|
|
|
pannenkoekenmix
Kuikentje
|
| Avian Haven Hut |
|
|
Weet iemand waar ik deze hutjes nog kan bestellen? Mijn eerste heb ik bij vogelkelder gekocht, maar die hebben hem niet meer op voorraad (zou weken gaan duren). Heb 2 van de kleine huisjes nodig, voor de halsbandparkiet bij mijn ouders, en 1 voor mijn kakariki.
Het gaat om deze huisjes:
Mijn Dodo is er helemaal gek op, na een week gebruikte hij hem al, en nu gaat hij in zijn huisje wanneer hij 's avonds moe wordt.
Graag hoor ik 't als iemand weet waar ze nog verkocht worden, anders moet ik ze uit Amerika gaan bestellen.
edit:emailadres verwijderd |
Woensdag 2 Februari 2011 10:15 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb even het email adres verwijderd: ik denk dat je een link bedoelde, ik kwam nu in outlook terecht...
Misschien kun je de juiste link eens plaatsen?
Je kunt van een fleecesjaal ook zelf hutjes maken? |
Donderdag 3 Februari 2011 1:35 pm |
|
|
pannenkoekenmix
Kuikentje
|
Oh sorry, ik zat op werk, zal even minder opgelet hebben
Het gaat om deze huisjes: http://www.avianhavenhut.com/photos.html
Ze zijn wel prijzig, al denk ik dat uit Amerika bestellen misschien een betere prijs zal opleveren. Dodo is helemaal gek op dit huisje. De grootste voordelen vind ik dat het een stevig huisje is, met een open onderkant zodat ze niet de bodem vol kunnen poepen. En je bevestigt een zitstok in het huisje, zodat de nagels niet vast kunnen zitten in de stof van bijvoorbeeld een sjaal of een ander soort huisje  |
Donderdag 3 Februari 2011 1:40 pm |
|
|
|
|
Pluisje
Vlieger
Hey, ik heb zo eentje die ik niet gebruik. |
Donderdag 3 Februari 2011 2:34 pm |
|
|
pannenkoekenmix
Kuikentje
|
Heb je er 1 voor een papegaai of parkiet? De grote maat heb ik namelijk eerst gehad, de verkoper aan de telefoon dacht dat ik die nodig zou hebben... Die was dus echt enorm
Als je het kleinere maatje hebt, dan zou ik hem graag van je over nemen! |
Donderdag 3 Februari 2011 2:36 pm |
|
|
Pluisje
Vlieger
Nee, ik heb Large denk ik.
Dimensions
Height 30cm (12") + Chimney 8cm (3")
Width 28cm (11")
Depth 19cm (7.5")
Height of Door 23cm (9")
Width of Door 10cm (4") |
Donderdag 3 Februari 2011 2:40 pm |
|
|
|
|
pannenkoekenmix
Kuikentje
|
Helaas, degene die ik nodig heb is meer richting 20cm.. Lief aangeboden van je, maar de large kunnen ze echt in wonen.. Hebben ze geen kooi meer nodig  |
Donderdag 3 Februari 2011 2:42 pm |
|
|
Laura B
Moderator

wat een leuk ding, zou wel wat voor Pipo zijn! Cleo heeft ook een echte tent, met bodem, die poept nooit in dr tent. Aangezien de stof vrij glad is, komen ze niet vast te zitten....die komt wel uit amerika en is in nl niet te koop....Ik zie Pipo echter niet zo snel in een tent kruipen... |
Donderdag 3 Februari 2011 4:38 pm |
|
|
|
|
pannenkoekenmix
Kuikentje
|
Tentje heb ik ook over nagedacht, maar heb voor 2 vogels nog een goed huisje nodig. De 1 zou een tentje wel fijn vinden, maar die poept echt zodra het uitkomt.. Dat doet onze Dodo gelukkig niet.
De andere vogel zie ik niet in een tentje kruipen, en dat zou zonde zijn.
Heb voor de grasparkiet een tentje met zitstok, open aan de onderkant.. Maar daar weigert ze helaas in te gaan  |
Donderdag 3 Februari 2011 4:59 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:07 am
|
|
|
|
|
|