zit net op mp te surfen staat er een advertentie op een amazone papegaai aangeboden oke dat kan dus ff kijken hele beschrijving van wat voor kleuren ie heeft kijk ff naar de foto blijkt een venuzeula amazone te zijn(zelfde als coco) was altijd tam geweest totdat er een andere papegaai bij hm in de kooi kwam ik zat de fotos van het beestje te bekijken nou toen kreeg ik toch ff brokje in mn keel wat zag ie er slecht uit zeg nog slechter als coco nu oh wat heb ik medelijden met dat beestje notebene bij mij in mn woonplaats zou hm zo als ik mn hart moest volgen gaan halen daar maar mn verstand zegt niet doen heb al twee gaaitjes die mn aandacht nog hard zat nodig hebben en wat voor pijn en verdriet haal ik dan op mn hals als ik zon beestje in huis haal
ik denk dat als ik mn hart zou volgen dat ik ook zo een gaaienopvang had
mn vriend zegt al dat hier volgend jaar de kamer vol staat met kooien
maar dat valt wel mee ik wil alleen wel nog een bonte boer erbij en eigenlijk ook wel een grijze roodstaart dus dat zijn maar 4 gaaitjes valt mee toch maar we zien wel hoe het loopt eerst maar eens kijken hoe het afloopt met coco en of coco en gompie samen in een kooi kunne misschien dat er dan een bb bij komt maar dan wil ik wel een jonkie ach en wie weet ik ben van de zomer jarig dus misschien dat mn vriend wel een gekke bui krijgt
Donderdag 22 Maart 2007 9:37 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:44 am