bij mijn huis in de buurt is een dieren winkel de Toekan,\
ik kan daar om spulletjes voor jade en mijn nieuwe aanwinst te kopen zat daar een grijs roodstaartje van 11 weken op een hokje zo lief, ik met die man praten het was ook de enige volgel daar. die man vertelde dat hij 50 koppels grijsjes had en er ook niet aan begint om ze in de winkel te verkopen ivm pbfd enzo, maar dit grijsje was een verhaal appart. hij had een nieuw koppel er bij en ook nooit gedacht dat die al eiren hadden dus op een geven moment kijkt hij en zit er eenkuiken in ook al te oud om te ringen dus hij d8 okee deze haal ik er uit en voer ik verder op met de hand. zodoende dat hij daar mee ging naar de winkel. hij zegt als er iemand komt mag hij weg maar net aan of die persoon hem ligt.
ook hadden we het een tijdje over Dennis en Rentenaar en hij dacht er ook zo over als iedereen dat kun gewoon niet goed zijn enzo. zo leuk een man die het doet voor een hobby maar er niet aan begint het in zijn winkel te verkopen
Ah, Gerard ken ik wel. Je hebt het toch over de Toekan in Berkhout?? Of heb ik het nu verkeerd? Hij zat eerst in Spierdijk?
Gerard had eerst best veel vogels. Ook ara's..