Nature's instinct bij amazon

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh leuk, Rome! Ben je daar al eerder geweest? Ben je ook op Romereis gegaan? (Jij had toch ook gymnasium gedaan?)
Destijds vond ik er niet veel aan, maar nu zou ik wel supergraag een keer willen. Wanneer gaan jullie? Very Happy

PS De foto's komen snel. Ze vluchten er telkens uit als ik een foto wil maken!
Bericht Zaterdag 12 Januari 2008 1:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Flutvogels...een beetje vluchten voor de camera!! Laughing Laughing

Ik ben nog nooit in Rome geweest, ben blijven zitten in de vierde en mocht niet met mn eigen klas mee naar Rome toen zij in de vijfde zaten...heb dus heel wat schade in te halen... Laughing
Bericht Maandag 14 Januari 2008 4:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is inmiddels gelukt hoor! Kijk maar in m'n dagboek! Laughing

Nog nooit in Rome geweest? Crying or Very sad Nou.. Denk dat het ook een stuk leuker is als je nu gaat hoor. Veel plezier daar!
Bericht Maandag 14 Januari 2008 5:01 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Hum... even een vraagje: Waar haal je die Jolly Ball vandaan? Dat is namelijk een ideaal speeltje voor Titi, aangezien hij van zich verstoppen houdt.
Bericht Donderdag 24 Januari 2008 4:00 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb de jolly ball bij birdyboredombusters.com besteld. Very Happy Je kan zelf je specificaties opgeven en dan maakt ze 'm zoals jij dat zou willen.
Doe Tracy de groetjes als je er een besteld.. Very Happy

PS Voor de prijs moet je het bedrag delen door 1,47 ofzo. Dan heb je de europrijs.
Bericht Donderdag 24 Januari 2008 4:45 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

OMG het is ook zo gaaf dat jij en Scuttle op die site staan, Sue. Very Happy
Kan ik haar gewoon e-mailen als ik hem wil laten customizen? Want ik wil er voor Titi ook wel een 'vloerbedekking' in. :p En wordt de bal dan duurder?
Bericht Donderdag 24 Januari 2008 10:02 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja ze heeft een foto geplaatst. Laughing Leuk he! Ik was zo blij met die bal toen 'ie kwam. Hij zag er blauw uit op de foto maar hij is echt zooo mooi paars is het echt.
Je kan haar vlg mij gewoon mailen en dan vragen om durable parts. Zo betaal je je niet scheel voor iets wat heel snel gesloopt wordt, snap je? Very Happy
Vloerbedekking kan je er zelf in doen.
Ik denk dat de bal wel iets duurder wordt maar veel zal het niet schelen. Jij hoeft niet de grote te hebben want die is ehm.. Behoorlijk groot! Laughing
Bericht Donderdag 24 Januari 2008 11:00 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oooh wat is ie leuk!!! en wat een leuke foto's!!! Cleo zou het ook wel tof vinden, als je ziet hoe dol die is op de tentjes....
Ik vind m trouwens heeeeel paars hoor!!! Mr. Green
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 10:49 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Huh? Heel paars? Vind je dat echt? Laughing Ik vind 'm meer blauw. Crying or Very sad Op de foto dan he, want in het echt is 'ie PAARS met hoofdletters.

Trouwens.. Heb m'n andere speeltjes van naturesinstinct binnen. Ze zijn super!
http://4imgs.com/413/ZZMaster.jpg
http://4imgs.com/413/DaffyMaster.jpg
Vooral die eerste is super. Je kan 'm ook aan de zijkant van de kooi monteren!
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 10:54 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja geweldig!!! Die twee wilde ik ook bestellen!!! Very Happy Heb je die toch in de usa besteld of gewoon in nederland?
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 7:17 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ze bij 24parrot besteld. De levering was behoorlijk snel, alleen het is allemaal wel erg onpersoonlijk. Lastig om contact te leggen enzo. Embarassed

PS Ik denk dat dat rad wat te groot voor Cleo is. Hij gaat behoorlijk stroef! Die andere is misschien wel goed maar ik weet niet of het mijn eerste keuze zou zijn? Ik denk dat ik die tiki take out wel kan aanraden voor een bonte boer!
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 11:42 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja de tiki was ook mn eerste keus, maar ik dacht, als ik dan toch bestel, dan maar een paar tegelijk Laughing Laughing
Die groene is dus te groot??
Bericht Maandag 28 Januari 2008 10:36 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vind die groen blauwe denk ik echt te groot. Weet je wat? Ik maak een foto (wel even helpen herinneren met Iago ervoor. Very Happy
Bericht Maandag 28 Januari 2008 9:32 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wauw zo'n bal is echt vet leuk!! die wil ik ook Very Happy
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 2:47 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Very Happy Ze zijn te krijgen bij birdyboredombusters.com Cool
Bericht Dinsdag 29 Januari 2008 10:35 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:44 am
  Berichten van afgelopen: