Ara op marktplaats

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
Kipje
Kuikentje

Ara op marktplaats  Reageer met quote  

Hallo mensen,

Ik zat een beetje op marktplaats te snuffelen en kwam deze advertentie tegen!!

http://link.marktplaats.nl/358179880

Ze wilt er minimaal 200 euro voor hebben Neutral
Dat is toch super weinig?!

Ikzelf heb het geld niet maar misschien heeft iemand interesse Smile

(zolang de advertentie op marktplaats staat is de vogel nogniet verkocht)
Bericht Maandag 28 Juni 2010 7:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja dat is heel weinig. Misschien is het een typefout geweest? Anders denk ik toch al snel aan een oplichter.
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 8:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik vind dit soort advertenties een beetje moeilijk altijd. Ik denk dat er iets niet klopt in ieder geval, want 200 voor een ara is geen redelijk bedrag. Bij zo'n laag bedrag is er iets niet in orde....
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 8:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Precies de reden dat ik nooit meer op marktplaats kijk naar vogels, ik vind ze allemaal zielig en wil ze allemaal wel in huis nemen..zo'n lage prijs trekt mijn inziens alleen maar handelaars en profiteurs aan....brrrrr, dan nog maar zien of het beessie goed terecht komt....en het beessie moet op korte termijn weg, wantrouwend als ik dan ben: ziek? bijten? schreeuwen?? Hoop echt het beste voor dit dier.... Sad
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 9:16 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ook een naar gevoel bij de advertentie en zou niet verbaast zijn als hij een ziekte onder de leden heeft. anders zou je m.i. er ruim de tijd voor nemen om hem te herplaatsen.
Hopelijk komt hij goed terecht
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 6:18 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De advertentie is op dit moment in elk geval niet meer online. Ik kijk ook niet op die sites want dan krijg ik ook een slecht gevoel, voor de dieren dan in elk geval.
Bericht Dinsdag 29 Juni 2010 9:08 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 2:28 pm
  Berichten van afgelopen: