Levertijd Dierenvilla!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat raar, dat Belgie er dus heel andere regels op na houdt als Dierenvilla nederland.
Misschien zou je eens met de Nederlandse vestiging van Dierenvilla kunnen bellen voor je stokken. Uitleggen dat je het via Belgie niet gedaan krijgt.
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 10:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm Brunoz.. Zit je nog steeds op je stokken te wachten?? Vind het toch wel erg kwalijk. Je had al betaald vrees ik? Als zij hun verplichting niet nakomen mag jij je verplichting meen ik ook opschorten?
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 5:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Balen voor je zeg! Sad

Heeft Dierenville Belgie een andere eigenaar dan?
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 8:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan best. Volgens mij zocht Dierenvilla eerst partners in allerlei landen..
Bericht Donderdag 30 Augustus 2007 10:48 pm
PinoPino
Net uit het ei

Reageer met quote  

Geen ervaring met de levertijd maar ben daar zelf heen gegaan, men zit net in een nieuw pand, kleine showroom maar prachtige toegankelijke loods waar je alles kunt bekijken. Vriendelijke personeel, verkoper iets te enthousiast, maar dat zal de jeugd wel zijn. Onderhandelen over de prijs was geen punt en een berg speeltjes mee. Kortom ik zou er zo weer kopen en zal dat ook zeker doen !
Bericht Dinsdag 4 Augustus 2009 9:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb goede ervaringen met Dierenvilla, al jaren. Mijn krabpalen voor de katten komen van hen (van grond tot plafond), en veel spullen voor Spetter, zo ook de Grand Palace.

Na betaling was alles na een paar dagen binnen. Ze belden vantevoren voor een leverings-afspraak. De Grand Palace woog 131 kg. De chauffeur die de kooi bracht (ik woon op 3 hoog), zei dat als hij dagelijks zo'n kooi moest leveren hi jeen andere baan zou gaan zoeken.

Ik wacht nu op een levering, en ze hebben netjes laten weten dat nog niet alles binnen is, ik heb geen haast, dus ze verzenden als alles binnen is met een mail vooraf.

Dik tevreden dus...........................omdat mijn dieren ook dik tevreden zijn. Ik lees dat het per vestiging anders verloopt.
Bericht Vrijdag 4 September 2009 6:42 pm
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

wij zijn 2 keer bij dierenvilla geweest (eind uit de buurt vanaf hier haha) en 1 keer wat besteld en bij ons was de service hartstikke goed het nieuwe pand was zkr mooier dan het oude pand toen en personeel is ook heel vriendelijk en herkent je ook al na de eerste keer haha
Bericht Zaterdag 5 September 2009 7:08 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:35 am
  Berichten van afgelopen: