dierenwinkel in België

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Bie
Vliegende acrobaat

dierenwinkel in België  Reageer met quote  

wie weet er in België (liefst in de buurt van Antwerpen) een leuke dierenwinkel waar ze wel wat voor vogels verkopen??? in de dierenwinkeltjes vlakbij verkopen ze enkel het eten, een belletje een schommeltje en daar houdt het mee op.
Bericht Donderdag 23 Maart 2006 8:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Wat voor speeltjes zoek je Bie?Very Happy
Bericht Donderdag 23 Maart 2006 10:09 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

niet echt iets speciaals hoor, maar het is gewoon dat als je hier in een gewone dierenwinkel gaat zoals 'de pauw' of 'tom & co', dat je enkel het gewone vind, maar niet zo veilig speelgoed, zelfs mijn grasjes krijgen het kapot Confused
en ook de pellets heb ik nog niet gezien in de dierenwinkel. ik morgen (heb ik vrijaf) nog eens kijken waar we Nero hebben gehaald. is zo'n klein winkeltje, met een stokoud ventje in die echt leeft voor zijn vogies, hij heeft echt zo'n grijze lange stoffen jas aan en heeft wel veel en weet wel heel veel van vogeltjes. ik ga nog eens zien of hij daar pellets heeft en evt wat speeltjes hehe. ze worden hier echt rotverwend want eigenlijk hebben ze best al wel wat. maar ja... tzijn men kleine kindjes he Very Happy
Bericht Donderdag 23 Maart 2006 10:20 am
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Hahahaha, ik snap je helemaal hoor!!!!
Hier zijn het ook mijn kinders Laughing Laughing
Bericht Donderdag 23 Maart 2006 10:23 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Bie
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

effe verslag van mijn dag: ik moest om 12u beginnen werken en om 3u zei mijn baas, heb je geen zin om vroeger door te gaan? je hebt nog zoveel overuren staan, dus ikke: jaaaaa!!!!!
ben toen naar dierenwinkel de pauw int stad geweest (daarvoor enkel naar die van Wijnegem) en heb daar zo'n dik zittouw gekocht en heb dat nu gespannen tussen de 2 kooien. Pellets voor Wiske en grit (ik had dat nog steeds niet Embarassed ). ik heb de pellets met een beetje zaadmengsel samengedaan in haar eetbakje. ik laat het zo staan tot morgennamiddag en dan doe ik er terug wat zaadmengsel in zodat ze zeker genoeg voeding binnenkrijgt. het is echt geen makkelijke mie om te eten hoor. vrij kieskeurig en niet echt voor de nieuwe dingen te vinden.
Bericht Donderdag 23 Maart 2006 10:26 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:23 am
  Berichten van afgelopen: