|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Dank je wel Tommy
Nee ik maak me niet direct zorgen dat het iets besmettelijks was al laat ik daar wel op onderzoeken natuurlijk.
Flurry was overleden aan een (waarschijnlijk aangeboren) nierfalen, dat is zowiezo niet besmettelijk, verder had Flurry niks.
Ik zal het onderzoek moeten afwachten
Max is ws wel overleden aan de gevolgen van het kds virus maar Jacky en Max hebben amper kontakt met elkaar gehad en de rest die nu binnen zitten gaan voor zover mogelijk op controle ervoor. Er zijn al een keer foto's gemaakt en over een poosje zal ik dat weer laten doen. |
Dinsdag 6 November 2007 8:38 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Owh gelukkig! Dat klinkt idd niet heel zorgwekkend. Nu nog afwachten wat er uit t onderzoek komt. Ik hoop dat ze iets vinden zodat je niet in onwetendheid blijft
Geniet maar fijn van je nieuwe kameraadje  |
Dinsdag 6 November 2007 12:18 pm |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Doe ik, maar is wel en beetje een dubbel gevoel hoor  |
Dinsdag 6 November 2007 12:27 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Kan ik me goed voorstellen  |
Dinsdag 6 November 2007 12:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Antonia.. Ga je alweer foto's maken? Hoe vaak ga je nog foto's maken? Ga je dan ook echt contrastfoto's laten maken? |
Donderdag 8 November 2007 9:55 pm |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Nee ik ga nu nog geen foto's maken, maar over een paar maandjes ofzo ms weer.
Ik wacht zowiezo eerst de uitslag van Jacky af en mocht bij hem geen aanwijzing zijn in die richting heb ik geen haast om weer foto's te maken denk ik maar het is goed om ivm Max toch in de gaten te houden.
Maar evengoed heeft Max het virus al een paar jaar terug opgelopen en is het virus allang weer weg en droeg hij alleen de gevolgen met zich mee.
Van de uitslag van Jacky verwacht ik eigenlijk geen besmettelijke ziektes.
Ik denk echt dat het een acuut iets was dat hem heeft gepakt.
Hij is iig door het overgeven / verslikken overleden.
Door de va zelf zijn geen vreemde dingen verder gevonden, niertjes waren goed dus dat was zeker niet het probleem. |
Donderdag 8 November 2007 10:12 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Antonia.. Heb je de uitslag van Jacky al terug? Denk je nog steeds aan een vergiftiging van één of ander? Heeft Bastiaansen nog uitslag gegeven over de mogelijkheid of het eventueel de pellets konden zijn?
He? Waarop baseerden ze het dat bij Max het virus weg was? Ze kunnen het toch nog niet echt aantonen in het bloed ofzo? |
Maandag 12 November 2007 7:45 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Ik heb niet gezegd dat het virus bij Max weg was, ik zei evengoed zou het kunnen.
En idd, ik blijf er nog steeds bij dat het door het voedsel begonnen is dat hij ging overgeven.
Vooral omdat de va me als eerste vroeg of Jacky iets had gegeten dat misschien niet meer goed was, en het enige waren de pellets dat anders was dan anders in die afelopen week. Zijn ontlasting bevatte namelijk veel teveel gisten en naar een paar dagen was dat weer een stuk minder. Ook de nierwaarden die eerst vier keer zo hoog was dan normaal was naa een week weer helemaal normaal. Voor mij een acuut geval dus.
Maar zodra de uitslag binnen is zal ik het hier plaatsen. |
Maandag 12 November 2007 8:01 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hmmm heb je die pellets nog uit het zakje waar je Jacky van hebt gevoerd? Misschien kan je die laten onderzoeken. Dan kan je misschien achterhalen of het écht de pellets geweest zijn. --> Als dat zo zou zijn zou ik Harrisons inlichten want pellets waarvan vogels ziek worden.. Dat kunnen ze niet maken.
Het lijkt me trouwens sterk dat er wat mee mis is, want mijn vogels hebben nog nergens last van en zijn toen ook van dezelfde zak gevoerd..  |
Maandag 12 November 2007 8:11 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Toevallig had ik de eerste keer het zakje meegenomen en de va vond wel dat er erg veel gruis in zat voor een nieuwe zak Harrisons en ook een aantal erg droge pellets.
Een paar dagen later heb ik alles weggooid.
Nu achteraf heb ik daar spijt van want ik had het anders zeker verder laten bekijken. |
Maandag 12 November 2007 8:24 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik dacht dat je eerst had gezegd dat Bastiaansen er niets in had zien zitten? Ik hoor nu voor het eerst dat hij vond dat hij er erg veel gruis in vond zitten en dat een aantal pellets erg droog waren. Waarom heb je dat toen niet gezegd? Krijg een beetje het idee dat je een beetje twijfelt aan mij? Of heb ik dat verkeerd?
Als je nog een onderzoek met de pellets zou willen, ik kan je wel wat van mijn pellets geven: Ik geef nog steeds uit dezelfde zak. |
Maandag 12 November 2007 8:35 pm |
|
|
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Hij had idd even ernaar gekeken en zag er niet direct iets aan.
Maar het maakt ook verder niet uit, ik wil weten wat er aan de hand is geweest met Jacky.
Terug krijgen doe ik hem niet, dat is het aller ergste, wat het ook geweest is
Maar om er zeker van te zijn dat het niks besmettelijks is geweest laat ik 'm verder onderzoeken. Ik zie ook de berichten al voor me dat ie ws door Max ziek is geworden en ik het niet heb laten onderzoeken. |
Maandag 12 November 2007 9:48 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat kan ik me voorstellen.. Vind het zo ontzettend erg dat het zo gelopen is.
Jacky had toch geen symptomen van KDS? Je moet geen onderzoek voor andere mensen doen hoor. Niet voor geruchten. Alleen voor je eigen gemoedsrust!  |
Maandag 12 November 2007 9:53 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:40 am
|
|
|
|
|