|
|
|
fer
Vlieger
quote:
Originally posted by Laura B
Ben laatst ook voor het eerst bij Dieca geweest, erg leuke winkel. Heb een heleboel speeltjes voor Cleo gekocht, vooral de tiki take out was een groot succes! Heb ook palmnoten en ander spul van de vogeljungle meegenomen. En een pinata, een bel, barrel of fun geval...pffff was gelijk blut..
Dat is het enige nadeel van Dieca het kost iedere keer weer te veel geld, maar de gaaitjes zijn weer blij en daar gaat het toch om. |
Woensdag 23 April 2008 12:37 pm |
|
|
Laura B
Moderator

hahaha zo is dat!! Gelukkig woon ik er niet zo in de buurt, dat scheelt weer iets!!  |
Donderdag 24 April 2008 2:41 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Je moet er maar niet naartoe gaan, Laura, want het is slecht voor je portomonnee! |
Zaterdag 3 Mei 2008 9:14 am |
|
|
Laura B
Moderator

'gelukkig' woon ik niet zo in de buurt hhahaha  |
Donderdag 8 Mei 2008 8:34 pm |
|
|
|
|
annet
Net uit het ei
Na al deze verhalen ga ik ook maar eens een kijkje nemen bij Dieca.
Is best wel aan te rijden overdag. |
Dinsdag 3 Juni 2008 11:14 am |
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Over twee weken gaan wij naar Dieca want over twee weken gaan wij namelijk op vakantie en dan zitten we er niet al te ver van vandaan en wij hebben een adverturepack besteld bij hen. We gaan namelijk drie weken kamperen en Maiky gaat mee!!! Aangezien wij veeeeeel wandelen en er op uit trekken moet hij wel mee kunnen dus vandaar de adverturepack. We zien het namelijk niet zitten continu er met de buggy op uit te moeten en zo gaat het naar mijn idee net zo goed.
Nu zijn we natuurlijk door alle verhalen wel heeeeeeel erg nieuwsgierig geworden hahahahaha
Ik denk dat ik maar gepast geld mee neem en mijn portemonee thuis laat hahahahha  |
Vrijdag 13 Juni 2008 4:52 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hey wat leuk. Neem maar een gevulde portomonnee mee want ze hebben daar echt superspeeltjes! (Niet thuislaten, ze hebben echt hele vernieuwende dingen)
Van de adventurepack zal je geen spijt krijgen. Hij is echt ideaal, niet te zwaar en hij draagt heerlijk. (Vrij brede banden)
Neem je wel je fototoestel mee? (Past in het vakje bovenop de adventurepack ) |
Vrijdag 13 Juni 2008 5:11 pm |
|
|
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Ik zal zeker het fototoestel niet vergeten!!!! Ennuh die portemonee..... Ik weet niet of dat wel zo verstandig is hahahahaha.
Ik laat het jullie zeker allemaal even weten natuuuuuuurlijk! |
Maandag 16 Juni 2008 4:43 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Anders neem je een beetje mee? Ze hebben nl echt geweldige dingen! Als je in de buurt van Den Haag bent en je wil graag foraging speeltjes (van naturesinstinct) dan zou ik langs de vogelkelder gaan. Zij zijn goedkoper dan Dieca. (Scheelt soms 4 euro) |
Maandag 16 Juni 2008 5:29 pm |
|
|
|
|
Ingriddb
Eitje
Heb Rosco de Jardine van Hareco vandaan. Tot de koop zijn ze heel aardig en informatief, maar wanneer je je aankoop hebt gedaan hebben ze opeens geen tijd meer voor je..
Met Rosco gaat het goed hoor, kregen inderdaad ook een certificaat. Wij zijn na de koop nog een keer terug geweest voor het kortwieken, omdat wij hier geen ervaring in hadden. Blijkt achteraf dat ze dat vrij slecht gedaan hebben en ook niet mooi.
Later zijn we bij Dieca geweest namelijk en zij hebben het voor ons veel mooier gedaan! Ook uitleg over hoe te doen, sindsdien doen we het gewoon zelf! Als we eerder van het bestaan van Dieca hadden geweten, hadden we denk ik daar ons papegaai gekocht, al is er niets mis met Rosco, vind ik Dieca persoonlijker en fijner.
Groetjes! |
Donderdag 30 Juli 2009 2:46 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb geen papegaai van Dieca maar ben er sinds ze in Horn zitten een toch wel vaste klant en moet zeggen, heel vriendelijk, behulpzaam en altijd paraat om zelf ook advies aan te horen. Heb ik laatst gedaan en Sjaak is een schat van een man die zelf ook bij wil leren, dat is duidelijk. Ik ben zeer tevreden over Dieca en blijf dan ook een trouwe klant. |
Donderdag 30 Juli 2009 10:36 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:32 am
|
|
|
|
|