Lorreco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Rocco
Hoi Assie,

dan vraag ik me af welke natuurlijke kleurstoffen ze gebruiken (bietenpoeder voor de rode kleur kan ik me nog indenken, maar de rest?) ? Je kan misschien beter dan de natural nemen van zupreem, deze is vergelijkbaar alleen zonder kleurtjes Wink

als ik ga bestellen zal ik toch s vragen waar ze die andere kleuren dan van
halen,
ik ga dus voor de natural zoals je zegt

dankje voor de tip Veertje
Bericht Dinsdag 24 Maart 2009 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

dat weet lorreco denk ik niet hoor Confused

ik voer zelf ook zupreem en daar doen ze het erg goed op, komen ook goed in en door de rui en ze eten het graag, goede ontlasting etc
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 7:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Assie
quote:
Originally posted by Rocco
Hoi Assie,

dan vraag ik me af welke natuurlijke kleurstoffen ze gebruiken (bietenpoeder voor de rode kleur kan ik me nog indenken, maar de rest?) ? Je kan misschien beter dan de natural nemen van zupreem, deze is vergelijkbaar alleen zonder kleurtjes Wink

als ik ga bestellen zal ik toch s vragen waar ze die andere kleuren dan van
halen,
ik ga dus voor de natural zoals je zegt

dankje voor de tip Veertje

zupreem is ook bij parrotparadise te krijgen ook de naturel. als je een account aanmaak krijg je 10 % korting:D
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 7:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

en bij happybird.nl en 24parrot.com Wink
Bericht Woensdag 25 Maart 2009 8:11 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik woon een half uur á drie kwartier rijden van Lorreco.
Ik moet zeggen dat ik veel kwekers, hobby kwekers, papegaaien winkels etc. heb bezocht door heel nederland, Lorreco is wat ik tot nu toe bezocht heb het beste.

De winkel is erg schoon.
Je kunt rustig rondkijken, er hangt niet direkt iemand aan je broek om te verkopen, maar als er vragen zijn nemen ze daar ruim de tijd voor.
Ik kwam een keer daar voor speeltjes, volgens mij heb ik er anderhalf uur gezeten, zulke vriendelijke mensen!
Ze vertelde over de vogels, gaf veel tips en had antwoorden op al mijn vragen.

De vogels zitten allemaal in quarantaine er is dus geen mens die zomaar bij de vogels kan dit i.v.m. besmetting door eigen huisdieren (stof op de kleding etc.).
De vogels kun je bezichten achter glas en als ze gevoerd worden kun je kijken (erg leuk trouwens om een soldaten ara pap te zien eten, dat gaat met een vaart, nou nou!).
Daarnaast kreeg ik heel veel uitleg over handopfok bij een grote ara (niet dat ik er zelf een wilde of wat dan ook) gewoon leuk om te weten.
Achter de toonbank zitten ook hokken en een grote volliere waar meestal de jonge ara's in zitten.

Echt een super top winkel is Lorreco.
Ook als je mailt krijg je gauw reactie en antwoord op je vragen.
Het is dat ik Woppy het over kunnen nemen van iemand maar anders was het zeker een bbtje van Lorreco geweest.

Veertje
Bericht Zaterdag 26 December 2009 11:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:02 pm
  Berichten van afgelopen: