|
|
|
Sylvia
Vlieger
Volgens mij zijn alle bellen slecht voor je vogels, alleen wanneer het RVS is, is het niet slecht voor ze, maar ik kan geen RVS belletjes vinden en RVS kettinkjes uit de winkel zijn echt superduur, dus gebruik ik leer, of sisaltouw.
Even over Villa filou, die vind ik ook aardig aan de prijs
Ik denk dat wanneer je graag iets leuks voor je vogels doet, maar er niet echt veel geld voor hebt, je het beste zelf wat in elkaar kan flansen.. Ik ben naar de Intratuin gegaan voor kunstofspeeltjes en heb daar alle vogel-onvriendelijke spullen afgehaald en ze vogelvriendelijk gemaakt en ik heb bij de Action wat kralen gehaald en er leuke speeltjes mee gemaakt, kijk maar op mijn dagboekpagina  |
Zaterdag 4 Februari 2006 3:58 pm |
|
|
Sylvia
Vlieger
Met slecht voor je vogel (Bellen) bedoelde ik dat ze langzaam aan vergiftigd kunnen worden doordat ze teveel knagen aan het metaal en daar langzaam kleine deeltjes van binnenkrijgen zonder dat je dat doorhebt [/quote] |
Zaterdag 4 Februari 2006 3:59 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Als je maar een klein beetje ketting in de winkel haalt, valt het toch wel mee? Ketting kan je trouwens ook telkens opnieuw gebruiken! Doe ik wel tenminste..  |
Zaterdag 4 Februari 2006 5:29 pm |
|
|
|
|
Sylvia
Vlieger
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.. weet ook niet per hoeveel ze die kettingen precies verkopen...
Sisal werkt best, maar is niet zo mooi om te zien ik zal eens kijken bij de Gamma ofzo |
Zondag 5 Februari 2006 2:40 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik zou dan wel oppassen met het knippen van die ketting: Niet te kort knippen, want je kan de ketting altijd op de kooi leggen. (Als je een keer minder nodig hebt)
Sisal is inderdaad niet zo mooi.. Maar ze vinden het wel vaak leuk om mee te spelen. Je kan ook, met ketting, stukjes sisal erdoorheen steken: Extra speeltjes! |
Dinsdag 7 Februari 2006 1:04 pm |
|
|
renate_coco_blondie
Eitje
via villa filou kan je verantwoord speelgoed kopen en bij papegaaienkooinederland.nl (hoop dat de url naam goed is geschreven) kan je speelgoed kopen.
Heb vorige week van villa filou een grote hennep wandelring binnen gekregen. Zij zijn heel vindingrijk en maken van allerlei leuke dingen van touw. |
Woensdag 2 Augustus 2006 12:02 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Villafilou is súpervindingrijk.. Heb je die grappige 'molen' al gezien in m'n dagboek? (Picknick, laatste foto)
Bij papegaaienkooinederland heb ik van die grappige leerspeeltjes gehaald. |
Woensdag 2 Augustus 2006 2:15 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ik heb ook bij papegaaienkooinederland speelgoed besteld. Als het goed is komt het komende week binnen. Het duurde wat langer doordat de tafelspeelplaats die ik besteld had door hen ook weer besteld moest worden, maar daar heb ik wel netjes een mailtje over gekregen. Verder zag het er allemaal goed uit op de foto's. Voor Titi heb ik ook leerspeelgoed gekocht. Ik hoop dat ik hem kan leren tellen. We shall see. Hij is in ieder geval niet bang voor nieuwe dingen (zie tuigjesverhaal onder bird-diapers) en leert best snel. |
Zondag 29 Juli 2007 5:28 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Titi's mama.. Als je de volgende keer iets besteld bij papegaaienkooinederland (van die leerspeeltjes) krijg je volgens mij 50 procent korting. Ik moet eventjes vragen naar de precieze voorwaarden, maar ik mocht dit de fluffiesleden aanbieden!
Ben erg benieuwd naar wat Titi van de speeltjes vindt. Heb je ook de teachbox besteld? Heb je Iago gezien? Zijn filmpje staat daar.  |
Zondag 29 Juli 2007 5:32 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Ik ben elke keer te vroeg met bestellen. Als ik iets bestel krijg je de volgende keer korting
Wel een mooi excuus om weer te bestellen  |
Zondag 29 Juli 2007 5:52 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Esjo, heb je iets besteld van die leerspeeltjes? Daar gold het namelijk voor.. Maar moet even vragen naar de precieze voorwaarden want ik was nogal afgeleid door al de leuke speeltjes die ze bij zich hadden..  |
Zondag 29 Juli 2007 5:55 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Oh, nee..alleen losse onderdelen waaronder die leren vierkantjes, klein en groot en die leren "veters". Geen complete speeltjes.
Was wel goedkoper geweest, helemaal met 50% korting.
Maar als je weet hoe het zit, kan er altijd nog wat bij bestellen..toch  |
Zondag 29 Juli 2007 5:57 pm |
|
|
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ik heb de Teachbox besteld, de abacus, de color cubes en de twin shapes. Van alle leerspeeltjes dan he... Verder heb ik namelijk ook de tafelspeelplaats Large besteld, de fun factory om zelf speeltjes te maken, de sterrenvis om dingetjes in te verstoppen en nog 5 andere speeltjes. Hoezo is Titi verwend?  |
Zondag 29 Juli 2007 6:14 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ehmmmm!!! Wat is Titi verschrikkelijk verwend zeg! Wat een berg speeltjes, volgens mij verdwijnt die kleine verwende aga dadelijk onder die enorme berg speeltjes!  |
Zondag 29 Juli 2007 7:10 pm |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ach ja... Echte liefde mag wat kosten. Alleen het beste is misschien goed genoeg voor mijn kleine lieve verenbaaltje. |
Zondag 29 Juli 2007 9:07 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 6:21 pm
|
|
|
|
|