|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
| Amerika |
|
|
Hallo all!!
Ik weet iig dat jij Sue vaak speeltjes uit Amerika laat overkomen. Zijn er hier nog meer mensen? Via welke sites doen jullie dat en wat zijn de shipping kosten ongeveer? Zijn er toevallig ook hier in europa (bijv. Duitsland, Belgie) winkels die papegaaienspeeltjes verkopen en naar het buitenland opsturen?
Ik wil wat foottoys kopen, maar hier vind je amper wat en het is best duur vergeleken in Amerika. Het is wel zo, als ik iets koop dan koop ik wel heel wat.
30-50 euro ofzo denk ik in 1 keer. Dan is het wel waard toch? |
Woensdag 3 Augustus 2005 9:00 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Heb ik nog nooit gedaan, maar ik ben erg benieuwd naar de antwoorden. Leuke spullen hebben ze daar he?  |
Woensdag 3 Augustus 2005 9:26 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Teveel leuke spullen!!
Heb vandaag mijn Happy Hut besteld dus die zou er misschien morgen of overmorgen zijn denk ik. Verder nog pellets voor de caique en bij vogeljungle (werd ik erg goed geinformeerd en geholpen!!!) heb ik goed zaad gekocht. Wil ze namelijk 's ochtends pellets geven en 's avonds beetje zaad/eivoer. En tussendoor fruit/groente/noten ed. |
Woensdag 3 Augustus 2005 10:10 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Amerika |
|
|
Hoi Seer, ik weet wel dat 24parrot.com in Engeland speeltjes verkoopt, maar die zijn best duur. Voordeel is wel dat de verzendkosten lager zijn dan wanneer je iets in Amerika bestelt.
Maar.. Die pond staat zo ontzettend hoog! Argh!
Misschien is het een idee om met z'n allen speeltjes in Amerika te bestellen? (En de verzendkosten & invoerrechten te delen)
Ik weet wel dat Amerika een speciale regeling heeft.
Daar betaal je, als je bijvoorbeeld in de staat Arizona woont geen belasting over producten uit bijvoorbeeld Texas als je iets over het internet bestelt.
(Van staat naar staat)
Als je in Arizona woont en je bestelt iets uit Arizona over het internet, betaal je wel gewoon belasting.
Da's om de internet handel te stimuleren meen ik? |
Donderdag 4 Augustus 2005 9:44 am |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ja ik zat daar ook dus te kijken....belachelijk duur!! Daar vind je de goedkoopste foottoy's zeg maar vanaf 3 pond. Nou dat is ongeveer omgerekend 4,5 euro. In Amerika, vind je vaak van die foottoy's ook van 1, 1,5 dollar. Een speeltje van 1,5 dollar is dus iets meer dan 1 euro!!! Even eem verschil vind je niet. Dus je vind er een hoop wat gewoon goedkoper is.
Tja de kosten delen....Zou kunnen, maar waar laten we het bezorgen? Centraal punt? Krijg je dan een gespecifiseerd bon? |
Donderdag 4 Augustus 2005 10:03 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ehm, ik weet het niet?
Misschien kunnen we eens een topic daarvoor openen als er meer mensen geinteresseerd zijn?
Je krijgt wel een gespecificeerde bon..  |
Donderdag 4 Augustus 2005 10:23 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hm misschien is dat wel een idee. Ik weet nog dat ik ooit zo schrok van de bijkomende kosten dat ik het snel uit mn hoofd heb geblokt
Nou, niet helemaal, maar ik werd zo kieskeurig, alles moest bij 1 en de zelfde vandaan komen en dat werd dan weer zo'n berg dat ik maar weer opnieuw ging nadenken...en toen weer een adere internet bestel site gevonden, begon t verhaal van twijfelen wat te kopen opnieuw Nou ja, veel voorpret en uiteindelijk niks gekocht...misschien juist wel ideaal? Plaatjes kijken en de dingen namaken is ook leuk! Het valt mij trouwens toch al op dat mijn vogels niet t liefst met speciaal gaaien speelgoed spelen
Ik vind t zelf alleen vaak zo leuk  |
Donderdag 4 Augustus 2005 11:32 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Tommy..
De dollar stond een tijdje geleden erg laag: Toen was het erg gunstig om te bestellen! Nu staat 'ie weer hoger..
Voorpret is minstens net zo belangrijk! En als je een beetje crea bent, dan kan je een heleboel zelf maken.. (Net wat je zegt) Maarre, crea ben ik niet dus dan maar bestellen ha ha ha! |
Donderdag 4 Augustus 2005 12:25 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik vind vooral die metalen speeltjes zo leuk, vooral zo'n treasure kist waar je iets in kunt doen en die mooie puzzeltjes van acryl...maar idd die verzendkosten...dus als er een gezamenlijke order wordt geplaatst..count me in!!!  |
Zaterdag 4 Februari 2006 9:15 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Welke metalen speeltjes bedoel je? Die Zazu ook heeft?  |
Zaterdag 4 Februari 2006 9:42 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hey Marleen! Is dat zo?! Vertel vertel meid! |
Zaterdag 4 Februari 2006 10:21 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Zazu heeft geloof ik die donuts van ijzer he?? ik bedoel een doosje van rvs dat dicht zit met moeren en bouten. Die moet de gaai dan open maken en dan vindt ie iets lekkers (wat jij erin hebt gedaan)
Nou Marleen...schiet t al op met de winkel....grinnik...  |
Zaterdag 4 Februari 2006 10:42 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Met Nalanitoys? Ohhhh! Hé, mag ik dan iets vragen.. Die cubes zijn echt zo supergaaf.. Zou je die dan ook?? (Hint hint)  |
Zondag 5 Februari 2006 11:36 am |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb even op hun site gekeken....wat een leuke dingen allemaal zeg.....  |
Zondag 5 Februari 2006 7:34 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|