|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Negatieve ervaringen |
|
|
Deze topic heb ik gekopieerd van mijn oude site..
Hoop dat het een beetje te lezen is?
Negatieve ervaringen [ 25/10/2004 20:49 | n@nd@ ]
Onder bestanden kwam ik een stukje tegen van een hele boze Sylvia. Die had en rot ervaring met de aanschaf van een BB bij RiJo. Ik wilde daar graag even op in haken.
Ook ik heb mijn BBtje daar gekocht maar in tegenstelling tot Sylvia heb ik juist een goede ervaring. Ik vond dat de gaaitjes er daar goed bij zaten, geen problemen met de ring, werd keurig geholpen en had echt het idee dat de man wist waar hij het over had.
Toen ik Tatoo daar ophaalde had hij een nestje met 3 jonge BBtjes maar ook wat oudere BBtjes. Die waren iets goedkoper maar hij zei heel eerlijk dat als ik een tamme gaai wilde hebben ik dat niet moest doen. Hij had ook kunnen denken: weg met de "niet tamme beestjes, kom ik daar ook nog eens vanaf".
Ook raadde hij aan om even langs de dierenarts te gaan voor een controle, voor het geval er toch iets mis mee zou zijn. Ik denk dat je dat alleen maar zegt als je weet dat je goede gaaien verkoopt.
Als er problemen waren kon ik hem altijd bellen, zelfs op zijn o6 nummer. Toen ik belde met een vraag werd ik keurig te woord gestaan.
Nou weet ik heus wel dat ik geen expert ben op het gebied van gaaitjes maar op mij kwam het allemaal heel betrouwbaar over, vooral omdat ik eerder bij Rentenaar was geweest en dat vond ik echt schokkend.
Dus in tegenstelling met Sylvia zou ik wel iemand aanraden om daar eens te informeren als hij/zij interesse heeft in een BBtje.
Dat wou ik even kwijt.
Re: Nagatieve ervaringen [ 26/10/2004 01:57 | Zangzaad ]
Je moet natuurlijk gewoon blij zijn met je aankoop van Tatoo! Feit blijft alleen dat vrijwel geen enkele handelaar/kwekerij/winkel/arts/lidvanforums in 100% van de gevallen 100% te vertrouwen is. Tel alles bij elkaar op en je doet het goed.
Wel is het zo dat D****s en R*******r zonder meer bekend staan als EVIL. Ik woon vlakbij D****s en er hangt altijd een wolk boven dat pand! Hoewel ook daar weleens een gezonde, vrolijke, lieve gaai vandaan komt.
Re: Nagatieve ervaringen [ 26/10/2004 20:46 | n@nd@ ]
Ik had D****s ook gebeld om te informeren naar BBtjes. Is voor mij een stuk dichterbij. Wat een aso kreeg ik aan de telefoon. Ik ben niet eens wezen kijken.
En dat maakt zo'n geweldige reclame voor zichzelf. Wat een @#%#$^%$
Re: Nagatieve ervaringen [ 26/10/2004 07:31 | LaSignoraMusica ]
Waar woon jij dan? Ik was laatst met een vriend naar de sauna in Den Ilp en, komend van Purmerend zag ik plotseling aan de linkerkant van de weg een enorm uithangbord met een papegaai en DE naam D*****! Die andere is kortgeleden bij ons om de hoek neergestreken en notabene op dierendag geopend. Ze hadden valkparkietjes, ongeringd, die uit België kwamen. Handopfok, zeiden ze. Ze waren wel gekortwiekt en zaten op een standaard/speelplaats op de toonbank. Dat wel...
Re: Nagatieve ervaringen [ 26/10/2004 09:05 | Zangzaad ]
Er is ook een vestiging in D*n H**g.
Re: Nagatieve ervaringen [ 26/10/2004 11:02 | Wendy&Lilo ]
In Den Ilp zit er ook een enorme oppervlakte met buitenvolières bij.
Wat je dus gratis kunt bekijken.
Ik ben er van de zomer met mijn vriend geweest, puur om te kijken, en we zijn slechts heel even binnen geweest toen ik een por in mijn zij kreeg en mijn vriend in mijn oor siste dat hij nu weer naar buiten wilde omdat hij het zo zielig vond dat de gaaitjes zo dicht op elkaar zaten in kleine kooitjes...
Buiten hebben we wel een hele tijd rondgekeken, ook omdat daar een aantal hele mooie grote volières zijn met verschillende soorten bij elkaar.
Ik wist trouwens niet dat R*******r inmiddels meerdere vestigingen heeft.
Groetjes Wendy, Lilo en Leo
Re: Nagatieve ervaringen [ 27/10/2004 18:31 | Nenya ]
In Den Haag mag je niet meer naar binnen met een rugtas of andere grote tas.
Er stond iets over vernielingen op het bord?
Misschien heeft meneer D*nn*s last gehad van boze mensen?
Re: Nagatieve ervaringen [ 28/10/2004 07:53 | LaSignoraMusica ]
SAinds wanneer is dat? Er stond vorige week een berichtje in Metro: in een dierenwinkel in Drachten hadden twee dames een babypapegaai gestolen. Ze hadden hem in een boodschappentas gestopt en waren de winkel uitgelopen. Toch lastig, als je dierenvoer komt kopen of zo, ik heb altijd een rugtas bij me.
Re: Nagatieve ervaringen [ 28/10/2004 12:50 | Nenya ]
Ik weet het niet.. De laatste keer dat ik er was, stond er ineens dat bord.
Ik heb ook vaak een rugtas bij me, dat vind ik veel handiger dan zo'n schoudertas.
Ik kon mijn tas bij achter de toonbank achterlaten. Liever niet..
|
Zondag 31 Juli 2005 8:19 am |
|
|
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 8 Januari 2009 3:06 am
|
|
|