|
|
|
Dwayne
Eitje
|
|
|
|
Hallo Allemaal,
Nou door al die verhalen ben ik ook maar eens wezen kijken bij Dieca.
Wat mij als eerste opviel was dat alles super schoon en fris eruit zag
De baby papegaaitjes zagen er goed verzorgt uit en super lief!!! .
Verder ben ik door heel nederland op zoek geweest naar een goede papegaaien speciaalzaak. En ik wil zeggen dat dit de enige is in mijn ogen die goed voer hebben (Ecobird en vogeljungel enzo), Heleboel leuke en originele speelgoed- wel een hele wand vol , groot asortiement kooien en deskundig personeel die de tijd neemt om al je vragen te beantwoorden..
Ik was wel anderhalf uur een het kletsen met de eigenaar Sjaak .
Maar al mijn vragen waren toen wel beantwoord en als mij nog iets te binnen schoot kon ik altijd bellen..
Verder vertelde hij dat ze nu iets nieuws hadden wat speelgoed van de week heet.. hierbij is er elke week een nieuw stuk speelgoed in de aanbieding! (altijd leuk zo'n aanbieding dacht ik )
Na goed 2,5 uur was ik weer op weg naar huis met een hele lading speeltjes en voer voor me ara
Die nu leuk alles aan het slopen is
En om het nog even over Rocko te hebben ik hoop dat mij ara er zo goed uit ziet als hij 62 is  |
Vrijdag 11 Augustus 2006 5:36 pm |
|
|
|
|
Rianne
Eitje
quote:
Originally posted by Janina
*zucht* die ara maracana die Dieca heeft......*verliefd*
jups ze waren helemaal top!
en dan die ene baby... dat grijsje heeft me hart gestolen! die andere 2 waren ook cute! maar die ene *kwijl wat een geweldig beestje)
ik kan weinig anders zeggen dan TOP!
aardige eigenaar die echt de tijd voor je neemt! mooie zaak. super veel speelgoed! de vogels zagen er geweldig uit! de verblijven mooi, schoon en gezellig! dat grijsje waar ik verliefd op ben lag b.v. met zijn koppie op een Elmo knuffel heerlijk te soezen!
mooie kooien boven. ik hoef niet verder meer te kijken! ik ga in het vervolg als ik iets nodig heb daarheen!
met een grote tas om dat grijsje te birdnappen en dan neem ik voor jou die ara mee hoor Janina hahaha! |
Vrijdag 11 Augustus 2006 7:42 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
quote:
Originally posted by Janina
*zucht* die ara maracana die Dieca heeft......*verliefd*
Oh jee, het gaat helemaal de verkeerde kant op met die maracana-liefde van jou Janina Goed doorsparen!
Niks toe te voegen over Dieca, het lijkt me wel duidelijk! |
Maandag 14 Augustus 2006 10:29 am |
|
|
|
|
Janina
Vlieger
|
Tja, ik kan niet zoveel van kopen als van agaatjes.....  |
Maandag 14 Augustus 2006 1:18 pm |
|