Biologische zaden en gezonde tussendoortjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
luna
Eitje

Biologische zaden en gezonde tussendoortjes  Reageer met quote  

Hoi beste mensen ik heb naar lang zoeken eindelijk een webshop met Veertje 100% biologische zaad mengelingen van grasparkiet tot ara gevonden.
En nog veel meer biologische producten. Deze mensen zijn eindelijk goed bezig als het om de gezondheid van onze geliefde parkiet of papegaai gaat. Zoals ik het heb gezien gaan een nieuwe koers varen dit kan ik ze alleen maar aanprijzen hopelijk gaan ze zo door .
De webshop waar het om gaat is www.parrotparadise.eu
Bericht Vrijdag 18 April 2008 12:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

mooie site, maar ze verkopen 'gewoon' de artikelen van vogeljungle, dus in die zin is het niets nieuws onder de zon. Ik had eigenlijk een nieuw merk verwacht Very Happy Very Happy
Bericht Vrijdag 18 April 2008 5:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Biologische zaden en gezonde tussendoortjes  Reageer met quote  

Hoi Luna.. Ik meen dat dit een oud werknemer van een andere shop is? Maar zeker weten doe ik het niet. Hun producten zijn inderdaad heel goed! Cool Lekker voor dier én mens. Embarassed
Bericht Vrijdag 18 April 2008 7:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
luna
Eitje

Reageer met quote  

Ja ze verkopen inderdaad ook vogeljungel producten , maar gelukkig binnenkort ook biologische zaden en helaas zijn de zaden van de vogeljungle niet biologisch dus niet goed genoeg voor mijn grijze roodstaarten. De vogeljungle zaden waar is de keurmerk van biologisch.
Bericht Vrijdag 18 April 2008 9:50 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je hebt gelijk. De vogeljungle is alleen human grade ofzo. Stom! Stom!
Wat voor merk bedoel je?
Bericht Zaterdag 19 April 2008 8:15 am
luna
Eitje

Reageer met quote  

De gegevens die ik heb ontvangen komen de bio zaden uit Amerika onder de merk naam Human Grade Bird Food organic birdseed.
Bericht Zaterdag 19 April 2008 3:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, dat klinkt niet slecht. Ik ga dadelijk eens de link volgen. Wink
Bericht Zaterdag 19 April 2008 5:14 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey bedankt Luna. Interessant! Very Happy Op dit moment hebben ze wel biologisch kiemzaad. Razz
Bericht Zondag 20 April 2008 7:42 am
luna
Eitje

Reageer met quote  

Hoi Fluffy Sue er staat nu al veel meer biologische zaden en lekkernijen op de site van parrotparadise zo als ik het zie komen er dagelijks wat nieuwe producten bij.
Volgens mij gaat de parrotparadise op de biologische toer dat zal ik zelf super vinden eindelijk biologische producten voor mijn grijzen een goede bijvoeding voor bij de pellets.
Bericht Zondag 20 April 2008 7:10 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Dat klinkt goed zeg! ik ga het in de gaten houden, bedankt!
Bericht Zondag 20 April 2008 7:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
luna
Eitje

Reageer met quote  

Ik wou even vermelden dat ik mijn eerste bestelling met biologishe zaadmengeling binnen heb gekregen grijze roodstaart vital. Het ziet er goed uit nu kijken wat mijn gaaien er van vinden.
Bericht Woensdag 23 April 2008 8:23 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Luna, wat vinden je gaaitjes ervan? Very Happy
Bericht Vrijdag 2 Mei 2008 8:31 am
luna
Eitje

Reageer met quote  

Hoi Fluffy sue de gaaien vinden het een prima afwisseling bij de pellets Veertje Ik gebruik nu grijze special en pro vital het pro vital . Ik ga de vruchtenmix en de vruchten uit het woud bestellen ook dat eens proberen zo heb ik toch een gezonde afwisseling met nog de bio kiemzaad moet het toch goedkomen .P.s ze hebben er nu ook losse bio zaden op staan .
Bericht Vrijdag 2 Mei 2008 9:53 am
luna
Eitje

Reageer met quote  

Hoi luitjes ik heb een mail van parrotparadise gekregen zij hebben de zomermaanden een leuke actie kijk maar eens op de volgende pagina zomerverloting
http://parrotparadise.eu/index.....;Itemid=45
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 8:53 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by luna
Hoi Fluffy sue de gaaien vinden het een prima afwisseling bij de pellets Veertje Ik gebruik nu grijze special en pro vital het pro vital . Ik ga de vruchtenmix en de vruchten uit het woud bestellen ook dat eens proberen zo heb ik toch een gezonde afwisseling met nog de bio kiemzaad moet het toch goedkomen .P.s ze hebben er nu ook losse bio zaden op staan .

Da's wel fijn zeg, hebben ze losse bio zaden? Ik ben nl op zoek naar bio zonnebloempitten. Very Happy
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 9:20 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 10:34 pm
  Berichten van afgelopen: