geschikt vakantie adres?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
Sophie
Kuikentje

geschikt vakantie adres?  Reageer met quote  

Hallleeu, vraagje,
wij gaan in de tweede week van september op vakantie, helaas kan elmo one groenvleugel niet mee, dus zoeken we een vakantie adresje voor hem!
Normaal gaat hij naar Hooimeijer, maar aangezien zn buikje nu ietwat geplukt is en ik geen zin heb in een preek trwijfel ik of we hem daar naartoe willen brengen....
Hij is ook al twee keer bij Hortus Haren geweest, de eerste keer in het park helemaal geweldig maar de tweede keer zou alles verplaatst worden en moesten we elmo naar het prive adres van Michel brengen...waar elmo vervolgens in een bloedhete kas heeft gezeten in een lege kooi, waar het muisstil was...dat doe ik hem nooit meer aan!!
Misschien weet één van jullie een leuk (en vooral veilig) adres? Laughing
Bericht Donderdag 14 April 2011 8:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou best een preek overhebben als ik weet dat mn beest goed verzorgd wordt... Wink Wie weet kan hij helpen met Elmo's plukgedrag? Goede adressen zijn moeilijk te vinden...... Ja
Hoe is de situatie nu in de hortus? Je zou kunnen informeren?
Anders familie?
Bericht Donderdag 14 April 2011 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
caron1963
Eitje

Reageer met quote  

Hello Sophie.

If you are looking for someone to look after Elmo in september
while you go on vakantie, i can do it. Also have greenwing Paco
and blue yellow macaw Rico Also i am home most of the day.
You can think about it and late me know. Live not far from you
Emmeloord. Also my 2macaws have been tester for sickness.

Greetings Caron.

Smile
Bericht Donderdag 14 April 2011 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Grey1976
Eitje

Reageer met quote  

Hallo Sophie,

Misschien dat je al een oplossing hebt gevonden vwb vakantie-oppas voor Elmo in september? Mocht je nog wel een adres zoeken dan willen wij evt wel oppassen...Wij lopen ook altijd tegen dit probleem aan en weet hoe moeilijk het is om (geschikte) oppas te vinden.

Wij hebben zelf 2 grijzen; en een meer of minder die rotzooi/lawaai maakt, maakt ook niet uit Mr. Green

Laat maar even weten okee? Oh ja, wij wonen in Leeuwarden.

Gr Micha
Bericht Donderdag 11 Augustus 2011 9:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sophie
Kuikentje

Reageer met quote  

bedankt voor de reacties!!
toevallig gaan we eind augustus een weekendje weg en kan elmo logeren in 'het vogelpension' in marienheem. En het is een beetje afhankelijk hiervan wat we gaan doen. We hebben namelijk ook kennissen die twee ara's hebben, die wel wilden oppassen (hun voliere was namelijk groot genoeg voor wel 5 ara's.. waarop ik antwoorde dat dat maar even geen goed idee was aangezien die van mij graag de terrorist uithangt...maar een kleinere kooi die kant op brengen kan natuurlijk altijd..en dan zit hij wel in huiselijke kring, en wie weet klikt het wel met die twee andere ara's..) Dus ik denk dat we voorlopig voorzien zijn Very Happy
Bericht Vrijdag 12 Augustus 2011 4:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Grey1976
Eitje

Reageer met quote  

Fijn dat het is opgelost; mijn voorkeur gaat eerlijk gezegd ook uit naar oppas in huiselijke kring, dan weet je tenminste zeker dat de beestjes ook de benodigde aandacht krijgen Razz Ga je toch wat lekkerder op vakantie Zon
Bericht Vrijdag 12 Augustus 2011 6:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:26 am
  Berichten van afgelopen: