Caspers Dierenspeciaalzaak - www.fretten.nl :(

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

Caspers Dierenspeciaalzaak - www.fretten.nl :(  Reageer met quote  

Ik had een vogelbadje besteld bij Caspers dierenspeciaalzaak. Toen hij arriveerde bleek het een spiegeltje te hebben terwijl daar in de beschrijving van het product niet over gerept werd en het ook op de foto niet te zien was. Ik heb toen gemaild dat ik het product wilde retourneren (ik vond het zelf niet zo veilig en Solace wil er ook niets van weten) en mijn retourverzendkosten ook vergoed wilde omdat de fout bij hun beschrijving zat. Als antwoord kreeg ik een kortaf mailtje wat neerkwam op "nee" en een verwijzing naar hun algemene voorwaarden dat productwijzigingen voorbehouden zijn. Ik heb ze er op gewezen dat ze wellicht in hun recht staan mij te laten opdraaien voor de verzendkosten, maar dat het niet netjes is omdat de fout bij hun website ligt, maar daar hadden ze geen boodschap aan. En bij zoiets kleins als een vogelbadje wordt terugsturen dan nutteloos omdat je na aftrek van retourkosten slechts een paar euro overhoudt, dat hebben ze goed geregeld daar.

Dus als je iets bestelt bij Caspers Dierenspeciaalzaak, hou er dan rekening mee dat ze zich het recht voorbehouden je een iets ander product te sturen dan je besteld hebt, en dat ze zich niet geroepen voelen je tegenmoet te komen als het aangepaste product niet bevalt Sad

Hun URL is www.fretten.nl
Bericht Maandag 18 Juni 2007 12:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat erg Whisper,dat ze niet wilen ruilen. Sad
Bericht Maandag 18 Juni 2007 5:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Whisper, bedankt voor het schrijven van je stukje. Vind het jammer dat ze zich er zo gemakkelijk vanaf maken. Rolling Eyes
Bericht Maandag 18 Juni 2007 6:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik vind het ook onzinnig, maar ja...
Hopelijk accepteert Solace het badje wel in de nieuwe kooi (je weet het nooit, misschien als alles nieuw is...). En anders doe ik er misschien iemand anders wel een plezier mee. Maar het blijft knudde service.
Bericht Maandag 18 Juni 2007 7:19 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoop ook dat solace het nog accepteert. Misschien in time?
Bericht Maandag 18 Juni 2007 7:30 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Heh wat raar dat ze dat zo doen Sad Bepaald niet netjes en had ik eigenlijk ook niet van ze verwacht Confused
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 9:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kun je het spiegeltje er niet nuithalen? dan ben je toch ook van het probleem af.
het is idd vervelend zoals ze reageren maar als je helemaal niks terug krijgt, zou ik proberen de spiegel er uit te halen.
Bericht Woensdag 20 Juni 2007 11:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik heb ook ervaring met deze online shop maar ik ben tot nu toe altijd goed geholpen maar ik bestel er dan ook alleen dingen voor mijn fretten.
ze belden mij zelfs voor welke kleur ik wou hebben etc
bestel er regelmatig mijn frettenvoer en snoepjes
Bericht Zondag 12 Augustus 2007 5:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:15 am
  Berichten van afgelopen: