Dierenvilla kooi besteld

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
hans
Eitje

Dierenvilla kooi besteld  Reageer met quote  

Vandaag zou er een kooi worden bezorgd bij mij thuis, die ik bij dierenvilla.nl had besteld. Ik zou een uur van te voren gebeld worden aangezien ze niet wisten wanneer ze langskwamen om het pakket te bezorgen. Dit is niet gebeurd. Wat blijkt nou, ze zijn wel langsgeweest om 15:00 maar hebben niet aangebeld Shocked . Mijn vriendin was op dat moment thuis en zag de vrachtwagen voor de deur ineens vertrekken...

Onze bel is vrij hard dus zelf een bejaard iemand met gehoor beschadeging kan het horen... Confused

Maar ja, ik heb gelijk een mail gestuurd naar dierenvilla voor opheldering.

Groetjes
Hans
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 4:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Jeetje wat een rare gebeurtenis, vraag me af waarom ze niet aangebeld hebben Confused
Ben benieuwd wat voor reactie je terug zal krijgen, 't is ook niet meteen leuk voor jou ook natuurlijk Confused

Groetjes, Tara
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 4:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Zonder meer vreemd dat een chauffeur voor komt rijden en dan weer vertrekt. Dat is iets waar Dierenvilla zelf niet zoveel aan kan doen, behalve natuurlijk goed service geven om dit te verhelpen. Zo ver ik weet besteden ze het meeste vervoer uit en zijn dan afhankelijk van die transporteur. Maar voor jou is het natuurlijk van belang dat het conform word afgeleverd. Dus groot gelijk dat je bij Dierenvilla om opheldering te vraagt.

Bij mij hebben ze tot nog toe wel een uur van te voren gebeld, zelfs toen ik aangaf zonder meer thuis te zijn. Van anderen weet ik dat ze goede service hebben gekregen bij klachten. Hopelijk kan jij dat straks ook melden.
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 5:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
hans
Eitje

Reageer met quote  

Dierenvilla belde net. Zij vonden het ook een erg vreemd verhaal. Maar ja er is een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Hopelijk bellen ze dan wel aan.

Grtz
Hans
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 5:49 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een raar verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je een beetje verbaasd was en om opheldering hebt gevraagd. Lijkt me ook wat, zit je te wachten op iets, zie je ze weer vertrekken. Hadden ze niet per ongeluk bij de verkeerde deur aangebeld?
Tot woensdag? Da's wel lang. Sad
Bericht Vrijdag 8 Februari 2008 8:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Das wel heel maf zeg. Ik heb tot nu toe altijd een goed verlopen bestelling daar gehad.
Wel raar dat de chauffeur gewoon weer wegreed, maja GLS bezorgd volgens mij voor dierenvilla dus die kunnen er zelf weinig aan doen, het is wel fijn dat ze woensdag al weer langskomen.
Bericht Zaterdag 9 Februari 2008 11:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is een vervelende kwestie. Maar wel netjes van dierenvilla vind ik dat ze een nieuwe afspraak zetten want aangezien, zoals ik hier kan lezen, de leveringen uitbesteden. Voor dezelfde pech kon je het zelf oplossen, zie ik hier zo in België gebeuren. Veel succes en hopelijk bellen ze wel aan. Wink
Bericht Woensdag 13 Februari 2008 7:44 am
hans
Eitje

Reageer met quote  

Nou vandaag het moment van de waarheid Very Happy
Ze zullen me een uur van te voren bellen, als ze er aan komen.
Bericht Woensdag 13 Februari 2008 9:01 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Very Happy Ik ben benieuwd Hans. Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Hadden ze nog iets gezegd over de reden?
Bericht Woensdag 13 Februari 2008 9:14 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hans? En?? Alles netjes geleverd vandaag? Confused
Bericht Woensdag 13 Februari 2008 8:21 pm
hans
Eitje

Reageer met quote  

Oops een beetje te laat... maar ja hier het verhaal

Woensdag zou de kooi bezorgd worden... Om 17:30 nog steeds geen chauffeur. Ik bellen naar het transport bedrijf: maar meneer er staat helemaal geen afspraak voor vandaag voor u. WAT!!!!! Shocked
Hoop gezeur met het transportbedrijf en dierenvilla.... Dierenvilla was opzich wel erg vriendelijke en bood hun excuses aan. Maar de mensen bij het transportbedrijf waren een stelletje boeren die nog geneens zeiden dat ze fout zaten. Maar gelukkig werd de kooi de volgende ochtend om 10:00 bij me ouders bezorgt.

En ze leefde nog lang en gelukkig Shocked

Groetjes
Hans
Bericht Maandag 18 Februari 2008 12:22 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Gut wat een gedoe zeg om een kooi bezorgd te krijgen Rolling Eyes maar fijn dat het toch allemaal goed is gekomen.
En hoe bevalt de kooi?? Very Happy
Bericht Maandag 18 Februari 2008 12:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
hans
Eitje

Reageer met quote  

Het is een loger kooi voor nico. We gaan volgende week een week op ski vakantie Very Happy . Kooi zit er opzich degelijk uit en nico was erg nieuwsgierig..
Bericht Maandag 18 Februari 2008 1:02 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Oke Very Happy leuk! Dus hij gaat lekker mee op vakantie?
Bericht Maandag 18 Februari 2008 1:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een gedoe zeg. Sad Gelukkig is het toch nog opgelost. Misschien een idee voor dierenvilla om, als dit vaker voorkomt, een ander vervoersbedrijf te kiezen.
Bericht Maandag 18 Februari 2008 9:35 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:23 am
  Berichten van afgelopen: