Amerika

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Seertje
Vliegende acrobaat

Amerika  Reageer met quote  

Hallo all!!
Ik weet iig dat jij Sue vaak speeltjes uit Amerika laat overkomen. Zijn er hier nog meer mensen? Via welke sites doen jullie dat en wat zijn de shipping kosten ongeveer? Zijn er toevallig ook hier in europa (bijv. Duitsland, Belgie) winkels die papegaaienspeeltjes verkopen en naar het buitenland opsturen?
Ik wil wat foottoys kopen, maar hier vind je amper wat en het is best duur vergeleken in Amerika. Het is wel zo, als ik iets koop dan koop ik wel heel wat.
30-50 euro ofzo denk ik in 1 keer. Dan is het wel waard toch?
Bericht Woensdag 3 Augustus 2005 9:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Heb ik nog nooit gedaan, maar ik ben erg benieuwd naar de antwoorden. Leuke spullen hebben ze daar he? Very Happy
Bericht Woensdag 3 Augustus 2005 9:26 pm
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Teveel leuke spullen!!
Heb vandaag mijn Happy Hut besteld dus die zou er misschien morgen of overmorgen zijn denk ik. Verder nog pellets voor de caique en bij vogeljungle (werd ik erg goed geinformeerd en geholpen!!!) heb ik goed zaad gekocht. Wil ze namelijk 's ochtends pellets geven en 's avonds beetje zaad/eivoer. En tussendoor fruit/groente/noten ed.
Bericht Woensdag 3 Augustus 2005 10:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Amerika  Reageer met quote  

Hoi Seer, ik weet wel dat 24parrot.com in Engeland speeltjes verkoopt, maar die zijn best duur. Voordeel is wel dat de verzendkosten lager zijn dan wanneer je iets in Amerika bestelt.
Maar.. Die pond staat zo ontzettend hoog! Argh!

Misschien is het een idee om met z'n allen speeltjes in Amerika te bestellen? (En de verzendkosten & invoerrechten te delen)

Ik weet wel dat Amerika een speciale regeling heeft.
Daar betaal je, als je bijvoorbeeld in de staat Arizona woont geen belasting over producten uit bijvoorbeeld Texas als je iets over het internet bestelt.
(Van staat naar staat)
Als je in Arizona woont en je bestelt iets uit Arizona over het internet, betaal je wel gewoon belasting.
Da's om de internet handel te stimuleren meen ik?
Bericht Donderdag 4 Augustus 2005 9:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja ik zat daar ook dus te kijken....belachelijk duur!! Daar vind je de goedkoopste foottoy's zeg maar vanaf 3 pond. Nou dat is ongeveer omgerekend 4,5 euro. In Amerika, vind je vaak van die foottoy's ook van 1, 1,5 dollar. Een speeltje van 1,5 dollar is dus iets meer dan 1 euro!!! Even eem verschil vind je niet. Dus je vind er een hoop wat gewoon goedkoper is.
Tja de kosten delen....Zou kunnen, maar waar laten we het bezorgen? Centraal punt? Krijg je dan een gespecifiseerd bon?
Bericht Donderdag 4 Augustus 2005 10:03 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehm, ik weet het niet?
Misschien kunnen we eens een topic daarvoor openen als er meer mensen geinteresseerd zijn? Smile

Je krijgt wel een gespecificeerde bon.. Smile
Bericht Donderdag 4 Augustus 2005 10:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hm misschien is dat wel een idee. Ik weet nog dat ik ooit zo schrok van de bijkomende kosten dat ik het snel uit mn hoofd heb geblokt Laughing
Nou, niet helemaal, maar ik werd zo kieskeurig, alles moest bij 1 en de zelfde vandaan komen en dat werd dan weer zo'n berg dat ik maar weer opnieuw ging nadenken...en toen weer een adere internet bestel site gevonden, begon t verhaal van twijfelen wat te kopen opnieuw Rolling Eyes Confused Laughing Nou ja, veel voorpret en uiteindelijk niks gekocht...misschien juist wel ideaal? Laughing Plaatjes kijken en de dingen namaken is ook leuk! Razz Het valt mij trouwens toch al op dat mijn vogels niet t liefst met speciaal gaaien speelgoed spelen Rolling Eyes
Ik vind t zelf alleen vaak zo leuk Wink
Bericht Donderdag 4 Augustus 2005 11:32 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Tommy..

De dollar stond een tijdje geleden erg laag: Toen was het erg gunstig om te bestellen! Nu staat 'ie weer hoger.. Sad

Voorpret is minstens net zo belangrijk! En als je een beetje crea bent, dan kan je een heleboel zelf maken.. Smile (Net wat je zegt) Maarre, crea ben ik niet dus dan maar bestellen ha ha ha!
Bericht Donderdag 4 Augustus 2005 12:25 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vind vooral die metalen speeltjes zo leuk, vooral zo'n treasure kist waar je iets in kunt doen en die mooie puzzeltjes van acryl...maar idd die verzendkosten...dus als er een gezamenlijke order wordt geplaatst..count me in!!! Very Happy
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 9:15 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Welke metalen speeltjes bedoel je? Die Zazu ook heeft? Smile
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 9:42 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Marleen! Is dat zo?! Vertel vertel meid!
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 10:21 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zazu heeft geloof ik die donuts van ijzer he?? ik bedoel een doosje van rvs dat dicht zit met moeren en bouten. Die moet de gaai dan open maken en dan vindt ie iets lekkers (wat jij erin hebt gedaan) Very Happy Very Happy
Nou Marleen...schiet t al op met de winkel....grinnik... Very Happy
Bericht Zaterdag 4 Februari 2006 10:42 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Met Nalanitoys? Ohhhh! Hé, mag ik dan iets vragen.. Die cubes zijn echt zo supergaaf.. Zou je die dan ook?? (Hint hint) Laughing
Bericht Zondag 5 Februari 2006 11:36 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb even op hun site gekeken....wat een leuke dingen allemaal zeg..... Very Happy Very Happy
Bericht Zondag 5 Februari 2006 7:34 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Maandag 6 Februari 2006 4:50 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:06 am