zwaar (astmatische?) ademhaling

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Amazone papegaaien forum, voor de amazone papegaai

Auteur Onderwerp
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Gogo bedoel je neem ik aan... volgens mij haal je wat dingetjes door de war.
Ik maak me geen giga zorgen om hem. Anders had ik allang actie ondernomen richting Hedwig. Ik ben juist super allert en doe alles wat ik denk dat goed is.
Ik wil deze zomer hem even gewoon laten nakijken om te kijken of alles goed is. Dan wordt er ook altijd naar de longetjes gekeken, dus moet allemaal goed komen. Ik kan me zelfs voorstellen dat zijn longetjes gewoon in orde zijn. Ik ben hoog sensitief, dus zie hoor en voel alles eerder dan de gemiddelde mens.. daardoor kan het ook zijn dat er dus niets is, maar dat ik dat alleen nu denk.
Maar we gaan het horen deze zomer!
Bericht Donderdag 17 Juli 2008 12:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Eeh ja Embarassed was iets anders aan het bekijken tegelijkertijd, pardon. Gogo, natuurlijk.

Zou ook kunnen natuurlijk, dat je 'spoken' ziet, daar hopen we dan maar op Smile
Bericht Donderdag 17 Juli 2008 1:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik heb dit zelf meegemaakt met Jojo. Die zat al 3 jaar op de pellets en toen had hij nog last van zijn longen. pas nu we 7 jaar verder zijn is zijn conditie pas optimaal.

Die van keko is daar nog lang niet. die krijg nu pas 2 jaar pellets en ook die hoor ik vaak zwaar ademen. bij inspanning lijkt keko wel een hijgend paard.
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 8:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Bij inspanning heeft Gogo nergens last van.
Ik ben hem nu 3 keer op een dag aan het stomen en wassen. Er komt echt nog giga rooklucht van hem af dan. Als ik hem droog maak met een handdoek, ruikt die handdoek daarna ook naar rook. Ik vermoed dat dit één van de problemen is. Dus nu even mijn best doen om die rooklucht eruit te krijgen.
En meneertje vindt badderen leuk..dus komt helemaal goed!
Bericht Vrijdag 18 Juli 2008 9:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 7 September 2008 1:28 am
  Berichten van afgelopen: