|
|
|
Remrov
Fladderaar
| cana Grit Beaphar |
|
|
Hallo allemaal.
Na een nieuwe computer te hebben gekocht (oude was helemaal kaduuk), longontsteking te hebben gehad, ben ik dan eindelijk weer present
Een tijdje geleden heb ik een berichtje gepost over Cana Grit, waarvan deeltjes aan een magneet bleven zitten. Ik heb toen een mail daarover naar Beaphar gestuurd en kreeg een mail terug dat ze dat gingen uitzoeken en dan zouden ze mij berichten, maar naar lang gewacht te hebben kreeg ik niets, dus heb ik zelf weer een mail gestuurd.
nu kreeg ik dit antwoord terug.
De deeltjes die van de Cana Grit aan een magneet blijven plakken zijn koolstofdeeltjes die tijdens het vermalingproces statisch worden en daardoor magnetisch worden. Daardoor blijven ze dus aan een magneet plakken.
Ook is koolstof in deze dosering geheel veilig voor vogels.
Er zitten dus geen metaaldeeltjes in Cana Grit.
Een ander onderwerpje...Pilaf plukt nog steeds aan zijn veren en zijn buikje is grijzig en zijn schoudertjes ook. Ik ga zo snel mogelijk naar Meppel, naar Hooijmijer.
Ik heb gebeld met hun en die vrouw zei dat ze zowiezo eerst een tien minuten consult doen, en daarin kijken of het iets lichamelijks is of mentaal.
En dan gaan ze kijken wat verder nodig is.
Als het niets lichamelijks is krijgt hij een gedragsconsult.
Wie heeft er enig idee wat zo'n gedragsconsult bij hun eigenlijk bij hun kost? |
Dinsdag 11 December 2007 11:39 am |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Oempfff, ik dacht dat het behoorlijk prijzig is, maar wellicht kun je dat van te voren vragen?? Misschien weet Sue het wel??
Gelukkig dat je wel een mailtje terug hebt gekregen van Beaphar en dat het geen metaal is...Zelf geef ik geen grit, maar af en toe een maagkiezeltje...
Ik wens je heel veel succes bij het consult!! laat je ons weten hoe het is gegaan?? |
Dinsdag 11 December 2007 4:01 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: cana Grit Beaphar |
|
|
Hoi Remrov, welkom terug. Wat een gedoe allemaal. Hoop dat je niet te lang longontsteking hebt gehad?
Het klinkt logisch van die koolstofdeeltjes. Ik had het nog nooit gehoord? Mijn natuur/scheikunde is ook niet van dusdanig niveau dat ik me daarover kan uitlaten, hahaha!
Een gedragsconsult kost denk ik rond de 70 euro? Dat is min voer. Zeg maar dat je het voer al hebt? (Hij zal proberen Pilaf over te zetten) |
Dinsdag 11 December 2007 10:13 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:15 am
|
|
|
|
|
|