Lara de ARA

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Ara forum, voor alle ara's

Auteur Onderwerp
Eefje
Fladderaar

Lara de ARA  Reageer met quote  

OP mijn site bij eefje zie je hoe Lara de ARA door dokter hooimeier word gewiekt en ik hou het nu zelf bij. Ze vind het helemaal niet erg dat ik haar knip we maken er een spelletje van.
Om haar te laten wennen aan de schaar heb ik elke dag even de schaar bij haar gehouden en een knip laten horen en ook elke dag even haar vleugels kijken en aan komen en dan het knip geluid en nu vind ze het normaal als ik dat bij haar doet, en haar knip.
Dat doe ik ook bij de kleine meier gaai zelf wieken en die vind het ook goed,maar dat was in het begin wel even anders Very Happy
Bericht Donderdag 14 April 2005 9:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Lara de ARA  Reageer met quote  

Ik heb het gezien! Wat gaaf dat je die foto's er ook bij hebt gezet..
Lara is echt een mooie vogel zeg.. Ennuh, Rico mag d'r ook zijn!

Heb je Rico al van jongs af aan, of is die er later bij gekomen?

Wat gaaf dat je nu gewoon zelf bij Lara d'r vleugels kan knippen: Is wel zo handig! Smile

Kunnen Rico & Lara met elkaar opschieten?
Bericht Donderdag 14 April 2005 10:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Eefje
Fladderaar

Re: Lara de ARA  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Administrator
Ik heb het gezien! Wat gaaf dat je die foto's er ook bij hebt gezet..
Lara is echt een mooie vogel zeg.. Ennuh, Rico mag d'r ook zijn!

Heb je Rico al van jongs af aan, of is die er later bij gekomen?

Wat gaaf dat je nu gewoon zelf bij Lara d'r vleugels kan knippen: Is wel zo handig! Smile

Kunnen Rico & Lara met elkaar opschieten?

Dat van het knippen is niet moeilijk gewoon met de lijn mee gaan zoals ze is geknipt en ik heb zelf nog iets korter geknipt omdat ze 1 x van mijn arm afvloog en een hele mooie rechte vlucht maakte het was prachtig om het 1 x te zien hoe ze vloog maar geen tweede keer.
En Rico hebben we van kleins afaan en Lara is er naderhand bijgekomen en ja hoor ze kunnen het heel goed vinden samen gelukkig.
Maar ze kunnen het toch wel vinden met andere gaaien zo ook als we op visite gaan waar gaaien zijn dan gaat dat ook goed.
Ik knip beiden gaaien zelf.
Bericht Donderdag 14 April 2005 2:14 pm
Bengeltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

waar staan die foto's? Very Happy
Bericht Donderdag 27 December 2007 11:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als je onder haar naam kijkt zie je gebruikerspagina & dagboek staan. (2 knoppen) Als je daar op drukt kan je waarschijnlijk haar foto's bekijken!
Bericht Donderdag 27 December 2007 11:35 pm
Bengeltje
Net uit het ei

Reageer met quote  

Gevonden dank je wel Laughing
Bericht Donderdag 27 December 2007 11:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat werkt zo bij iedereen, bij ieder berichtje. Bij sommige mensen staat er nog een knop: papegaaien. Daar staan de vogels van die persoon. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 December 2007 9:03 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:46 am
  Berichten van afgelopen: