Netjes!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Seertje
Vliegende acrobaat

Netjes!!  Reageer met quote  

http://www.dieca.nl

Dit zag ik op marktplaats. Moet zeggen dat ik het heeeeeeeeeeeeeeel netjes vind!
Bericht Donderdag 2 Maart 2006 5:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja inderdaad.
klinkt allemaal heel goed.
Bericht Donderdag 2 Maart 2006 5:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Doordat ik mijn eerste papegaai jaren geleden heb verloren door een ziekte, is het mijn passie geworden en heb een gedragstherapie cursus in Amerika gevolgd waar ze veel verder met papegaaien zijn dan hier.

Klinkt erg goed moet ik zeggen (niet dat ze die papegaai zijn verloren natuurlijk, maar dat ze het zelf anders aanpakken)
De cursus is gratis Surprised Dat vind ik echt een heel erg goed initiatief. Natuurlijk weet ik niet of het werkt, maar ik vind het erg netjes van hun dat ze het aanbieden.
Leuke fotos ook gemaakt.

Is iemand ooit al eens in deze winkel geweest?
Bericht Donderdag 2 Maart 2006 8:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik had er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel een aanrader. Het klinkt wel alsof ze heel erg goed met hun beestjes en eigenaren goed omgaan!
Bericht Donderdag 2 Maart 2006 8:25 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een gratis cursus? Ik sta even met mijn oren te klapperen eerlijk gezegd.. Maar als het echt zo goed is als dat het lijkt: Petje af hoor! Smile
Bericht Donderdag 2 Maart 2006 10:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
aschra
Net uit het ei

Reageer met quote  

en ben afgelopen woensdag bij dieca geweest, omdat ik wat problemen had met joly mijn grijze roodstaart

na dat ik daar ben geweest wordt het probleem steeds minder ze bijt niet meer
stapt zelfs heel snel op en is weer wat makkelijker in de omgang

nu zijn we er nog niet want iedere dag wordt er toch veel getraind maar het gaat de goede kant op

het is ook een hele mooie dierenwinkel waar ze verstand hebben wat ze verkopen
en ze hebben ook veel en leuk speelgoed voor kromsnavels
en ze verkopen ook goed voer
Bericht Zondag 6 Augustus 2006 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey wat goed dat het zo heeft geholpen! Smile
En nog steeds! Exclamation
Bericht Zondag 6 Augustus 2006 8:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Janina
Vlieger

Reageer met quote  

Ik kom vaak bij Dieca.
Voor een dierenwinkel is het een verademing, met wat je soms tegen komt in andere winkel.

De vogels die hij verkoopt zitten er zo goed bij, alle liefde en aandacht voor ze. Ze zijn ook nog eens ontzettend lief Very Happy Ik kom er bijna niet weg Laughing

Hij zelf heeft naast Groenvleugel Ara, een grijsje en sinds kort een geelkuif kaketoe, hele leuke papegaaien. Ze zien er prima uit.

De cursus is inderdaad gratis en voor zover ik heb begrepen gaat Hedwig v/d Horst er ook heen ( of ging ) wat naar mijn idee dan wel iets moet zijn dan.
Ervaring heb ik er overigens niet mee, met de cursus, maar verstand heeft Sjaak ( eigenaar ) er wel van!

Hij heeft ontzettend veel leuke papegaaienspeeltjes, er staan kooien, en hij verkoopt Ecobird, Vogeljungle e.d.

En, hij is niet te beroerd om je ergens, met wat dan ook, mee te helpen.

Ik ben blij dat ik een dierenwinkel gevonden heb waar ik met een gerust hart speeltjes en andere dingen durf te kopen, zonder me af te vragen of ik illegale praktijken sponsor Wink
Bericht Maandag 7 Augustus 2006 8:05 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:45 am
  Berichten van afgelopen: