heyhey
ik heb op dierverlies.nl een mooi grafsteentje voor kokkie met foto besteld omdat het me nog niet gelukt is om een geschikte foto te vinden duurt het nog even voor hij klaar is
maar mocht je je lieve gaai of andere huisdier verliezen is dit misschien een mooi idee voor een mooi grafje
Dinsdag 28 Oktober 2008 10:19 pm
Sue Moderator
Re: dierverlies
Hoi Hilli.. Heb net de site bekeken. Wat een waardige steentjes hebben ze.. Het zal wel niet gemakkelijk geweest zijn om een foto uit te zoeken.
ja alleen kom er niet echt uit met de foto de foto`s op de computer zijn er heel wat van verloren gegaan doordat de com was gechrast en kan ze niet weerhalen alles wel geprobeerd en die ik nog heb die zijn helaas te klein en niet scherp genoeg
heb er een hele grote aan de muur en daar wil ik een foto van maken maar goed heb zow weinig tijd want mn moeder ligt ziek in et ziekenhuis dus zijn we daar nu veel moet nu alles combineren want de gaaitjes moeten ook hun aandacht blijven houden en voer natuurlijk
Als je een mooie foto hebt hangen kun je misschien beter een mooie fotokopie laten maken bij een printshop oid, dan is het resultaat misschien beter als een foto van een foto??
hey ja dat is ook wel een idee btr idd dan de foto van de foto maken hij is te groot om onder de scanner te leggen dus moet ik zodra het kan maar even naar de fotograaf
ja kokkie is in januari 2007 overleden we hebben nog een kokkie maar heb nu pas een steentje laten maken wou er toch nog wat mee doen want denk nog dagelijks aan kokkie