even voorstellen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
Sophie
Kuikentje

Reageer met quote  

hahaa jeetje ik had niet zoveel reactie verwacht mensen!!!
Elmo is nu twee, we hebben hem van jongs af aan, toen hij nog aan de pap was (ik weet het, heel slecht) en inmiddels is hij de koning van ons huisje! Op de fotos is te zien dat hij het mooiste plekje in de woonkamer heeft, gelukkig waardeert hij die ook wel..Hij is gekortwiekt, is ook maar beter want hij gaat zoveel mogelijk mee. Fiets, boot, auto, niks is te gek en alles is te slopen!!!! Exclamation Tegen ons is elmo super lief en ontzettend baldadig; als hij bij ons op de bank klimt dan weten we dat ie alleen maar op zn rug gaat liggen om te stoeien. Heel leuk allemaal maar hij draaft soms een beetje door en geeft dan mijn hele pols (hard!) in zn bek! Het klopt inderdaad dat het super knuffelaars zijn, elmo is het in ieder geval wel. Alleen wanneer hij het wil hoor! Jammer is wel dat hij ontzettend aggressief is tegen 'vreemden', die moeten echt oppassen. Is gewoon een stukje onzekerheid, weet ik, waarschijnlijk omdat wij hem als baby teveel vertroeteld hebben en teveel beschermd hebben..of dat af te leren is vraag ik me af! Echt praten kan hij een beetje: eeeeeeeeeeeeeeelmo is het allerleukst, vooral als we even uit het zicht zijn. Koekoek en kiekeboe blijven leuk en als wij iets lekkers hebben en hij wil ook een stukje dan komt er geheid een 'lekker heh?'. Verder leeft hij lekker in zijn eigen wereldje en brabbelt en gilt hij soms een eind weg. Al valt dat schreeuwen gelukkig enorm mee, alleen als de stofzuiger aanstaat en als mn vriend thuis komt. Nou dat was elmo in het kort!!!!!
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 10:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

wat een prachtig verhaal.
Ik denk dat zijn agressiviteit naar andere zeker nog af te leren is. je zal alleen mensen moeten vinden,die aan het begin geen angst hebben en ff doorzetten bij Elmo.
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 10:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Waarschijnlijk wist je twee jaar geleden ook niet beter? Er was waarschijnlijk niets verteld daarover?? Sad
Elmo klinkt als een heerlijke gaai. Wat een lekkere baldadige vogel, hahaha! Op z'n rug stoeien!
En dan lekker bedelen met 'lekker he' Schitterend! Heb je geen filmpjes van hem? Die kan je hier ook plaatsen!
Bericht Zaterdag 21 Juli 2007 10:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Python1
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Oooo gij durft coco&gompie Wink

Ne mens zo plagen Laughing

Zo te zien is Elmo echt wel een prachtige en lieve vogel.
En op zich ik denk dat dat agressief gedrag idd nog wel afteleren is hoor. Maar zoals hier al eerder gezegt is je moet iemand vinden dat het aandurft he.
Bericht Maandag 23 Juli 2007 11:34 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Python1
Maar zoals hier al eerder gezegt is je moet iemand vinden dat het aandurft he.

Er zijn helaas niet zoveel mensen die niet geïntimideerd zijn door een ara.. (Ik inbegrepen hahaha!)
Bericht Maandag 23 Juli 2007 11:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

[quote="Python1"]Oooo gij durft coco&gompie Wink

Ne mens zo plagen :lol

Laughing Laughing
Bericht Maandag 23 Juli 2007 1:08 pm
Python1
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik heb er nu weinig last van hier in het beging allee beging de eerste 2 dagen durfde Jacko dat ook proberen zene om te kijken bij wie het pakt en bij wie niet.

En Heb tot nu toe nog gene enekeer terug getrokken zene ik maak gewoon een vuist of houde gewoon zijn bek vast tot dat hij zelf stopte mee pogingen te ondernemen van te bijten.

En na die 2 dagen heeft hij het niet meer gedaan.
Maar dit is miss ook omdat je bij slangen ook niet mag terug trekken. Omdat je dan zelf je wond open trekt en als je niet terug trekt bij een slang heb je infeite enkel maar een paar naalde prikken. Soms wel een stuk of 100 maar teminste geen opengerete wonden wat je krijgt als je terug trekt.

En als je gewoon bent om niet terug te trekken voor een slang van 4 meter ga ik zeker niet terug trekken voor een gaaitje. Very Happy
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 10:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Python.. Beet hij in het begin hard, of was het meer intimideren en tikken? Zazu tikt namelijk heel vaak. Dan moet die suikerspin eventjes indruk maken. Hij zet z'n veren op en tikt op m'n vinger.
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 10:49 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Zazu tikt namelijk heel vaak. Dan moet die suikerspin eventjes indruk maken. .

suikerspin? Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 24 Juli 2007 11:03 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die naam heeft 'ie gekregen van iemand anders. Ik heb 'm niet verzonnen hoor! Laughing
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 5:18 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Welkom op het forum!!!! Wat een schitterende ara....

Ik vind ze ook wel groot!!! In een winkel hadden ze ook een ara en elke keer durfde ik m niet aan te raken.... Embarassed laatst had ik al mn moed verzameld en zelfs cedarnootjes meegenomen: was ie helaas (of gelukkig) weg... Laughing
Bericht Woensdag 25 Juli 2007 6:25 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:20 am
  Berichten van afgelopen: