Ior is een mooie naam...helemaal nu esther heeft verteld hoe t zit met die naam Ik ben erg benieuwd naar de standaard die je gaat maken!!! Lassen...owhh dat zou ik ook wel graag willen leren Ist moeilijk? Denk je dat ik dat makkelijk kan leren? Mn schoonvader heeft geloof ik las spullen, dus dat is t punt niet
Woensdag 21 Maart 2007 10:15 pm
Igor Vliegende acrobaat
Alvast veel voorpret van je Ara!!!
Tja ik weet niet zo goed wat ik van de naam moet vinden....
hey tommy,
Weet je zeker dat je vader spullen heeft om rvs te lassen???
dat is namelijk wel apparte aparatuur in vergelijking met gewoon staal!!!
maar is het moeilijk te leren dat ligt er helemaal aan hoe handig je bent denk ik dan!!!
Ik kan zelf wel eigenlijk alles lassen behalve aluminium(dat is echt een vak appart) en ik heb er nooit zo veel moeite mee!!
en rvs lassen lijkt een beetje op hardsolderen, maar de aanschaf van de apparatuur is echt niet te betalen en ik ben blij dat ik het op mijn werk kan doen!!:d
en stel dat je schoonvader de spullen heeft dat zou ik gewoon een kokertje rvs gaan halen bij de plaatselijke staalboer en aan de gang gaan tot je tevreden bent:d
succes er mee !! en ik ga zeker fotos er op zetten van de voortgang van mijn project!!!
(ik heb namelijk ook bedacht dat ik de kooi zelf in elkaar ga zetten want ik heb een halve inloopkast waar ik niks mee doe en die ga ik naar voren uitbouwen zodat ior een lekker groot hok krijgt!!!)
echt leuk hoe iedereen hier op het forum reageert !!:d
Donderdag 22 Maart 2007 4:56 pm
Sue Moderator
Heeeeey dat is handig als je alles lekker zelf kan lassen! Rvs verkleurt toch snel? Tenminste, dat had ik gehoord.
Wat bedoel je met je inloopkast? Ga je daar een soort 'binnenhok' van maken? (Met verlichting?)
Ik ben echt superbenieuwd naar je creaties!
ik neem aan dat je weet wat een inloopkast is...
en die heb ik van ong 75 cm diep en 90cm breed!!
en die gebruik ik dus niet!!
en wat mijn plan is om er een soort "hok" voor te zetten met de achterkant open zodat die daar ook kan zitten en spelen en dan de kast daarvoor word 140cm breed en nog 50 cm naar voren dus dan heeft die een vrij grote kooi!!!
ik ga van het weekend eerst alles uit tekenen op de compu en dan is naar de roestvrijstaalboer... en de hardhoutboer
en rvs verkleurd in princiepe helemaal niet hoor (alleen op de plekker waar ik het las omdat het daar heel warm word)
Donderdag 22 Maart 2007 6:48 pm
Sue Moderator
Jaaa dat bedoelde ik, op de plekken waar je het last!!
Ik ben een beetje traag vandaag, dus ik wacht je tekening eventjes af. (Als je die met ons wil delen? )
't Klinkt wel allemaal veelbelovend en lekker groot!
Hmm dan maar lassen zonder rvs. Eerst leren is al goed
Een kooi van een inloopkast! Daar heb ik ook eens over gedacht (of eigenlijk is dat een ongebruikte douche ) Wel een heel mooi plan als hij op een fijne plek zit. Ben erg benieuwd hoe t gaat worden
ik hoop binnenkort tijd te gaan vinden om het te gaan tekenen (ik ben nogal een perfectionist en kan er niet tegen als het niet helemaal naar mijn zin is) dus dat kan nog wel ff duren maar ik heb per slot van rekening nog tijd zat dus :d
maar ik denk wel dat het mooi gaat worden !!
en ik ga de tekeningen en zo zeker laten zien.. komt helemaal goed
Donderdag 22 Maart 2007 10:09 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 5:48 am