mn hartje breekt

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
coco&joyce
Kamikaze piloot

mn hartje breekt  Reageer met quote  

zit net op mp te surfen staat er een advertentie op een amazone papegaai aangeboden oke dat kan dus ff kijken hele beschrijving van wat voor kleuren ie heeft kijk ff naar de foto blijkt een venuzeula amazone te zijn(zelfde als coco) was altijd tam geweest totdat er een andere papegaai bij hm in de kooi kwam ik zat de fotos van het beestje te bekijken nou toen kreeg ik toch ff brokje in mn keel wat zag ie er slecht uit zeg nog slechter als coco nu oh wat heb ik medelijden met dat beestje notebene bij mij in mn woonplaats zou hm zo als ik mn hart moest volgen gaan halen daar maar mn verstand zegt niet doen heb al twee gaaitjes die mn aandacht nog hard zat nodig hebben en wat voor pijn en verdriet haal ik dan op mn hals als ik zon beestje in huis haal
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

had geprobeerd om er een link van te plaatsen maar lukt me niet
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat zielig! Sad
Er zijn veel meer van zulke vogels,
Echt jammer dat ze zo slecht worden behandeld..
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:27 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

jammer genoeg wel ja
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:34 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh naar is dat he! Sad
Maar je kan inderdaad niet al het leed van de wereld op je schouders nemen. Sad
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:36 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Yep,helaas kom je veel van dit soort berichten tegen op MP.
van de ene kant wordt je er verdrietig van en van de andere kant zo boos.
Bericht Woensdag 21 Maart 2007 11:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Antonia
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Daarom probeer ik ook niet zo vaak meer op mp te kijken,ik zou zo een hele gaaienopvang hebben Embarassed
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik denk dat als ik mn hart zou volgen dat ik ook zo een gaaienopvang had Laughing Laughing
mn vriend zegt al dat hier volgend jaar de kamer vol staat met kooien Embarassed
maar dat valt wel mee ik wil alleen wel nog een bonte boer erbij en eigenlijk ook wel een grijze roodstaart Laughing dus dat zijn maar 4 gaaitjes valt mee toch Rolling Eyes maar we zien wel hoe het loopt eerst maar eens kijken hoe het afloopt met coco en of coco en gompie samen in een kooi kunne misschien dat er dan een bb bij komt maar dan wil ik wel een jonkie ach en wie weet ik ben van de zomer jarig dus misschien dat mn vriend wel een gekke bui krijgt Cool
Bericht Donderdag 22 Maart 2007 9:37 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:44 am
  Berichten van afgelopen: