Handig boek!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Handig boek!  Reageer met quote  

Ik heb van mijn schoonmoeder het boek "Birds for Dummies" geleend, en het is echt een heel tof boek! Er staat vanalles in aan info, van welke zitstokken je moet hebben tot hoe je bepaald gedrag kunt af-/aanleren. Een echte aanrader!
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

lijkt leuk, die ga ik eens huren in de bib.
bedankt
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb het boek Gek van mijn vogel hier is ook een heel leuk boek en lekker makkelijk om te lezen Veertje
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 4:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Handig boek!  Reageer met quote  

Hey wat leuk zeg, heb je nu ook zo'n boek voor dummies? Laughing
Die 'Dummies' boeken zijn erg handig en vaak lekker duidelijk! Cool
Bericht Dinsdag 25 Maart 2008 10:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Het is echt een heel leuk boek, hoe meer ik er in lees hoe toffer ik het vind. Er staan lijsten in van welke schoonmaakspullen je nodig hebt, welke vragen je aan een kweker moet stellen, welk speelgoed goed is en welk niet en ga zo maar door. Er staat in hoe je de lichaamstaal van je vogel kunt 'lezen', wat ze beter niet en wat ze juist wel moeten eten, hoe je de vogelsoort kunt kiezen die het beste bij je past (!) en nog zo ontzettend veel meer! En in het midden zit een hele mooie kleurenfoto-bijlage met leuke beschrijvingen van de vogels die erin staan.
Niets dan liefde voor dit boek. Laughing Wink

Het is trouwens wel in het Engels, maar helemaal geen moeilijke woorden ofzo.
Bericht Donderdag 27 Maart 2008 6:17 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm het klinkt als een handig boek. Wat voor schoonmaakmiddelen halen ze aan? Want veel zal hier niet te krijgen zijn?
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 8:30 am
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ze gebruiken gewoon bleek, nou, dat hebben we hier wel! Maar er staat bijvoorbeeld hoeveel je het moet verdunnen, dat je het goed moet naspoelen, wat voor borstels handig zijn, wat voor schoonmaakmiddelen je niet mag gebruiken, dat je een kruimeldief moet hebben Laughing, en ga zo maar door. Ik lees er elke avond een stukje in. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 12:49 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Ze gebruiken gewoon bleek, nou, dat hebben we hier wel! Maar er staat bijvoorbeeld hoeveel je het moet verdunnen, dat je het goed moet naspoelen, wat voor borstels handig zijn, wat voor schoonmaakmiddelen je niet mag gebruiken, dat je een kruimeldief moet hebben Laughing, en ga zo maar door. Ik lees er elke avond een stukje in. Very Happy

Kan je niet elke morgen hier een stukje schrijven wat je hebt gelezen en alle goede tips laten weten vind dat wel leuk om te lezen/weten Very Happy Very Happy
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 12:58 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Hallo titi"s mama, mijn vorige berichtje schreef ik eigenlijk zonder er bij na te denken, kwam in een keer bij me op, maar nu ik er over na denk is het niet leuk een topic te starten "Fluffies Dummies"waar je alle goede adviezen die je gelezen hebt met ons deelt, of is dat een raar idee Question Question
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 1:14 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Goed idee Fer! Ik heb het bij algemene verzorging gezet. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 5:30 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat lijkt me ook wel interessant, ik ga ook ff zien. Laughing
Bericht Vrijdag 28 Maart 2008 7:51 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Titi's mama
Goed idee Fer! Ik heb het bij algemene verzorging gezet. Very Happy

Dankjewel ga ook gelijk even kijken Veertje
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 2:51 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/alg.....t9666.html
Bericht Zaterdag 29 Maart 2008 7:44 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:29 am
  Berichten van afgelopen: