|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
| Happy Shower (Vitakraft) |
|
|
Laatst, op mijn speurtocht naar biobad voor mijn vogies .... nergens te vinden helaas, kwam ik iets anders tegen:
Happy Shower van Vitakraft. Op de fles staat een ecologisch keurmerk, maar tegelijk ook een afbeelding dat de fles op minstens 20-30 cm afstand gehouden moet worden en het koppetje mag niet besproeid worden!! en verder mag je maar 3 spuitjes per dag geven .... ik noem dat niet echt een "douche" ....
Maar goed, je wilt toch het beste en Vitakraft (o.a. van de overheerlijke snoepstengels ) is toch een gerenomeerd merk! dus maar aangeschaft.
Na de 1e keer sproeien voelde IK al nattigheid, ongemak bij O&T... en toen ze bij me zaten (tegen mijn wang aan!) voelde ik het spul gewoon branden!! Een soort "spaanse-peper-kus" maar dan van de veertjes!
Gelijk met schoon water kleddernat gemaakt en gelukkig hebben ze er niets aan over gehouden.... maar ik vertrouw het spul niet meer.
Ben ik nu te "paniek-mieperig"??!! Heeft iemand ervaringen met deze "Happy Shower"??!! |
Vrijdag 3 Maart 2006 12:54 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Happy Shower (Vitakraft) |
|
|
Hey Jamy. Ik heb geen ervaring met de spray. Maarre, staan de ingredienten er niet op? Of hebben ze die er link niet opgezet?
Heeft vitakraft geen adres? |
Vrijdag 3 Maart 2006 12:57 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Géén ingrediënten en géén internet site, komt uit Bremen, Dld.
"met een natuurlijk verenvet verzorgt het het verenpak op een natuurgetrouwe wijze" en "Stof tussende veren wordt geconcentreerd weggespoeld" en dat met 3 keer sproeien??!! |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:06 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik vind het geheel wat té agressief klinken. Ik ben benieuwd naar andere reacties. Hoop eigenlijk dat niet veel mensen dit spul gebruiken. Vind het een beetje eng klinken: Als het al bíjt bij jou!! |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:10 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Heh? jakkes...branderig? Dat klinkt niet echt lekker
Tsja, vitakraft...ik dacht ook altijd dat dat oke was, maar al die snoep stengels en dingen voor huisdieren zijn ook niet echt "je van het" voor de gezondheid van je geliefde dier heb ik gelezen?
Trouwens...wat een rare uitspraak...Je van het???? echt heel vreemd Maar vooruit  |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:10 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Die snoepstengels Tommy.... even ander onderwerp.... krijgen ze hier 1x per week. Meest favoriete onderdeel?? Het stokje!!!! Ze snoepen er iets van, slopen de rest (gooien ze op de grond) en zijn verder de hele week zoet met het stokje hahahaha |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:16 am |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Oh ja, natuurlijk...ze moeten echt alles pellen! Geweldig! |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:29 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
He bah, die Happy shower heb ik jaren geleden ook
eens geprobeerd. Vind het troep eigenlijk.
Hahaha en er staat geloof ik op de fles dat het is
van dauwpruppels.
Geef mij maar biobad (uhhmmm de gaaitjes dan he) |
Vrijdag 3 Maart 2006 10:13 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Brandende dauwdruppels? raar spul hoor  |
Vrijdag 3 Maart 2006 11:44 am |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Nog nooit van gehoord maar het klinkt niet of ik daar iets aan gemist heb. Nee hoor, niet paniekmieperig, weg met die rotzooi
Dat bio-bad heb ik ook nooit ergens gezien maar klinkt wel als wondermiddel.
Maar gewoon douchen is toch prima? |
Vrijdag 3 Maart 2006 1:05 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
oei daar zou ik ook van schrikken Jamy, denk je je vogies een plezier gedaan te hebben... .
Ik sproei Gizzie 1x per week met biobad. Vanmorgen heeft hij (volgens de kids die vakantie hebben) uit zichzelf gebadderd (doet hij gemiddeld 1 á 2 x per week) en verder gaat hij regelmatig mee onder de douche.
Na het sproeien met biobad vind ik Gizzie wel erg mooi glanzen .
Die snoepsticks van Vitakraft is Gizmo ook dol op (vooral met honing). Die worden in no-time kaal geplukt. Ik geef die net als Jamy 1x per week en niet de hele dag door (vaak pas 's avonds). Op dit moment zit er een snoepstick verstopt in de boomstam met gaten die Gizzie van Mees heeft gekregen. Hij moet er aanzienlijk moeite voor doen om er bij te kunnen maar dat is alleen maar goed (én leuk om te zien ).
's avonds hang ik de snoepstick ook vaak aan zijn speelboom en dan ligt er inderdaad meer (veel meer) op de grond dan dat hij binnenkrijgt. (ik zeg weleens dat ik nog minstens twee gaaitjes kan houden van wat er in de stofzuiger aan voedsel verdwijnt ..)  |
Vrijdag 3 Maart 2006 4:24 pm |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
Ik heb wel via internet Bio bad kunnen bestellen. Ik wacht alleen nog op de levering. Als ik zelf tevreden ben, dan zal ik je het adresje geven.
Want tot nu toe is de postbode nog aan mijn huis voorbij gegaan |
Zaterdag 4 Maart 2006 9:00 am |
|
|
|
|
Bas Schurink
Vlieger
Ik heb mijn artikelen zojuist binnen gekregen.
Keurig verpakt in een doos en netjes een factuur erbij.
Bio bad zat er ook bij, ik weet niet of ik het adres mag geven via hier, maar stuur me anders even een pm als je geintereseerd bent |
Zaterdag 4 Maart 2006 2:17 pm |
|
|
Antonia
Ervaren vlieger
Ik lees dit nu pas
Ik gebruik die happy shower al ruim twee jaar en heb nog niks raars gemerkt.Wat betreft het van een afstand sproeien is normaal.Als je zelf van heel dichtbij in je gezicht gespoten wordt vind je het ook niet prettig lijkt mij,en ze worden er goed nat van als je drie keer sproeit.En het is niet zo dat je niet op het kopje mag richten maar dat je hem niet op de dunne harde straal moet zetten en dan rechtstreeks op het kopje richten.
Hier zien ze er goed glanzend uit hoor na zo'n sproei.Ik gebruik dit niet elke dag,misschien één of twee keer per week.Verder met gewoon lauw water. |
Woensdag 12 April 2006 12:45 pm |
|
|
Jan Jaap
Eitje
Hoi!
Ik heb het ook enkele malen gekocht, maar het ruikt niet echt "fris" (natuurlijk) dus ik vul de Happy Shower sproeier tegenwoordig met water
Groetjes,
Jan Jaap |
Dinsdag 13 Februari 2007 12:52 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:32 am
|
|
|