Oeh dat zijn inderdaad mooie foto's!
Ik denk eraan ook maar eens zo'n tuigje aan te schaffen!
Woensdag 10 Oktober 2007 12:07 pm
Sue Moderator
Maantje, heb je een creditcard of een paypal account? Je kan 'm dan het beste in Amerika bestellen! Daar is 'ie veel goedkoper dan hier omdat de dollar zo laag staat. Bovendien betaal je bij de maker van dat tuigje geen verzendkosten!
Nee heb geen creditkaart of paypal
Maar in welke prijsklasse moet in dan denken? En als ie uit amerika moet komen moet je dan geen verschepingskosten betalen en komt het dan niet op het zelfde neer?
Woensdag 10 Oktober 2007 5:17 pm
Sue Moderator
Nee, de verzendkosten betaal je daar niet. Dat is juist het mooie!
Je kan evt een paypal account aanmaken. Dat kan nu ook met een bank of girorekening.
Als het niet lukt geef maar een gil hoor. Misschien kan ik je helpen.
Het scheelt behoorlijk als je het zo doet.
Het tuigje is 34,95. Dollar én (als je 'm hier koopt) Euro.
Niet dat ik weet eigenlijk en ik kan het ook niet ontdekken.
Hmmmmm ik heb ook het een en ander nagezocht over het tuigje......nou wat je dan tegen komt Daar lusten de honden geen brood van. Als je zegt een tuigje te willen gebruiken wordt je gelijk met de grond gelijk gemaakt want dat zou dierenmishandeling zijn
Jeetje zeg.....
Woensdag 10 Oktober 2007 8:35 pm
Sue Moderator
HE?! Dierenmishandeling? Waarom dan?
Als je dat tuigje meteen aantrekt en je vogel ermee ophangt is het dierenmishandeling maar een tuigje gewoon gebruiken, niet echt.
Ik vroeg me dan ook af waarom maar ik ben helverwege de hele dicussie maar opgehouden met lezen Wat een asoos heb er tussen zeg op sommige fora brrrrr
Maar oe dik zal eens even hier kijken en anders laat ik het je zeker even weten of je kan helpen Thanks in ieder geval!
Woensdag 10 Oktober 2007 9:01 pm
Sue Moderator
Hmmm ik snap niet precies waarom een tuigje iets is om je heel boos over te maken? Een touwtje om een pootje, oké.. Maar een tuigje?
Veel succes! Dat tuigje kan je ook uitbreiden evt.
Woensdag 10 Oktober 2007 9:34 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:13 am