De advertentie van de Huisdiersuper

De kweker van Buddy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Gipsy
Beginnende vlieger

De kweker van Buddy  Reageer met quote  

De kweker waar ik dus mijn bonte boertje Buddy heb gehaald,is Argo....
Misschien dat sommigen onder jullie hem kennen of er al van gehoord hebben.Hij heeft zelf een site (je moet maar eens googlen onder Argo handtamme kromsnavel Belgie)Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen naar zijn site Embarassed Dit is dus de kweker die mij een vals attest heeft meegegeven...
Bericht Woensdag 12 April 2006 7:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

kan de site neit vinden
Bericht Woensdag 12 April 2006 7:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Gipsy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

quote:
kan de site neit vinden

Gewoon in google ingegeven:Argo handtamme vogels
Het is wel een Belgische site...Normaal zou je het moeten kunnen vinden

Wink

-http://www.handtammekromsnavels.be/
Bericht Woensdag 12 April 2006 7:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

vind de prijzen best duur 60 tot 100 nogwat voor een catharina
Bericht Woensdag 12 April 2006 8:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ok hier was ik dus al bang voor. Ik heb al meerdere vreselijke verhalen over hem gehoord op een andere site, maar aangezien ik niet weet of deze verhalen waar zijn zal ik er verder niet zoveel over zeggen.
Toen jij zei dat hij een aanhang had en dat hij in Belgie zit wist ik het eigenlijk al.
Hij verkoopt ook uilen en verteld erbij dat dit geweldige huisvogels zijn terwijl dat natuurlijk absoluut niet zo is!
Bericht Woensdag 12 April 2006 8:22 pm
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik vind hem ook erg duur!
Bericht Woensdag 12 April 2006 8:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb hem een mail gestuurd met een vraag over een edel omdat wij op zoek zijn naar een kweker van edels en daarop kreeg ik een vaag antwoord wat ik niet vertrouwde. Evil or Very Mad
Toen heb ik wat meer informatie gezocht op internet.... ik ga geen verhalen herhalen omdat ik niet zo hou van "horen zeggen", maar ik heb het mailtje meteen weggegooid en zijn site uit mijn favorieten gekegeld Twisted Evil
Bericht Donderdag 13 April 2006 8:25 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Gipsy
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik weet dat hij behoorlijk gekend is ,daarom dat ik ook wat twijfelde ofdat ik zijn naam wel wilde bekendmaken....Hij is inderdaad duur,maar ik was zo naïef om te denken :"je hebt waar voor je geld..." Confused Toen ik de eerste keer contact had met hem was hij supervriendelijk;vertellen tot en met en uitleg geven over alles.Ik HAD echt veel vertrouwen in hem.Daarom voel ik me nu dubbel bedrogen...
Bericht Donderdag 13 April 2006 1:12 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wraaahhhrgggg Mad Mad Mad Mad Hoe is t mogelijk...ik lees net je andere verhaal en er flitst door mn hoofd...toch niet die idiote argo clown he? Confused
Pfff nou, daar is wel veel meer over bekend en te lezen op internet hoor, die vent deugt voor geen meter Confused Hij wil gratis vogels om aan zieke kindjes te geven (mooi streven en hij deed dat ook wel, maar ineens kweekt hij er zelf ook mee, geeft niks gratis weg en begon ook om gratis zonparkieten te vragen Rolling Eyes ) Hij verkoopt uilen met valse verkooppraatjes. Zegt dat de kopers dan lid zijn van een roofvogel vereniging en daar tips ed kunnen krijgen...maar die vereniging weet van niks Rolling Eyes Hij lult gewoon uit zn nek over alles Confused Kan me bij deze clown niks schelen hoor dat ik persoonlijk geen ervaring met die vent heb, ik zeg t mooi wel... Confused Ik heb inmiddels genoeg vage verhalen van slachtoffers gelezen om een mening over die pipo te hebben Confused .
Bericht Maandag 24 April 2006 10:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Oei Tommy, ik had nog nooit van die argoclown gehoord weet je dat. Ik had hem wel eens gezien dat hij vogeltjes vroeg, maar dit soort verhalen had ik nog niet echt gelezen.
Ik had wel gehoord dat hij duurdere vogels wilde hebben?
Zonparkieten zijn nu ook niet bepaald goedkoop.
Bericht Maandag 24 April 2006 11:21 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tsja, t klonk leuk he? Vond ik tenminste wel... zon gulle clown die zieke kinderen vogels geeft Confused Hij heeft die stichting ooit wel opgericht hoor, maar is nu niet meer dan een ordinaire commerciele handelaar en oplichter Rolling Eyes Op een bepaald moment wilde hij ook alleen nog bepaalde..lees dure..mutaties valkjes voor die zieke kinderen Confused Nou ja...wat boeit zon kind dat nou ? En verder belooft hij dus wel vaker dingen die niet kloppen.
Bericht Maandag 24 April 2006 11:35 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dat heb ik dus inderdaad ook gehoord Surprised
Nu houd ik helemaal niet van clowns, maar deze gaat echt veel te ver.
Ik vind het idee achter de stichting op zich wel mooi, dus jammer dat hij dat zelf gebruikt om geld mee te verdienen.
Bericht Dinsdag 25 April 2006 9:32 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Embarassed Laughing Heel triest, maar iedere keer als ik iets over die argo clown lees, dan schiet ik in de lach Embarassed Laughing t Is toch ook absurd Shocked Rolling Eyes Ik ben wel heel boos op hem hoor...maar...t is net 1 of andere vreemde TVserie ofzo Embarassed
Bericht Dinsdag 25 April 2006 9:48 am
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja precies, een drama comedie over Argo Laughing
Ik denk bij Argo altijd aan van die zigeunerschilderijtjes met een huilende clown Embarassed
Bericht Dinsdag 25 April 2006 2:56 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Hahaaaa jaaa Laughing Ik lach me nu helemaal rot want dat beeld...dat heb ik dus ook Laughing
Bericht Dinsdag 25 April 2006 4:34 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:27 am
  Berichten van afgelopen: