|
|
|
kimmi
Fladderaar
| de logé |
|
|
misschien hebben jullie het al gelezen, maar wij hebben nog tot dinsdag een blauwgele ara in huis.
nu ben ik daar zowieso wel fan van, maar man, ik ben verliefd!!
we zijn vandaag dag 4, en mijn vriend is al snode plannen aan het smeden... "als we nu eens zeggen dat hij weggevlogen is en we houden hem zelf, als ze komen kijken verstoppen we hem in de kast"
echt waar we zijn helemaal verkocht!
een keer of drie vier per dag geeft hij eens een gil (das wat anders dan onze nobilis, die gaat zonder problemen een paar uur door als je hem niet ff afdekt). bijten doet hij niet, makkelijke eter en een kroelkont tot en met. en niet te vergeten, zoooooooo bloedmooi!
wat wil je nou nog meer?
aan de grootte ben je ook heel snel gewend vind ik, alleen als je dan daarna de grijsjes vasthebt lijken die niks te wegen
(oja, en ik heb al foto's gemaakt met men gsm, maar ik moet ff vragen aan men vriend om die op de pc te zetten) |
Woensdag 14 April 2010 9:59 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik weet het, ik ken dat gevoel en ik geef je helemaal gelijk. het zijn geweldige vogels. we hebben er een gehad en die is helaas overleden,m aar wat een beest. ohhhh, ik was er ook helemaal verliefd op.
geniet er lekker van, en wie weet is het een idee, om een keer er zelf een aan te schaffen? hahaha, ipv een huwelijksaanzoek een ara? is dat iets
geintje hoor |
Woensdag 14 April 2010 10:29 am |
|
|
lunaatje
Kuikentje
goh ik wist niet dat een ara zo lief kon zijn. ik ben er eerlijk gezegd wat bang van door de grootte van de snavel en eigenlijk wel heel de vogel.
Wel leuk dat je logé zo goed meevalt  |
Woensdag 14 April 2010 10:33 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Heerlijke dieren zijn het maar voor mij net wat te groot, al vind ik het prachtdieren en zeg nooit nooit natuurlijk. |
Vrijdag 16 April 2010 8:36 am |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
het zijn schone vogels, ik zou er ooit een willen aanschaffen maar mijn ouders zijn er op het moment nog helemaal tegen. ooit zal dat wel eens lukken maar veel plezier met je logé, het is miss nog altijd een goede oplossing om te zeggen dat hij is gaan vliegen  |
Vrijdag 16 April 2010 8:35 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ara's zijn heel interessant (maar goed... dat zijn zo veel! Mijn sroomlijstje omvat nu zo'n bescheiden 20 soorten ) |
Vrijdag 16 April 2010 9:50 pm |
|
|
stephen
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Shi-NaYne
Ara's zijn heel interessant (maar goed... dat zijn zo veel! Mijn sroomlijstje omvat nu zo'n bescheiden 20 soorten )
ik weet wat je bedoeld, mijn lijstje bestaat nu onderhand ook al uit een 10 soorten  |
Zaterdag 17 April 2010 4:43 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wat zal het weer rustig zijn in huis - of althans wat een ruimte
Is het de hele week zo goed gegaan? |
Woensdag 21 April 2010 8:30 pm |
|
|