|
|
|
Amberebel
Eitje
| Vakantieadres gezocht |
|
|
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje en hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Groenvleugel ara van 3 jaar genaamd Rebel. In de eerste week van augustus ga ik op vakantie en heb nog geen oppas voor haar kunnen vinden. Nou ja, wel 1, maar dat is in Groningen en ik woon in Wageningen. Kan wel, maar is wel veel gedoe.
Dus mijn vraag is eigenlijk of er iemand met ervaring en een beetje in de buurt van Wageningen is die haar een week kan opvangen.
Rebel is getest en gekortwiekt. Ze is wel vrij eenkennig, maar voor wat lekkers krijg je wel veel gedaan.
Groetjes Amber |
Dinsdag 7 Juli 2009 2:00 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik hoop dat er iemand is die je kan helpen. |
Dinsdag 7 Juli 2009 2:31 pm |
|
|
Sophie
Kuikentje
Hoe lang ga je op vakantie en heb je een eigen kooi die je kunt meenemen? Is je vogel op ziektes getest? Welk voer gebruikt je ara?
Hebben zelf ook een groenvleugel dus we hebben er wel ervaring mee. We wonen in Biddinghuizen (bij Dronten), is ong een uurtje rijden met auto.
In pricipe zou het wel kunnen, zou je wat meer informatie kunnen geven? |
Dinsdag 7 Juli 2009 6:56 pm |
|
|
|
|
Sophie
Kuikentje
ow een week ga je, te snel gelezen  |
Dinsdag 7 Juli 2009 6:57 pm |
|
|
Amberebel
Eitje
Ah, dat is wel een stuk dichterbij ja . Als ze bij jullie terecht kan dan zou dat wel fijn zijn.
We gaan met het vliegtuig van 1 tot 8 augustus. Dus opvang nodig van de dag ervoor tot erna. Rebel is getest. Ze eet nutribird pellet en zaad van prestige premium (dat kunnen we gewoon meenemen). En 's avonds een beetje van wat de pot schaft .
Een kooi kunnen we zelf meenemen. Ze zit nu in een grote dubbele kooi, maar we nemen dan haar oude kooi (penthouse) mee, want die is wat beter vervoerbaar.
Ik heb ook wat info ingevuld onder 'mijn papegaaien'. |
Dinsdag 7 Juli 2009 8:11 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wat zou het fijn zijn mocht ze bij jou kunnen logeren Sophie, leuk voor de baasjes in elk geval mochten ze een adresje hebben gevonden en al onmiddellijk iemand met ervaring; |
Dinsdag 7 Juli 2009 8:13 pm |
|
|
|
|
Sophie
Kuikentje
Ik heb het thuis overlegd en het is helemaal goed. Komt eigenlijk ook wel goed uit omdat we voor Elmo een maatje in gedachten hadden, nu kunnen we zien hoe dat in de praktijk zou gaan!
Als jullie van te voren nog een keer willen kijken bij ons dan kan dat gewoon, geen probleem, en anders wisselen we gewoon even adres gegevens uit. Komt goed!  |
Woensdag 8 Juli 2009 12:49 pm |
|
|
Amberebel
Eitje
Ah gelukkig, heel erg bedankt .
Ik weet niet hoe Rebel op een andere ara reageert, maar ik denk wel goed. Ze vind haar eigen spiegelbeeld iig altijd reuze interessant. En we hoeven niet eerst te kijken hoor. Op de foto's op het forum zag het er gezellig uit . Hoe kan ik jullie een privé bericht sturen voor het adres enzo? Want dat zet ik liever niet zo hier neer. |
Woensdag 8 Juli 2009 1:46 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Het is ook beter dat je het hier niet neerzet. Ik zal zorgen dat jullie elkaars adres krijgen.  |
Woensdag 8 Juli 2009 1:55 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Wat spannend!!! Ik zou het leuk vinden om te lezen hoe het gegaan is... Foto's??? Als het zover is?? |
Woensdag 8 Juli 2009 7:39 pm |
|
|
Sophie
Kuikentje
Bedankt voor het mail adres!
Zal zeker veel foto's gaan maken, twee van die monsters! Ik ben ook benieuwd, maar gaat vast goed komen!  |
Donderdag 9 Juli 2009 12:53 pm |
|
|
Sarah
Moderator

We kijken er al naar uit  |
Donderdag 9 Juli 2009 1:10 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ben ik weer eens onbeleefd zeg. Amberebel: GOEDE REIS!!!!!  |
Donderdag 9 Juli 2009 1:10 pm |
|
|
Amberebel
Eitje
Bedankt
En zeg maar Amber hoor .
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het zal gaan met die twee. Ik denk dat Rebel heel verbaasd is als haar spiegelbeeld ineens iets anders doet haha |
Donderdag 9 Juli 2009 1:49 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik zal mijn best doen om het te onthouden Amber
Volgens mij heeft Rebel dat zo door dat het spiegelbeeld eigenlijk geen spiegelbeeld is. Zal vast een leuke ervaring worden, geen tijd voor verveling, zoveel is zeker. |
Donderdag 9 Juli 2009 2:02 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 5:51 pm
|
|
|
|
|