|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Roosje "plukt" nog steeds.... iets minder fanatiek als in het begin.... zoals gezegd: ik maak er geen punt van; behandel haar ook niet anders dan daarvoor.... m.a.w. een week heeft nu eenmaal maar 7 dagen, verdeel die 7 dagen over 4 gaaitjes.... soms is de ene eerst aan de beurt voor een begroeting, knuffel, etc.. dan de andere... heb maar 2 handen, nietwaar
Da's trouwens niets nieuws hier hoor.... zijn ze aan gewend!! Gillen levert géén extra aandacht op, integendeel!!
Doe ik iets verkeerd??
en zo ja..... wat? |
Woensdag 18 November 2009 4:19 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Euh, volgens mij doe je helemaal niets verkeerd maar het is ook vaak heel erg moeilijk uit te zoeken wat een gaaitje triggerd om te gaan plukken. Het kan drukte zijn, het kan iets anders zijn wat HUN niet aanstaat maar het zit vaak in kleine dingen die ook vaak eerst "gewoon" waren die ze nu weer niet meer zo gewoon vinden. Het is echt vaak een lange zoektocht en niet altijd zomaar te vinden. |
Woensdag 18 November 2009 11:24 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor. Plukken is zo'n complex iets. Wanneer er iemand is die weet hoe je het kan stoppen - die zou miljonair worden. Ook degene die weet waarom een vogel het doet zou niet onbemiddeld blijven
Wat je nu doet is goed - je hebt een medische oorzaak uit laten sluiten bij de va, en van het plukken maak je verder geen punt. Je douched haar, ze krijgt goed te eten - meer kan je niet doen  |
Woensdag 18 November 2009 4:08 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:45 am
|
|
|
|
|