lorre en co

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

lorre en co  Reageer met quote  

hallo, ik heb al een paar goede dingen gehoort over lorre en co en dus wil ik wel eens weten of dit een goede winkel is.
en de vogels die ze kweken zijn die goed verzorgd en al en zijn ze duur eigenlijk Embarassed (ja ik zou eens willen zien voor een bont boertje en geen grijsje meer, voorlopig toch maar ooit zal er eentje samen met jefke kunnen spelen, en een bont boertje zou er wel mogen komen van mijn ma)
ja ik hoop dat er iemand hier ervaring mee heeft want voor het zover is kan ik niet zomaar even gaan kijken naar de winkel of ze er goed(gezond dus) uit zien want ik moet dan meer dan 225km rijden eer dat ik daar ben.
groetjes stephen (de jef niet echt want die zou serieus van zijne tak maken als hij het wist Laughing Laughing )
Bericht Zondag 4 November 2007 8:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik heb personelijk geen ervaring met lorre&co
maar heb er erg goeie verhalen op gehoort en er zijn veschillende leden hier die dr gaai van bert(eigenaar) hebben gekocht.
Bericht Zondag 4 November 2007 8:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Er zijn altijd uitzonderingen, maar eigenlijk zijn er alleen maar positieve berichten over Lorre & Co. Ik heb geen vogel, maar wel diverse online (& telefonische) bestellingen gedaan. Altijd snel geleverd en goede service gekregen.

Wat betreft aankopen van vogels hebben ze helaas recent ondanks dubbele check wel een zieke papegaai gehad, maar die (en de anderen uit hetzelfde nest) hebben ze teruggenomen en de eigenaren terugbetaald. De andere papegaaien uit hetzelfde nest zijn wel gezond getest, maar omdat het onduidelijk is hoe die ene ziek is geworden heeft Bert veiligheidshalve alles teruggenomen. Dit om eventueel risico op problemen uit te sluiten. Bert heeft dit alles heel open en eerlijk gemeld en zelfs op een forum uitgebreid toegelicht.

Er zijn goede quarantaine voorzieningen en separate opvoedhokken. Standaard mag je tot de aankoop niet bij de papegaaien, dit om risico op besmetting via derden uit te sluiten. Veel vogels kweekt hij zelf, maar hij haalt ze (worden meteen getest) ook van andere kwekers.

Ook hebben ze (zeker voor de leek) nuttige papegaaien informatie avonden. Daar wordt van alles uitgelegd over het houden van, verzorgen van enz. de papegaai.

Voor alle service betaal je iets meer dan bij een kweker, maar je hebt volop garantie en kunt ook altijd op Lorre & Co terugvallen voor vragen. Al met al (heb je al begrepen neem ik aan) een positieve uitzondering tussen de vele mindere winkels.
Bericht Zondag 4 November 2007 9:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: lorre en co  Reageer met quote  

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel erg voor het kopen van een papegaai in een winkel.. (Ik zeg niet dat JIJ het niet moet doen trouwens.. Wink Maar zelf zou ik het niet meer doen..)
Vaak worden derden ingeschakeld voor de 'levering' van de jonge papegaaien. Da's best moeilijk om die allemaal goed te controleren.
Niet dat je bij kwekers helemaal geen risico loopt maar toch.. Embarassed
Bericht Zondag 4 November 2007 9:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

quote:
Originally posted by Sue
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel erg voor het kopen van een papegaai in een winkel.. (Ik zeg niet dat JIJ het niet moet doen trouwens.. Wink Maar zelf zou ik het niet meer doen..)
Vaak worden derden ingeschakeld voor de 'levering' van de jonge papegaaien. Da's best moeilijk om die allemaal goed te controleren.
Niet dat je bij kwekers helemaal geen risico loopt maar toch.. Embarassed

wat bedoel je daar eigenlijk mee?
Bericht Zondag 4 November 2007 9:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Dat ik persoonlijk niet voor een winkel zou gaan maar voor een kweker. Maar de verhalen die ik over Lorre & Co zijn veelal goed. Hier in het forum staan ook nog wat verhalen over Lorre & Co..
Bericht Zondag 4 November 2007 9:35 pm
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik kan zeggen dat je bij Lorre en Co gerust terecht kunt.
Ze willen je graag helpen en antwoord geven op je vragen.

Is idd wat duurder, maar kan ben je wel bij een goed adres.
Bericht Maandag 24 December 2007 2:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat voor vogel heb jij bij Lorre & Co gehaald, DeejeePoss?
Bericht Dinsdag 25 December 2007 10:08 am
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

Wij hebben zowel Jelle als Kim bij Lorreco gehaald en zijn uitermate tevreden over het hele reilen en zeilen daar. Ik vind het ook niet te vergelijken met een 'normale' winkel. Het is meer een kweker dan een winkel. Eigenlijk is het een uit de hand gelopen hobby. De liefde voor de papegaaien is voelbaar bij Bert, zijn vrouw en zijn medewerkers. Topservice en, zeker sinds de besmetting begin dit jaar, supervoorzichtig met de vogels. Je mag ze pas aanraken als je ze meeneemt. Eerder mag je er niet bij. Op dat moment wordt ook bloed afgenomen om ze te laten testen, zodat je kan zien dat ie de kluit niet besodemietert (hoewel ik zelf daar nooit ook maar een seconde aan getwijfeld heb). Je wordt altijd hartelijk ontvangen en je kunt 'm altijd bellen om advies. Wij vinden Lorreco echt een topper Exclamation en hoewel het voor ons 1,5 uur rijden is komen wij er nog steeds heel graag.
Bericht Dinsdag 25 December 2007 1:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

Wij hebben er zelf geen vogel gekocht, maar we haalden er altijd onze handvoeding en speelgoed en weten zo wel hoe het er daar zoal allemaal gebeurd.
Bericht Woensdag 26 December 2007 12:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:40 am
  Berichten van afgelopen: