Grote papegaaienkooi op afbetaling?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
linnie00
Eitje

Grote papegaaienkooi op afbetaling?  Reageer met quote  

Ik heb het hele internet voor mijn gevoel al afgestruind op zoek naar een papegaaienkooi die ik in termijnen kan afbetalen. Bij dierenvilla kan dat maar daar hebben ze net niet de ruime grote kooi die ik zoek. En dat is nu juist hetgeen ik graag zou willen; een lekkere grote kooi voor mijn gaaitje voor als ik naar mijn werk ben. Gizmo is echt niet ontevreden over zijn kooi met de tv aan en voldoende speeltjes maar ik wil hem meer bieden dan zijn huidige beginnerskooi. Iemand ervaringen met een winkel waar je op afbetaling een goede ruime kooi kan kopen?
Bericht Zondag 24 Juli 2011 12:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat voor kooi heeft Gizmo nu dan? Vaak is het kopen op afbetaling duurder dan maandelijks zelf een bedrag opzij zetten tot je genoeg hebt voor de kooi die je graag wilt....Zo te lezen heeft Gizmo het helemaal niet slecht bij jou..... Mr. Green
Bericht Maandag 25 Juli 2011 4:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:29 am
  Berichten van afgelopen: