Hier ook stukjes uit poedercoat

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
annemie2
Fladderaar

Hier ook stukjes uit poedercoat  Reageer met quote  

Crying or Very sad . Na hier gelezen te hebben dat BB'tjes de Montana kooien wel kunnen afknagen ben ik daarstraks onze Montana gaan controleren en ja hoor . Hele stukken eruit. Crying or Very sad Dacht dat we een goede kooi hadden gekocht. Nu dit. Kan niet goed zijn maar ik kan mij echt geen RVS kooi permitteren. Ze zal er in moeten blijven . Nu ze door heeft dat ze het er af krijgt zal ze er zeker niet af kunnen blijven. Ik heb er gewoon de pest in. Mad
Bericht Woensdag 3 September 2008 9:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Hier ook stukjes uit poedercoat  Reageer met quote  

Jeetje wat erg zeg.. Shocked Hoe lang heb jij de kooi al?
Welke montana heb je als ik vragen mag?
Bericht Woensdag 3 September 2008 10:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje zeg, blijkbaar hoor je het echt wel veel van die montane kooien. Confused Rolling Eyes
Bericht Donderdag 4 September 2008 8:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Zal even een foto in mijn dagboek plaatsen van de kooi. Weet het type niet . Heb hem een half jaar of zo. Maar ons Lobke is nog maar 5 maanden , dat ze dat nu al kapot kan krijgen, belooft voor als ze volwassen is. Confused Ze moet het op een paar dagen gefixt hebben want maandag heb ik het hok gekuist en toen was het nog niet.
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:10 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje, wat erg zeg! En Lobke is nog zo jong! De kooi is helemaal nieuw? Of heb je 'm tweedehands gekocht?
Annemie, ben je zelf handig met aluminium? Misschien kan je die rvs gaaspanelen bij villa filou kopen en dan zelf met een alu profiel een kooi in elkaar zetten?
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:12 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Als je de kooi minder dan een half jaar hebt zou ik in ieder geval eventjes de winkel erop aanspreken!
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:13 am
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

De kooi was helemaal nieuw. We hebben hem wel uit de showroom moeten nemen omdat het de laatste was. We hebben dus helemaal niets van papieren of zo . Ja en het kassabonnetje ook niet meer natuurlijk. Ga in elk geval proberen zo snel mogelijk naar die winkel te gaan. Maar ben bang dat het niet zo veel zal uitmaken.
Vind het een ontzettend goed idee van die panelen, ja en handig zijn we wel Rolling Eyes . Zal eens op de website gaan snuffelen. Bedankt voor de tip.
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:21 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb de foto's gezien! Shocked Wat erg zeg! Ik weet zo gauw even niet welke kooi het is maar volgens mij was het zeker geen goedkope kooi aan al die mooie ronde kantjes te zien.
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:21 am
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Laughing Laughing Ja wij dachten toen dat we dan voor eeuwig en altijd gesteld waren. Mr. Green
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:23 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whoops, niet dus! (Dat kan je nooit weten met zo'n klein mormeltje.. --> Heb er zelf ook één) Laughing
Bericht Vrijdag 5 September 2008 7:25 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm, wat heb ik in huis gehaal????? ( grapje hoor). Dan maar ineens sparen voor een villake filouke
Bericht Vrijdag 5 September 2008 9:15 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat ontzettend naar!!! mag geloof ik blij zijn dat Cleo niet ontdekt heeft dat ze ook aan de tralies kan knagen....misschien een plexiplaat voor de aangetaste delen plaatsen??
Bericht Zaterdag 6 September 2008 10:00 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha ik hoop dat jullie gespaard blijven, Sarah & Laura. Mr. Green Veel mensen hebben hun bonte boer in een gepoedercoate kooi en bij hun gaat het goed. Ik denk dat het alleen de 'vervelende' bonte boertjes zijn die aan hun tralies beginnen. Twisted Evil Laughing
Bericht Zaterdag 6 September 2008 10:10 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, onze kleine is nu ook nog heel jong maareuh, ik denk toch dat ik al een spaarpotje begin hoor want ik verwacht er mij toch wel aan. Laughing
Bericht Zaterdag 6 September 2008 10:21 am
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Very Happy Very Happy Very Happy Neem maar een grote spaarpot. Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 6 September 2008 10:40 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:33 am
  Berichten van afgelopen: