te koop. 2 rossella vrouwtjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Australische parkieten forum zoals de rosella

Auteur Onderwerp
frauke
Eitje

te koop. 2 rossella vrouwtjes  Reageer met quote  

hey allemaal.

ik heb hier lang over na gedacht maar dit lijkt mij de beste beslissing.
ik ben 19 jaar met een dochtertje van bjna 3 en heb meer huisdieren dan ik aan kan.
ik heb een papegaai, een doof en half blinde hond, een zieke hond, een grote kater, en een penant rossella :" ully "van ong 7 jaar en een rossella :"olly "van ongv. 3 jaar.
de twee rosella's zitten samen in 1 kooi.
maar ik merk dat ze er nu onder beginnen te lijden.
ik merk het vooral aan olly die ik niet zo heel lang heb . ze begint heel erg verwildert er uit te zien. ze kwam dan ook bij een fokker vandaan die er heel veel in een kooi hebben en ik denk dat ze dat zo erg mist.
ik geef veel om al mijn beestjes en ik wens ze het aller beste. en ik merk dat ik hun niet meer het alles beste kan geven. niet zoals ik vind dat ze verdienen. ik heb zelf hele slechte ervaringen mee gemaakt met andere die hun beestjes weg deden, en vind dit ook heel eng om te doen..
maar om het beste te krijgen moet je soms risico's durven nemen .. en vandaar deze oproep.

ully is niet gewend om in een buiten volière te zitten. olly daar in tegen weer wel. maar ik verwacht dat het geen probleem moet zijn.
heeft iemand nog 2 plekjes vrij in de volière laat me dan iets weten.
er moet iets veranderen aan hun situatie. ik wens ze het aller beste.

liefs frauke
Bericht Zaterdag 15 Augustus 2009 11:30 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Misschien is het handig erbij te vermelden of je gaaitjes getest zijn op de 3 meest voorkomende ziektes. Het geslacht als je die weet en dan ook de eventuele vraagprijs of is een goed huisje het belangrijkste?
Bericht Zondag 16 Augustus 2009 8:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
frauke
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Misschien is het handig erbij te vermelden of je gaaitjes getest zijn op de 3 meest voorkomende ziektes. Het geslacht als je die weet en dan ook de eventuele vraagprijs of is een goed huisje het belangrijkste?

nou als onderwerp staat al. 2 rosella VROUWTJES. het mag dan pop heten maar volgens mij kent iedereen hier nederlands dus moet wel goed zitten.
en ja een goed huis zoals al vol op in mijn mailtje staat als u goed heeft gelezen vind ik het aller belangrijkste

maar als u dat kunt dan kan dit berichtje verwijdert worden. net als mijn vorrige die ik op deze site heb .. ik heb er al een oplossing op gevonden.
sorry voor het ongemak.
Bericht Maandag 17 Augustus 2009 4:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 8:53 am
  Berichten van afgelopen: