|
|
|
Rocco
Vlieger
Hey!
Ik ben te laat zie ik Ik woon zelf in Arnhem en werk in Wageningen bij de dierenwinkel bij de bieb. (wij hebben sinds kort ook nutribird na lang aandringen van mij )
Waar haal je normaal je voer? |
Dinsdag 28 Juli 2009 8:49 pm |
|
|
Amberebel
Eitje
Hallo. Je bent idd te laat . Voer haal ik altijd bij het Guppy in Ede. Dat is een hele grote speciaalzaak. Ik haal meestal eens in de zoveel tijd een hoop pellets, zaadjes, en beukensnippers enzo in een keer. maar het is wel handig om te weten dat nutribird nu ook dichterbij is ja . |
Woensdag 29 Juli 2009 2:10 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Grrrrr, heb ik net op zitten googlen, wou ik eens naartoe maar snik snik, is echt ver rijden voor mij. Maar, omdat ze harrisons hadden wou ik er eigenlijk naartoe, tot ik zag hoever ze van me afzitten, denk niet dat ik dan nog goedkoop uitkom.  |
Woensdag 29 Juli 2009 2:12 pm |
|
|
|
|
Amberebel
Eitje
Harrison's heb ik daar nooit gezien hoor. Maar misschien hebben ze dat wel op een aparte plek. Had ik dat geweten.. Ik heb een keer een zakje via internet besteld, anders had ik het gewoon daar kunnen halen. Maar ja, ze vreet het toch niet, dus maakt ook niet uit eigenlijk.  |
Woensdag 29 Juli 2009 4:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wel, ik kan het ook niet bevestigen dat ze het in de winkel hebben, ben er ook niet zelf geweest maar goed. Voor mij te ver weg dus ik ben dan maar wat via Harrison zelf gaan kijken. De voorlopig dichtste adressen zijn 47 minuten rijden en de andere 1u06minuten, maar goed. Nu nog eens de prijs via mijn huidige DA vragen waar ik met de honden kom want mijn vorige die durfde mij zomaar ff 58 euro aanrekenen voor een zakje van 5 pound. , dat geef ik niet. En hier in België bestellen, niet zo evident eigenlijk en vanuit Nederland naar hier, de verzendingskosten vind ik dan teveel eraan. |
Woensdag 29 Juli 2009 6:03 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
hoihoi
Harissons gaat daar via de DA die bij het guppy inzit, wel extreem duur hoor, dacht 22 euro voor klein zakje standaard...
Het guppy is leuk om eens te kijken maar ik zou er nooit heen gaan om dingen te kopen die ik ergens anders ook kan halen (behalve vissen oid) .... Een vriendin van mij heeft daar stage gelopen en er gebeuren dingen die echt niet door de beugel kunnen (zoals data van producten afhalen die over de datum zijn met aceton...)
Bovendien zitten de reptielen en kleine vogels daar echt héél slecht, met 6 volwassen baardagamen in een klein hokje, een kaaiman in een hok zonder water, waarbij het hok even lang is als hijzelf.....
Maar als ze jonge BBtjes hebben enzo is het wel even leuk om te kijken, ze hebben wel veel. Voor vissen e.d. kan je daar wel weer goed terecht. Voor papegaaienspeelgoed e.d. zou ik er niet heen gaan, viel mij een beetje tegen. |
Woensdag 29 Juli 2009 7:21 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Fijn dat je dat zegt, is goed voor mensen die er eventueel wel willen naartoe gaan. Ik was het nu toch niet van plan omdat het te ver voor me is en ik ben nogal een trouwe Dieca-klant.
Voor Harrisons, als ik die terug zou voeren, dan ga ik ze hier in België bestellen of ga ik ze in Nederland zelf halen, heb een adresje niet te gek ver vanaf en dan maken we ondertussen en uitstapje. Maar, ik moet ook nog ff via mijn huidige hondendierenarts informeren, die kan vaak ook nog veel bemachtigen dus wil ik ook nog eens kijken wat hij kan doen.  |
Woensdag 29 Juli 2009 9:04 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
Ik ben één keer bij Dieca geweest, erg leuk! Toen zaten ze nog in Gorinchem. We waren toen helemaal verliefd op een caique, en na een tijdje kwamen ze toch maar even vertellen dat ie niet te koop was
Ze hebben ook veel leuke en aparte speeltjes  |
Donderdag 30 Juli 2009 9:28 am |
|
|
Sarah
Moderator

Die zit er nog hoor, lollig gaaitjes is dat. Een echte verleider  |
Donderdag 30 Juli 2009 10:39 pm |
|
|
|
|
yellow
Eitje
Zou Dieca een goeie plek zijn om een blauw gele ara aan te schaffen?
Ook twijfel ik tussen een baby (heel verleidelijk ) of misschien is er wel ergens een die een fijn nieuw huisje zoekt.
Hebben jullie tips?  |
Vrijdag 31 Juli 2009 11:14 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb zelf geen ervaring met Dieca bij de aanschaf van een gaaitje, enkel bij de andere spullen die ze hebben. Ik heb wel al goede commentaren gehoord over ze, dat wel.
Zelf heb ik een grijsje van bij Kea, hij komt uit België maar veel mensen uit Nederland zijn ook klant bij hem. Hij kweekt ook ara's maar weet niet zeker of hij er op dit moment heeft. Hij test ook op ziektes en ook bij hem is een heel goede begeleiding. Ik ben er deze week nog geweest bij hem (is voor mij ook iets meer als een uurtje rijden maar goed, liever dat en op mijn gemak zijn dan ergens gaan waar je niet zeker van bent + ik ga graag bij hem, wat bijkletsen over de gaaitjes en zo )
Als je wil kan ik je altijd het mailadres laten doorsturen zodat je kan informeren hoor, je laat maar iets weten. |
Vrijdag 31 Juli 2009 11:17 am |
|
|
yellow
Eitje
Nou graag hoor! Ik ben nog groen op aragebied en denk dat Kea wel een goeie is, wat ik hier allemaal lees
Ik merk nu al dat de meesten alleen willen verkopen, zodra je iets uitgebreidere mail stuurt met wat vragen hoor je meteen nix meer!
Ik snap niet dat als je dieren verkoopt, je het niet leuk vindt er wat meer over te vertellen... |
Vrijdag 31 Juli 2009 8:33 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Zal ervoor zorgen dat je zijn mailadres krijgt.
Hier is zijn profiel, kan je ff in zijn dagboek, gebruikerspagina kijken.
http://www.fluffies.org/nl/gebruiker3230.html
Maar we zorgen dat je zo snel mogelijk zijn mailadres krijgt zodat je hem persoonlijk kan mailen, Kea antwoordt niet op prijsvragen en zo, persoonlijk is beter.
Ik kan ook niet garanderen dat hij er op het moment heeft hoor maar je kan vragen en eventueel verder met hem afspreken dan.
Ikzelf ben heel tevreden over hem, zijn er hier nog hoor en voor mij is hij inderdaad een hele goede kweker. Mijn grijsje is 2 jaar geworden en nog steeds heb ik contact en kan ik bij hem terecht met vragen.
Hou je ons op de hoogte?  |
Vrijdag 31 Juli 2009 9:46 pm |
|
|
yellow
Eitje
Ja leuk, vooropgesteld dat ik geen haast heb hoor! Probeer me te beheersen zeg maar. Voorlopig zijn mijn valkparkieten ook best lief!
En de rest van het beestenspul natuurlijk! |
Vrijdag 31 Juli 2009 11:14 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Done!  |
Zaterdag 1 Augustus 2009 11:51 am |
|
|
|