mijn moeders achterbuurman kwam ineens "opbiechten" dat hij al 2 weken in zijn schuur zit!!!!
en hij wou 10 % "vindersloon" van het bedrag waar je een ara voor koopt.!
deze man heeft denk ik al langer pino in de gaten gehouden en toen pino richting weg liep heeft hij zijn kans schoon gezien zoiets denk ik.
mijn moeder heeft zoiets van maakt me niet uit hij krijgt van mij wel vindersloon. maar ik haaaaaaaaat hem.
ik heb pino al aan de telefoon gehad en mijn trommelvliezen hebben het nog net niet begeven....
oooooooooh ik ben zo blij
ik denk dat het te heet onder zijn voeten geworden is..
gelukkig ooooooo mensen bedankt voor alle tips en lieve woorden!!!!!!!!!
hij is er weer!!!!!!!!!!
beetje mager maar voor de rest lijkt alles in orde
Donderdag 4 Oktober 2007 7:24 pm
Cosch Ervaren vlieger
hey leuk dat terug is.
wat dom dat hij hem meegenomen heeft maar wel eerlijk dat hij hem terug gegeven heeft (ik zou hem ook geen vindersloon geven, hem stelen en er dan nog geld voor willen ook, hij mag content zijn dat je hem niet voor de rechter sleept of aangeeft omwille van wat hij gedaan heeft!!!!)
Donderdag 4 Oktober 2007 7:54 pm
Sue Moderator
Re: Pinooooooo is er weer!!!!!!!
G*DVER!!! Wat een vent, die buurman! Ik zou hem zéker geen vindersloon geven. Dat had hij kunnen krijgen (toch?) als hij hem eerlijk had gevonden en METEEN had teruggebracht.
Dit riekt naar iets wat volgens mij strafbaar is. Hij mag blij zijn dat je hem niet aangeeft!
Wel super super super dat Pino weer terug is.. Was er nog iets met dat nummer?
Donderdag 4 Oktober 2007 8:04 pm
PeCe Vlieger
Goed dat het allemaal is goed gekomen en Pino weer thuis is. Ja die achterbuurman,
Ohhh wat ben ik blij voor jullie, zelfs door het verdiet om mijn eigen Jacky heen.
Ik wens jullie nog heel veel geluk met Pino en heel veel dikke knuffels voor jullie en Pino
En die vent: sorry dat ik het zeg maar voor mij kan die een doodschop krijgen, wat een smeerlap zeg wat een ellendige dierenbeul
wat een reacties!!
en ik denk er zelf precies zo over
sterker nog ik vind dat Hij geld moet betalen smartengeld en zoekgeld iets van 10 euro per uur voor het zoeken ofzo....
ik heb al contact met de politie gehad maar die kunnen er niet zo heel veel mee. (deed ik vooral uit boosheid eigenlijk)
vanavond of morgen ga ik naar mijn moeder... ze wil me zijn adres niet geven haha. maar ik denk dat ik even met deze meneer een babbeltje ga maken..
mijn moeder heeft zoiets van nou en ik heb pino terug!!! ik geef hem dat geld en maak verder maar geen problemen (al heeft ze natuurlijk wel ff de hele buurt ingelicht) straks doet hij het weer
maar ik wil deze meneer wel ff spreken hoor
en idd die doodschop die doet het em.!!!
maar hahaha deze man spoort voor geen meter hij zij je kan met gemak 800 euro voor deze vogel krijgen dus ik wil 80 euro!! ppffffffff sukkel
Vrijdag 5 Oktober 2007 8:08 am
Sue Moderator
Voor smartengeld moet je een civiele procedure starten.. Bovendien wordt er weinig aan smartengeld uitgekeerd hier.
Heeft je moeder dagen vrij genomen? Die dagen kan ze meen ik wel verhalen? Plus kosten voor evt pamfletten etc.
Ga je aub niet verlagen tot zijn niveau door geweld te gebruiken.
Vind het trouwens wel raar dat de politie niets wil of kan doen? Wat zeiden ze?
ach dat zei ik uit boosheid.
ik zou niet eens geld van deze meneer willen.
het enigste wat ik van deze meneer wil is dat ik hem nevernooit zal tegenkomen.
de politie zei dat ik maar contact op moest nemen met het juridisch loket.
maar een rechtzaak oid pfffffff daar heeft niemand zin in.
het zal wel fijn zijn als de politie gewoon een bezoekje aan deze meneer brengt.
en geweld gebruiken nee dat is ook niet de ideale oplossing.
maar toch zal ik met hem wel een hartig woordje willen spreken.
Vrijdag 5 Oktober 2007 8:34 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:00 am