Hareco in Sliedrecht is vernieuwd

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Mirthe
Eitje

Hareco in Sliedrecht is vernieuwd  Reageer met quote  

Als inwoonster van sliedrecht ben ik 10 jaar geleden helemaal verliefd geworden op een grijs roodstaartje die ik bij Hareco zag bij ons in het centrum. Mijn liefde voor dit ondeugende grijsje neemt nog dagelijks toe Very Happy
Vandaag even voer wezen halen en ik zag dat de winkel helemaal veranderd was. Tot mijn grote vreugde was ook Dirk-Jan er weer. Hij heeft mij Grijs, tien jaar geleden verkocht als klein baby grijze roodstaartje. We zijn echt super door hem voorgelicht en wat een liefde heeft hij voor papegaaien. Helaas had Dirk-Jan hareco verlaten. Dat was wel wat minder!! Gelukkig is hij er weer en is hij zelfs de nieuwe eigenaar geworden van hareco dier en vriend, zoals de winkel nu heet. De winkel ademt weer papegaaien, en er zaten weer volop kleine baby grijsjes in de zaak. Sliedrecht heeft zijn papegaaien speciaalzaak weer terug, hoera! Hareco dier en vriend.
Bericht Vrijdag 7 Januari 2011 12:28 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Mirthe
Eitje

Reageer met quote  

Ik ben bang dat ik nu verliefd ben geworden op een prachtige en super lieve witkuif kaketoe! Hij steelt echt de show bij Hareco dier en vriend en zit samen met een andere witkuif en een ara midden in de winkel op een java boom. Heeft iemand eervaring met een grijsje en een witkuif samen?
Bericht Zondag 9 Januari 2011 12:14 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

witkuiven zijn zo mooi, maar manipuleren ook heel erg. ik weet dat ze samen met een grijsje kunnen, maar alleen als het klikt tussen beiden.
wat je zou kunnen proberen, maar ik weet niet of ze dat in de winkel toelaten, is kijken of jou grijsje samen met deze witkuif kan. vraag eens of jij je grijsje daar heen mag brengen om te zien of ze elkaar liggen. zo niet, neem dan niet de witkuif omdat het dan echt oorlog wordt.
mocht je hem alsnog willen nemen, dan zullen ze in gescheiden kooien moeten wonen. als dat voor jou geen probleem is, kun je dat ook doen.
Bericht Maandag 10 Januari 2011 7:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Mirthe
Eitje

Reageer met quote  

Hoi Alexandraatje,

Dank je wel voor je reactie! Ik heb na lang nadenken en veel gesprekken en chat berichten met allerlei papegaaien liefhebbers besloten een ander grijsje te nemen. Ik heb hem vandaag bij Hareco dier en vriend aangeschaft en ik ben er zooooooooo gelukkig mee!

Ik ben er goed voorgelicht en kon daar inderdaad van jou tips gebruik maken.

Groetjes

Mirthe Groot
Bericht Donderdag 20 Januari 2011 12:07 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat leuk een nieuwe grijze erbij. ht zijn geweldige vogels. kletsen vaak je oren van je hoofd. van harte hoor en je weet het. bij vragen, schroom je niet. we helpen graag.
enne.... hoe zat dat ook weer met foto's???? Very Happy
Bericht Vrijdag 21 Januari 2011 2:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Mirthe
Eitje

Reageer met quote  

Die foto's komen eraan, maar ik ben echt een kluns op computer gebied. Forum's zijn ook nieuw voor me
Ik ben wel trots op mijn nieuwe foto model want er staat een prachtige foto van hem op de hyves pagina van Hareco dier en vriend. Hij zit daar mooi op een tak van een java boom en als je goed kijkt zie je een wit teentje op de foto.
Bericht Zaterdag 22 Januari 2011 9:46 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:33 am
  Berichten van afgelopen: