Geen enkel probleem hoor wil.
Proficiat met de aankoop al zeker en vast.
Ja toen ik bij lorre&co was stonden daar een paar hele mooie coffee bomen.
Heb je daar dan ene van gekocht?
Ik heb hem gekocht toen hij 16 weken was en hij is hier nu 2 weken dus hij is 18 weken nu is toch wel vroeg niet??
Sue die geluidjes die gaan van hoog naar laag echt gebrabbel alles ondereen.
Maar denk dat het meer ons gedacht is dat we er van alles in horen.
Maar we zeggen vaak; jacko allee kom en hallo zo van die dingen en nu horen we echt precies of hij dat ook wilt zeggen zeker de klanken enzo eerst zeggen we gewoon jacko en dan zo in een hoge toon alleeee kom.
En dan is hij zo aan het brabbelen en gaat hij ook ineens hoger in toon en is dan precies hetzelfde dat hij zegt.
Een SUPER staander heb je gemaakt Python.... en wat een heerlijk gevoel zal dat geven nu Jacko zó overduidelijk aan het genieten is van jóuw werk!!
TOPPIE gedaan hoor!!
Euhhh. je gaat écht niet verhuizen toevallig??!!! over buurmannen gesproken
quote:Originally posted by Python1
Geen enkel probleem hoor wil.
Proficiat met de aankoop al zeker en vast.
Ja toen ik bij lorre&co was stonden daar een paar hele mooie coffee bomen.
Heb je daar dan ene van gekocht?
Ik heb hem gekocht toen hij 16 weken was en hij is hier nu 2 weken dus hij is 18 weken nu is toch wel vroeg niet??
Thnx en ja daar hebben wij er 1 van gekocht. Morgen gaan we hem 'optuigen' als er niets tussenbeide komt.
Zaterdag 7 Juli 2007 11:30 pm
Sue Moderator
quote:Originally posted by Python1
Maar we zeggen vaak; jacko allee kom en hallo zo van die dingen en nu horen we echt precies of hij dat ook wilt zeggen zeker de klanken enzo eerst zeggen we gewoon jacko en dan zo in een hoge toon alleeee kom.
En dan is hij zo aan het brabbelen en gaat hij ook ineens hoger in toon en is dan precies hetzelfde dat hij zegt.
Hahaha het zou toch kunnen dat hij aan het oefenen is? Hier was Scuttle ook heel erg snel. Helaas blijft hij wel stilstaan hahaha! (Ach, ik vind het wel best zo hahaha)
Zondag 8 Juli 2007 12:25 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:27 am