Dierenvilla kooi besteld

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
binky
Net uit het ei

Reageer met quote  

hallo ik heb ook zoiets dergelijks gehad

ik had een kooi en een staandaart besteld
onder rembours!!
er was ook een fout gemaakt en ze kwamen niet opdagen
ook zou ik gebeld worden!!!

was een rommeltje

de kooi en staandaart waren niet samen !!

uitiendelijk dezelfde week als nog gekregen
met wat speeltjes erbij

voor de rest was alles prima
ligt denk ik ook meer aan de vervoerders dan villa zelf!!

groetjs aurelia
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 1:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Titi's kooi heb ik samen met mijn vader daar opgehaald, maar Joe's kooi en standaards heb ik laten bezorgen. Ze hebben mij niet een uur van tevoren gebeld, maar ik had wel aangegeven de hele dag thuis te zijn, dus daar kan ik nog in komen. Wat ik wel een beetje naar vond was dat die jongen 3 dozen binnen zette waarvan er één 25 kilo woog en één zelfs 30 kilo, hij ziet dat ik 2 trappen hoog woon en dat ik alleen thuis ben, en hij gaat gewoon weg. Oké, ze zijn niet verplicht om je te helpen, maar ik zou het wel doen als ik zag dat iemand het niet alleen kon. Maar goed, niet iedereen heeft daar gevoel voor. Gelukkig hadden de onderburen me geholpen. Very Happy
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 3:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Titi's kooi heb ik samen met mijn vader daar opgehaald, maar Joe's kooi en standaards heb ik laten bezorgen. Ze hebben mij niet een uur van tevoren gebeld, maar ik had wel aangegeven de hele dag thuis te zijn, dus daar kan ik nog in komen. Wat ik wel een beetje naar vond was dat die jongen 3 dozen binnen zette waarvan er één 25 kilo woog en één zelfs 30 kilo, hij ziet dat ik 2 trappen hoog woon en dat ik alleen thuis ben, en hij gaat gewoon weg. Oké, ze zijn niet verplicht om je te helpen, maar ik zou het wel doen als ik zag dat iemand het niet alleen kon. Maar goed, niet iedereen heeft daar gevoel voor. Gelukkig hadden de onderburen me geholpen. Very Happy

Service verlenen is niet meer van deze tijd denk ik, ik heb mijn kooi een Finka playtop bij Pet's Place gekocht hier in Muiden dat is zo'n megastore, was niet op voorraad en moest besteld worden zou twee dagen duren maar werd ruim een week, was geen probleem want ik had mijn gaaitjes toch nog niet, maar werd er ook niet over gebeld dat het een week later werd. Toen de kooi er was kreeg ik een belletje dat die er was, ben er gelijk heen gereden om de kooi te halen, ze moesten de kooi met 2 personen uit het magazijn halen, grote doos best wel zwaar en een kleine lichte doos, werd bij de kassa neer gezet heb betaald werd bedankt en moest verder maar zien hoe ik hem alleen naar de auto kreeg het personeel liep gewoon weg bij de kassa weer naar achteren en vroegen niet eens of ze even moesten helpen de doos naar de auto te brengen.
Ben al vaker in deze winkel geweest zijn hele jonge meisjes die daar werken en best wel aardig, maar de bedrijfsleider daar is erg arrogant heb al 2 keer eerder een onplezierige ervaring met hem gehad, en dit was ook de laatste keer dat ik daar iets heb gekocht.
Ik vind als ik ergens iets ga kopen en mijn geld daar uit geef, wil ik met respect behandeld worden en service krijgen, er zijn genoeg andere winkels waar ze wel blij zijn als ze je als klant krijgen, sorry maar moest dit even kwijt na het lezen van het verhaal van titi's mama, dat ze iemand zomaar met drie dozen onder aan de trap laten staan Nee! Nee! Nee! Nee! Nee! Nee!
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een verhaal Fer! Het is toch niet zo'n moeite om even mee te lopen naar de auto? Ik was trouwens ook wel even verbrouwereerd toen hij zomaar wegging. Maar ik ben dan ook zo opgevoed dat je iemand moet helpen als je dat kunt.
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Wat een verhaal Fer! Het is toch niet zo'n moeite om even mee te lopen naar de auto? Ik was trouwens ook wel even verbrouwereerd toen hij zomaar wegging. Maar ik ben dan ook zo opgevoed dat je iemand moet helpen als je dat kunt.

Ja zo ben ik ook opgevoed en ik moet eerlijk zeggen ik had heel veel haast en op dat moment geen zin om te gaan zeuren, maar normaal gesproken doe ik dat altijd wel hoor en zeg het ook als ik vind dat er slechte service word gegeven
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:57 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Naja, Fer! Da's toch geen stijl? Ik had die kooi geloof ik laten staan. Eventjes vragen kan toch geen kwaad? Rolling Eyes
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 9:09 am
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Naja, Fer! Da's toch geen stijl? Ik had die kooi geloof ik laten staan. Eventjes vragen kan toch geen kwaad? Rolling Eyes

Had ik eigenlijk ook moeten doen, maar had echt te weinig tijd om daar te gaan zeuren om hulp, en geloof me normaal ben ik echt niet zo, kwam misschien ook omdat ik wist dat ik snel mijn gaaitjes zou krijgen, zag alles een beetje door een roze bril en was milder dan dat ik normaal ben, maar ga nu ook nooit meer naar die winkel.
Weet je wat ik niet zo goed begrijp Pet's Place is een grote dierenwinkel keten in Nederland, dat ze mensen niet trainen wat service is en hoe je klanten moet behandelen, zodat ze weer terug komen. Iedereen kan een keer wat fout doen maar bij Pet's Place in Muiden heb ik het nu te vaak gehad, ging er alleen heen omdat het makkelijk is voor mij maar er zijn zoveel dierenwinkels waar ze wel service geven, en Pet's Place is niet goedkoper dan een andere winkel was echt voor het gemakkie dat ik daar kwam
Bericht Woensdag 26 Maart 2008 9:29 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is ook geen verwijt hoor.. Wink Kan me heel goed voorstellen dat je snel alles wilde hebben. Dan reageer je toch anders dan wanneer je de tijd hebt.
Ik denk dat Pet's Place vooral op z'n naamsbekendheid teert als het om slechtere winkels gaat.
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 8:19 am
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Is ook geen verwijt hoor.. Wink Kan me heel goed voorstellen dat je snel alles wilde hebben. Dan reageer je toch anders dan wanneer je de tijd hebt.
Ik denk dat Pet's Place vooral op z'n naamsbekendheid teert als het om slechtere winkels gaat.

Dat heb je vaak bij winkels of winkelketens die te snel gegroeid zijn, daar word de consument vergeten het gaat alleen nog maar om de winst die ze moeten maken om nog groter te worden.
Daarom is Dieca zo'n goede winkel hebben alles zelf in de hand daar en daarom is de service daar zo hoog, en zo zijn er natuurlijk nog veel meer winkels waar de eigenaar zelf werkt en die weet dat service iets is wat erbij hoort, veel personeel in winkelketens werken daar om geld te verdienen voor zichzelf, weten bijna niks, en zijn minder betrokken bij het bedrijf zolang ze aan het eind van de maand maar hun geld gestort krijgen
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 10:52 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, dat klopt. Er zijn natuurlijk wel goede filialen, maar sommige filialen teren alleen op de naamsbekendheid. Sad
Dieca is inderdaad super. Ze hebben er superspeeltjes alleen vind ik het jammer dat ze de puzzelspeeltjes vaak alleen voor grotere vogels hebben en niet voor kleine vogeltjes zoals bonte boertjes. Sad
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 11:13 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Worden die puzzelspeeltjes wel gemaakt voor kleinere vogels, ik denk als ze ook gemaakt worden voor kleinere vogels en je verteld dat aan Sjaak dat hij deze ook wel wil bestellen, want heel veel speeltjes hebben ze in drie maten Wink Wink
Bericht Zondag 30 Maart 2008 2:19 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze worden zeker gemaakt voor kleinere vogels! Very Happy Ik heb er nu eentje. Ik weet niet meer waar ik 'm heb gekocht, volgens mij op één van die papegaaienbijeenkomsten. Ik had gevraagd of hij van deze de kleine had maar die had hij toen niet omdat de meeste mensen dit soort speeltjes alleen voor hun grijsje ofzo wilden. Sad Waarschijnlijk is hij inmiddels wel voorzien van kleine puzzeltjes enzo?
Bericht Zondag 30 Maart 2008 1:11 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Moet je eerlijk zeggen dat ik het niet gezien heb daar de laatste keer maar heb er ook niet echt opgelet, als ik er weer ben zal ik er zeker naar kijken, omdat het voor mij de eerste keer was daar en heel veel speelgoed heb gekocht toen, heb ik van alles wat gekocht maar geen puzzelspeeltjes omdat ik dacht het zijn nog baby's die ik krijg en de eerste weken zullen ze daar toch niet mee spelen en wilde ook kijken waar ze het liefst mee spelen hout touw leer acryl enz enz, maar touw en hout en leer zijn favoriet tot nu toe
Bericht Zondag 30 Maart 2008 1:20 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die puzzeltjes zijn eigenlijk bedoeld om samen mee te spelen. Niet om in de kooi te geven.. Wink Zo blijft het leuk en iets voor gaai & mams/paps. Very Happy
Bericht Woensdag 2 April 2008 8:38 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:22 am
  Berichten van afgelopen: