|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ja, dat hoop ik ook. Ik vind het enorm treurig hoor, heel dat gebeuren om de afdankertjes en Marktplaats en dat alles, nu ik het meer in de gaten ben gaan houden en er zo in contact mee ben (daarom heb ik het ook nooit gedaan, ik verdraag het zo slecht).
Heb al zo vaak zo iets gehad van, pfff laat maar zitten, ik neem gewoon een baby... maarja ik zou gewoon liever eentje die met de leeftijd dichter bij Aswan zit, en Tas is ook nog zo jong, strax heb ik er TWEE in de pubertijd... ik denk dat ik best een oudere vogel nog een kans kan geven, tenminste eeentje redden, als je al niet allemaal kan helpen... maar het blijft wel enorm zwaar en ontmoedigend. |
Zaterdag 27 December 2008 10:15 am |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Ik kijk eigenlijk nooit op marktplaats dieren, wordt er zo depri van. Arme dieren.
Is het een idee om bij het NOP te kijken voor een oudere vogel? Alhoewe het NOP best veel eisen aan nieuwe eigenaren stelt, hoorde ik. |
Zaterdag 27 December 2008 11:34 am |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ik kijk er normaalgesproken ook niet, maar aan de andere kant ben ik bang dat er geen vogel uit de hemel komt vallen en ik zelf wat inspanning moet doen als ik aan een vriendje voor Aswan wil komen.
Doen ze bij het NOP ineens wel aan herplaatsing? Vroeger deden ze dat niet en stond er nadrukkelijk dat ze alle vogels zelf houden en die in het park plaatsen... |
Zaterdag 27 December 2008 1:14 pm |
|
|
|
|
Whisper
Kamikaze piloot
Oh misschien ben ik dan in verwarring met een andere opvang  |
Zaterdag 27 December 2008 2:14 pm |
|
|
Saxofoontje
Net uit het ei
Bij het NOP herplaatsen ze geen papegaaien. Die daar afgegeven worden blijven voorgoed daar.
Ik zou zeggen kijk ook eens op andere papegaaienforums daar wordt wel eens een gaai aangeboden. |
Zaterdag 27 December 2008 3:10 pm |
|
|
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Ja Saxofoontje, ik hou ook een paar andere fora in de gaten zou liever ook een vogel hebben van een forumlid dan van de MP; van het forum heb je toch iets meer kans dat hij in een beetje een goede toestand is want zelfs de grootste ignorant pakt zo nu en dan wat kennis op als hij zich in de 'juiste' gezelschap bevindt  |
Zaterdag 27 December 2008 10:17 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:06 am
|
|
|
|
|