am
  Berichten van afgelopen: