hareco in sliedrecht & Dieca in Gorinchem

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Ben laatst ook voor het eerst bij Dieca geweest, erg leuke winkel. Heb een heleboel speeltjes voor Cleo gekocht, vooral de tiki take out was een groot succes! Heb ook palmnoten en ander spul van de vogeljungle meegenomen. En een pinata, een bel, barrel of fun geval...pffff was gelijk blut.. Mr. Green Mr. Green

Dat is het enige nadeel van Dieca Laughing Laughing het kost iedere keer weer te veel geld, maar de gaaitjes zijn weer blij en daar gaat het toch om.
Bericht Woensdag 23 April 2008 12:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahaha zo is dat!! Gelukkig woon ik er niet zo in de buurt, dat scheelt weer iets!! Laughing Laughing
Bericht Donderdag 24 April 2008 2:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je moet er maar niet naartoe gaan, Laura, want het is slecht voor je portomonnee!
Bericht Zaterdag 3 Mei 2008 9:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

'gelukkig' woon ik niet zo in de buurt hhahaha Laughing Laughing
Bericht Donderdag 8 Mei 2008 8:34 pm
annet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Na al deze verhalen ga ik ook maar eens een kijkje nemen bij Dieca.
Is best wel aan te rijden overdag.
Bericht Dinsdag 3 Juni 2008 11:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Maantje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Over twee weken gaan wij naar Dieca want over twee weken gaan wij namelijk op vakantie en dan zitten we er niet al te ver van vandaan en wij hebben een adverturepack besteld bij hen. We gaan namelijk drie weken kamperen en Maiky gaat mee!!! Very Happy Aangezien wij veeeeeel wandelen en er op uit trekken moet hij wel mee kunnen dus vandaar de adverturepack. We zien het namelijk niet zitten continu er met de buggy op uit te moeten en zo gaat het naar mijn idee net zo goed. Smile

Nu zijn we natuurlijk door alle verhalen wel heeeeeeel erg nieuwsgierig geworden hahahahaha
Ik denk dat ik maar gepast geld mee neem en mijn portemonee thuis laat hahahahha Laughing
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hey wat leuk. Neem maar een gevulde portomonnee mee want ze hebben daar echt superspeeltjes! Mr. Green (Niet thuislaten, ze hebben echt hele vernieuwende dingen)
Van de adventurepack zal je geen spijt krijgen. Hij is echt ideaal, niet te zwaar en hij draagt heerlijk. (Vrij brede banden)
Neem je wel je fototoestel mee? (Past in het vakje bovenop de adventurepack Mr. Green )
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 5:11 pm
Maantje
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik zal zeker het fototoestel niet vergeten!!!! Ennuh die portemonee..... Confused Ik weet niet of dat wel zo verstandig is hahahahaha.
Ik laat het jullie zeker allemaal even weten natuuuuuuurlijk!
Bericht Maandag 16 Juni 2008 4:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Anders neem je een beetje mee? Ze hebben nl echt geweldige dingen! Veertje Als je in de buurt van Den Haag bent en je wil graag foraging speeltjes (van naturesinstinct) dan zou ik langs de vogelkelder gaan. Zij zijn goedkoper dan Dieca. (Scheelt soms 4 euro)
Bericht Maandag 16 Juni 2008 5:29 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 8 Oktober 2008 11:35 am
  Berichten van afgelopen: