hahahaha danny weet wat er van die uitspraak komt hahahahhah
Donderdag 24 Augustus 2006 6:32 pm
sweety67 Ervaren vlieger
ja ik ken de uitspraakook en als je het papegaaien virus eenmaal goed te paken hebt
dan heb je ook geen houvast aan die woorden dat dit de laatste is hahaha
het is elke keer de laatste
dat hebben wij weer cara blijkt toch een mannetje te zijn
bij gendika hebben ze een foutje gemaakt met de ring nr
het nr van zijn hoorde bij een groenvleugel ara en dat is een popje
het ringnr van cara is een mannetje .
cara vinden wij een naam voor een popje .
tja nu moesten we een naam voor een mannetje bedenken
we gaan onze cara nu voortaan paco dat past wat beter bij een man..
gr sweety
oo ik had dit topic gemist
jaa gendika is echt slordig ook met dat van pearl pfffffff
Zaterdag 23 September 2006 1:21 pm
sweety67 Ervaren vlieger
hoi millie
ja kunt ook niet alles bij houden met lezen
maar we zijn blij dat we er snel achter gekomen zijn en niet over een paar jaar
die kweekster waar ik Oscar vandaag had zei ook dat ze niet meer door Gendika laat testen omdat ze er zo vaak naast zitten met de gelslachtsbepaling...(uit eigen ervaring vertelde ze dit!)
niet dat ik ga kweken dus voor mij maakt het niet uit (als ze een fout maken kom ik er waarschijnlijk nooit achter....alhoewel, een maatje voor Rocco en Oscar in de toekomst... en dan denk je expres geen koppeltje te nemen en dan heb je het toch naja zie ik dan wel )
ja klopt er worden heel vaak fouten gemaakt mag eigelijk niet voor komen vind ik
gr sweety
Hier ben ik het mee eens, fouten zijn er altijd en ze zijn niet te voorkomen.
Er is altijd per lab zo veel procent fouten (<0,1% schat ik) en dat is normaal.
Ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat Gendika erg slordig is...
... MAAR volgens mij komt het "slechte naam" alleen doordat 90% van de testen in Nederland bij Gendika terecht komen.
En van die fout-gevallen weten we gewoon meer omdat 0,1% uit 90% is gewoon veel meer gevallen (stuks) zijn dan 0,1% uit 5%
(ik denk dat er maar 5% ongeveer van Nederlandse vogels op andere labs worden getest (???)
Is dat misschien een verklaring???
Ik denk namelijk dat als 90% van Nederlandse vogels bij willekeurige andere labs
worden getest is de aantaal fouten even groot zou zijn als bij Gendika
... MAAR volgens mij komt het "slechte naam" alleen doordat 90% van de testen in Nederland bij Gendika terecht komen.
En van die fout-gevallen weten we gewoon meer omdat 0,1% uit 90% is gewoon veel meer gevallen (stuks) zijn dan 0,1% uit 5%
(ik denk dat er maar 5% ongeveer van Nederlandse vogels op andere labs worden getest (???)
snap niet hoe je daar bij komt dat 90 % van de vogels getest wordt bij gendika zijn daar cijfers van dan denk juist dat er meer in buitenlandse centra wordt getest dan in nederland als ik naar mijn vogels kijk en dat zijn er 17 stuks is ruim 70 procent getest bij avian of in leipzig dus dit is weer het tegenovergestelde als wat je nu hier aanhaald
Zaterdag 30 September 2006 8:37 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:17 am