Lorreco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Remco
Vlieger

Lorreco  Reageer met quote  

Ik heb net wat speeltjes binnen gekregen van lorreco, maar ik moet zeggen dat dit echt de best verpakte speeltjes zijn die ik ooit heb binnen gekregen. Alle andere speeltjes waren meestal gewoon in de doos gestopt, maar deze zaten allemaal keurig in een netje / stuk plastic en zelf bubbeltjes plastic. Vind ik echt klasse van lorreco.
Bericht Vrijdag 11 April 2008 10:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, dat is altijd super voor elkaar. Moet zeggen dat Papegaaienkooi Nederland ook netjes verpakt en verstuurd.
Bericht Vrijdag 11 April 2008 11:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Lorreco  Reageer met quote  

Hey da's wel fijn! Very Happy Zo komt het tenminste heel aan. Ik had laatst een lamp besteld die dus gebroken aankwam. (Niet bij Lorreco)
Gelukkig deden ze niet moeilijk met vervangen.
Bericht Vrijdag 11 April 2008 7:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is wel heel fijn als de zaak ook moeite doet om de gekochte goederen in perfecte staat bij de klant te laten arriveren want dat is toch een mooie service en geeft vertrouwen. Knap van ze. Laughing
Bericht Vrijdag 11 April 2008 8:13 pm
Hillena
Net uit het ei

Reageer met quote  

ik heb daar gisteren een kooi gekocht (lorre en co) en een schommel ik ben erg benieuwd hoe snel ze zijn met verzenden, ik hoop dat hij dr vrijdag of zaterdag is, kan Calistha meteen over naar een goede kooi ik heb nu 1 van de kweker maar dat is al een oudje, ik lees overigens wel dat de montana kooien problemen geven met de coating? dat is balen ik geloof dat ik dr 1 uit de collectie strong gekocht heb, als hij staat zal ik even foto's plaatsen
Bericht Dinsdag 17 Februari 2009 9:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ook goede ervaringen met de verzendingen van Lorre&Co Veertje .

Dus je bent geslaagd Calistha, super. Ben benieuwd welke je gekozen hebt Wink
Bericht Dinsdag 17 Februari 2009 10:34 am
Hillena
Net uit het ei

Reageer met quote  

de villa rhea, en we denken er over om in de andere hoek vd kamer een soort van klimboom te plaatsen maar dat alleen als ze al goed gewend is, en ik meer vertrouwen heb in de hondjes,we hebben 2 kleine hondjes, de ene heeft eens gekeken in de kooi en dacht Tzalwel, de andere vind het intressanter, ik vertrouw de honden er niet goed bij, ze hebben wel even tijdens het voeden gesnuffeld en reageren vrij rustig maar je kan nooit weten he?
Bericht Dinsdag 17 Februari 2009 11:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

ik ben vandaag naar lorre en co geweest in wijhe
Shocked hahaha ik keek me ogen uit
wat een speelgoed Veertje
en kooien en dan die papagaaien wow,je kon zo de kraamafdeling inkijken
en daar zag ik 2 kleine koppies Hartje ,geen idee wat t waren hihihi

service was prima,er kwamen veel mensen om voer te halen,dus ik vroeg wat dat was,het was papagaaienvoer(allemaal kleurtjes,rood oranje geel en groen)
ik kreeg een klein zakje mee om te proberen

leuke zaak maar zeer slecht voor de portemonnee hahahahah Nanaaa!
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 4:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oooo, gelukkig is die ver van me af want die zou ook niet goed zijn voor me. De laatste zaak die ik bijna leegkocht Embarassed Shocked is Dieca, toen ze verhuisden, is lekker dichter bij ons maar o zo slecht voor de centjes Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 7:44 pm
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Oooo, gelukkig is die ver van me af want die zou ook niet goed zijn voor me. De laatste zaak die ik bijna leegkocht Embarassed Shocked is Dieca, toen ze verhuisden, is lekker dichter bij ons maar o zo slecht voor de centjes Laughing Laughing

maar ik heb veel ideetjes opgedaan,er hing speelgoed met kokosnoten en leren veters,maar ohoh wat duur Sad dus ik ga morgen lekker naar de markt en naar het tuincentrum Veertje
en ik ga ff knutselen
zal foto's plaatsen en de prijs erbij als je het zelf maakt hihi
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 7:47 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuk, fijn van je. Bedankt alvast Veertje
Bericht Vrijdag 20 Maart 2009 7:50 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Assie
het was papagaaienvoer(allemaal kleurtjes,rood oranje geel en groen)

Ik vraag me af of al die kleurstoffen wel goed zijn voor onze vogels.. Embarassed Wat voor voer was het?
Bericht Zaterdag 21 Maart 2009 7:16 am
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by Assie
het was papagaaienvoer(allemaal kleurtjes,rood oranje geel en groen)

Ik vraag me af of al die kleurstoffen wel goed zijn voor onze vogels.. Embarassed Wat voor voer was het?

ik heb ze een mailtje gestuurd met de naam en of er natuurlijke kleurstoffen inzitten
dit is hun antwoord

....het heet fruitblend van zupreem
....Het zijn inderdaad natuurlijke kleurstoffen die via de ontlasting weerworden uitgescheiden, de ontlasting zal daarom ook een kleurtje hebben.

is dit goed?? binkie vind het wel lekker,hij krijgt er nu een paar dor ze harrisons pellets

groetjes assie
Bericht Maandag 23 Maart 2009 11:25 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb nog geen ervaringen met bestelde en opgestuurde spullen van Lorre & Co, maar dat komt in de toekomst wel en het is fijn om deze goede berichten te lezen. Ik ben er toen heengeweest om eens gewoon te kijken en ze hebben inderdaad super veel speelgoed!
Bericht Dinsdag 24 Maart 2009 8:33 am
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi Assie,

dan vraag ik me af welke natuurlijke kleurstoffen ze gebruiken (bietenpoeder voor de rode kleur kan ik me nog indenken, maar de rest?) ? Je kan misschien beter dan de natural nemen van zupreem, deze is vergelijkbaar alleen zonder kleurtjes Wink
Bericht Dinsdag 24 Maart 2009 9:36 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 6:43 pm
  Berichten van afgelopen: