Ja het knarsen is hier idd vrij hard ja.
Je zit 3 a 4 meter van zijn kooi en dan hoor je het nog vrij goed hoor.
Even iets anders als hij uit zijn kot is of hij zit er boven op ofzo.
Dan begingt hij tegen de avond echt te knikkebollen en gaat hij slapen boven op zijn kot.
En omdat hij dan in slaap valt zet ik hem terug in zijn kooi zodat hij kan gaan slapen. Maar eenmaal terug in zijn kooi dan is meneer terug klaarwakker.
En begingt hij rond te klimmen en te eten (terug) terwijl hij dan meestal juist een uur geleden zijn pap nog heeft gekregen.
Heeft dit een redene of maakt hij me zo duidelijk dat hij in zijn kooi wilt.
Of word hij gewoon slapirig omdat hij dan juist zijn pap opheeft ofzo?
Woensdag 27 Juni 2007 7:45 pm
Sue Moderator
Volgens mij worden ze wel slaperig van pap. Net als bij baby's, die worden vlg mij ook slaperig als ze hebben gegeten??
Tja als ik ook juist heb gegeten en ik plaats mij lekker in de zetel dan durf ik ook wel begingen te knikken hoor zal daarmee miss zijn want als ik dan terug rechtsta uit de zetel ben ik terug klaarwakker. Zal miss zo iets zijn he.
Donderdag 28 Juni 2007 9:37 am
Sue Moderator
Hmmm dan ben jij sneller wakker dan ik. Ik blijf moe als ik opsta hahaha!
Zoo maar 4 a 5 uur??? Dat lukt bij mij 1 nachtje nog wel maar na een 2e korte nacht dan voel ik me echt wel verrot
Heb je altijd al zo weinig slaap nodig gehad dan?
Toen ik klein was een jaar of 12 kreeg ik zelf medicijnen tegen mijn hyperactief zijn om me rustiger te laten worden normaal, maar deze medicijnen haalde weinig of niets uit. Dus ben ik daar mee gestopt na een half jaar.
Toen ben ik op mij 15 powertraining begingen doen en dan is het een heel pak gebetert maar had nog steeds zo weinig slaap nodig.
En nu dat ik ook nog werk ben ik vrij normaal van actief zijn maar slaap nog steeds even weinig.
Het heeft zijn voordelen hehe
Vaak in het weekend dat ik zeg ja ik kan eens doorslapen ofzo.
Vergeet het zene ik ben hier altijd een van de eerste wakker en kruip er altijd het laatste in maar dat zijn ze hier al gewoon.
Zaterdag 7 Juli 2007 12:09 am
Sue Moderator
Dat is fijn zeg, lekker weinig slaap nodig. En je bent nooit moe na zo weinig slaap? Ik zou zowat omvallen. Kan je anders niet wat naar mij sturen?
Zaterdag 7 Juli 2007 10:03 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:06 am