Mijn ervaring met Honka Dierenvoordeel shop.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
irene
Vlieger

Mijn ervaring met Honka Dierenvoordeel shop.  Reageer met quote  

Misschien weten sommingen van jullie het nog ( zie dagboek). Begin september raakte er een pakket weg die door Honka Dierenvoordeel shop was verstuurd via koerier dienst DPD. Volgens Honka was het afgeleverd, en had me vriendin ( en tevens buurvrouw) het pakket aangenoemen en handtekening gezet. Maar buurvrouw was op dat moment aan het werk ( hebben we bewijs van!) en het is haar handtekening niet.

En raad eens, ik heb het nog steeds niet & wordt spuugzat van Honka Dierenvoordeel shop.

Na mailtjes, waar in onder andere mailde van ( in de andere mailtjes staat alleen maar : weet u al meer? )

'Goedemiddag,

Omdat de telefoon niet opgenomen wordt doe ik het via deze manier.
Gister hadden we ook al gebeld dat we niks binnen hadden gekregen.U zei dat margé ( geloof ik) het heeft aangenomen.Ik ben naar haar gegaan, maar zij heeft niks aangenomen. Oók is er geen buren briefje achtergelaten. Ik heb bij verschillende aangebeld, maar niemand heeft iets.

Hoe kan dit?

Irene''

'' Hoi Twan
Inmiddels zijn we al een tijdje verder ( 6 oktober) en heb nog niks vernomen van mijn bestelde goederen. Het lijkt er ook op dat DPD verder niks meer doet. Sinds 17-09 hebben ze niks meer gedaan. Inmiddels ben ik ook al verhuisd, ik woon nu in Leeuwarden. Zijn de goederen die u verstuurd niet automatisch verzekerd? Dan krijgt u als het goed is het geld terug van DPD, zo loopt het in iedere geval wel via Tnt post. Ik wacht nog steeds op me bestelde goederen. Anders stuurt u mij maar nieuwe, en handelt u het zelf maar af via DPD, ik heb er nu echt me nocht van, ik heb ook moeten werken voor het geld, het komt niet uit de lucht vallen. ''

Gister stuurde ik weer een mailtje, want de kweker van me vogel heeft het zelfde mee gemaakt. ( ik had een mail van hem gehad) en dat ik nu echt me nocht er van had, en dat ze beter een ander koerierbedrijf kan aannemen, omdat er zoveel mis gaat met dpd! Krijg ik ineens een mail van dpd waar me ogen zo van gingen staan Shocked.

'' Beste Irene,

Het pakketje van de door u bedoelde persoon is helemaal niet weg!!!! Die persoon heeft zelf het pakket geannuleerd en de zak voer staat nog gewoon bij ons. Ik ben het een beu eigenlijk om constant door jullie beschuldigd te worden. Er is een handtekening en het pakket is afgegeven, er is voor getekend door een persoon bij jullie in huis. Als dit niet zo is dan wordt dit onderzocht....

DPD is bezig met de klacht en gaat dit onderzoeken. Chauffeurs van de DPD zijn persoonlijk verantwoordelijk en zijn zelfstandig ondernemers. Ze riskeren dat ze hun bedrijf kunnen sluiten als ze doen wat u hieronder beschrijft en dat doen ze dan ook niet. Indien er een valse handtekening is gezet kunt u dit aan mij doorgeven door 3 officiële documenten met de handtekening van MARGE aan mij door te mailen. Wij zullen deze dan vergelijken en beoordelen met de handtekening die de dpd heeft.

Verder zullen we kijken wat er aan te doen is. Het is echter wel toevallig dat dit nog nooit is gebeurd maar dat u en uw kennis allebei iets met pakketjes blijken te hebben. Toevallig...? Ook begreep ik dat er vaker pakketjes zijn 'zoek' geraakt op uw adres... hoe kan dit?

Graag de bewijzen duidelijk scannen en mailen naar info.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.honka.nl

Met vriendelijke groet,
Administratie
Dierenvoordeelshop ''

Shocked Shocked Shocked Vooral de eerste & onderste alinia, ik heb af en toe mail contact met de kweker om foto's van chico te sturen en te vertellen hoe het met hem gaat! En op het adres waar ik toendertijd woonde ( ben verhuisd) heb ik maar +/- 4 maanden gewoond en 's ochtends om 7 uur weg & 's avonds 5 uur weer thuis. Dus ik weet helemaal niks van af! En ik beschuldig DPD, niet hun ( al mogen ze wel wat meer onder nemen!)

Hoezo ik vals beschuldigen?! Bah, ik ben echt boos! Evil or Very Mad
Bericht Donderdag 18 December 2008 8:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Honka Dierenvoordeel shop --> www.honka.nl  Reageer met quote  

Fijn zeg, Irene.. Rolling Eyes Ik kan me voorstellen dat je redelijk de p in hebt. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt want dit kan echt niet.
Ben je lid van de consumentenbond?
Bericht Donderdag 18 December 2008 9:00 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Jeetje wat een eikels. Tijd voor rechtsbijstand, de consumentenbond of Kassa lijkt mij.
Bericht Donderdag 18 December 2008 9:15 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, ik dacht goedkoop uit te zijn! Ik kocht altijd 1,5 kilo vogel eten bij de winkel, en ik dacht als ik via website 15 kilo haal, scheelde me 22,-! En had nog 2 kilo eivoer besteld.

(chico zet ik deze vakantie volledig op pellets, en daarna nog 2x p.w 's avonds klein bakje zaad, maar toen ik de zak eten bestelde zat hij nog niet op pellet.)

Ik ga er nu ook meer werk van maken! Ik ga kijken bij consumeten bond!!
Ik vind de laatste alinia zo naar he! Ze zitten me gewoon vals te beschuldigen! De laaste alinia komt er gewoon op neer dat ik lieg... en dat doe ik helemaal niet!!! Ik heb ook hard voor het geld moeten werken!
Bericht Donderdag 18 December 2008 9:57 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou dit op het forum van trosradar neerzetten. Grote kans dat er meer mensen gelijk soortige dingen hebben meegemaakt.
Of even zoeken op het forum of er al iets staat. Dit is echt te gek voor woorden.
Succes ermee Troosten
Bericht Donderdag 18 December 2008 10:27 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou, wat is dat voor een antwoord zeg Shocked , daar zou je pas inderdaad echt boos van worden. Dit kan toch zomaar niet; Waarom hebben ze je dan niet onmiddellijk laten weten dat de zak eten gewoon bij hun stond? En wat zitten ze jou te beschuldigen? Jee, wat een ... Shocked
Bericht Donderdag 18 December 2008 10:59 am
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Nou, wat is dat voor een antwoord zeg Shocked , daar zou je pas inderdaad echt boos van worden. Dit kan toch zomaar niet; Waarom hebben ze je dan niet onmiddellijk laten weten dat de zak eten gewoon bij hun stond? En wat zitten ze jou te beschuldigen? Jee, wat een ... Shocked

De zak eten is weg, spoorloos. DPD zegt dat de zak eten bezorgd is, en een handtekening van me vriendin heeft op papier. Maar die handtekening is niet van haar ( wel haar achternaam, en dan gekrabbel er door heen, maar dat is niet haar handtekening!) & ze was op dat moment niet thuis! Dus DPD heeft gewoon ergens die zak gedumpt, en zelf een handtekening gezet! ( dat is mijn vermoeden)
Bericht Donderdag 18 December 2008 11:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een gedoe zeg, had je dat maar geweten wat een sukkels het daar zijn, volgens mij is het veiliger iets meer te geven dan dan op zo'n mensen te rekenen die zoiets doen. En dan gaan ze jou nog gaan wijzen ook nog. Shocked
Bericht Donderdag 18 December 2008 2:51 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Heb je de handtekening van je buurvrouw al gescand en opgestuurd? Ik ben benieuwd wat ze daar dan van maken. Zorg wel dat je zelf die "ontvangstbon" van hun hebt, anders vervalsen ze daar straks nog de handtekening op.
Bericht Donderdag 18 December 2008 2:58 pm
irene
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper
Heb je de handtekening van je buurvrouw al gescand en opgestuurd? Ik ben benieuwd wat ze daar dan van maken. Zorg wel dat je zelf die "ontvangstbon" van hun hebt, anders vervalsen ze daar straks nog de handtekening op.

Ik heb de ontvangstbon per scan gekregen in september al. Ik moet van hun nu 3 orginele documenten met handtekeningen naar hun opsturen. Ik weet alleen niet, wat voor 3? Id-kaart, en dan moet ik nog 2. Iemand ideeën?

Ik vind het zo naar dat ze mij nu beschuldigen Sad Omdat in dat huis vaker iets weg is geraakt & omdat de buurman van me kweker precies het zelfde heeft mee gemaakt! Wat is dat nou voor onzin!
Bericht Donderdag 18 December 2008 3:26 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Uhm, ID kaart, rijbewijs, huurcontract?

Maar mogen ze wel 3 officiele bewijzen vragen, i.v.m. de privacywet enzo??
Anders zou ik gewoon 3 ansichtkaarten kopen, daar iets opschrijven en ondertekenen.
Bericht Donderdag 18 December 2008 4:08 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat voor officiële documenten moet je opsturen?? Ze maken het je gewoon ontzettend lastig!
Kan je evt naar de rechtswinkel?
Bericht Woensdag 24 December 2008 10:12 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is dit geen idee?
http://www.rechtswinkelamsterdam.nl
Ze zijn nu niet open maar je kan ze later bellen!
Probeer anders eens andere (gratis) rechtswinkels.
Bericht Woensdag 24 December 2008 10:15 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:42 am
  Berichten van afgelopen: