Halllo allemaal, ik ben Dirkjan de Boer en ik kom uit helmond. Wat een fijne forum is dit zeg. Veel info en aardige mensen met advies.
Ik heb een week geleden mijn nappie opgehaald bij de kweker en hij/zij doet het goed. Ik ben alleen ongerust over één ding. Toen ik mijn nappie opgehaald had had ik hem gelijk gewogen en toen woog hij 56gram, de dag daarna 53 g en de dag daarna 54 g. Ik voer hem NutriBird A19 met de schema 4x2ML op vla dikte en dat eet hij ook héél graag op. Hij is nu bijna 5 weken. Is het normaal dat hij in gewicht afneemt? hij word dan gelijdelijk wel zwaarder maar in een dag is er 4 gram af gegaan. Moet ik hem gewoon door voederen tot hij aangeeft dat hij genoeg heeft? En ik heb hem een washandje gegeven zodat ie lekker weg kan kruipen. Moet ik hem met rust laten tot ie een week of 6/7 is? of kan het geen kwaad om hem wakker te maken en met hem te spelen.
Ik heb verschillende dingen gehoord over nutriBird. de ene zegt dat alles er in zit en de andere zegt dat ik eivoer er doorheen moet roeren. wat is het nu? iemand die me kan helpen? dank u wel
Voeder tot hij genoeg heeft en zorg dat de krop echt leeg is bij de volgende voeding. Met zeven a 8 weken zijn ze meestal zelfstandig en met het uitvliegen worden ze doorgaans iets lichter. Je kunt dus al wat vast voer gaan aanbieden naast de pap, dat mag ook wat eivoer zijn, maar ook zaad, zachte groentes, fruit en geweekte pellets. Heeft hij al een kooi?
Zondag 17 Juli 2011 9:50 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:37 am